- Liittynyt
- 14.12.2005
- Viestejä
- 498
Työkaverini, joka siis ulkomaalainen (jenkki) on joutunut säätämään vaimonsa (myös ulkomaalainen, thaimaa) puhelinlaskun kanssa. He tekivät uudet kännykkäsopparit Soneran kanssa kytkypuhelimilla ja nyt vaimon lasku noussut 190 euroon. Soneralta kysyttäessä he laittoivat erittelyn, jossa näkyy useita 8,13 euron palvelutilauksia, joista näkyy numerot 17*** ST4. yhtenä päivänä kaksi tilausta, viikon päästä 3, kymmenen päivän päästä 5 kappaletta. Vaimo ei ole satavarmasti mitään tilannut, kyseessä ei ole ulkomaanpuhelut tms, ja nyt Sonera haluaa että kaverini tilaa tarkan puheluerittelyn, mistä pääsee maksamaan taas 8 euroa. Ketään ei kiinnosta asiaa hoitaa, johtuneeko siitä kun hän on ulkomaalainen ja puhuu hyvin suomea, tosin aksentilla, vai mikä, mutta jotain pitäisi tehdä.
Suosittelin ottamaan yhteyttä kuluttajaviranomaiseen, mutta ennen sitä haluaisin kuulla onko jollain täällä vstaavanlaisia kokemuksia, tai onko Pakkiksen puhelinihmisillä tietoa mikä helvetti voi maksaa 8,13 euroa, ja toistuu noin oudosti. tuo ST4 on ilmeisesti joku koodi, onko siitä tietoa?
Suosittelin ottamaan yhteyttä kuluttajaviranomaiseen, mutta ennen sitä haluaisin kuulla onko jollain täällä vstaavanlaisia kokemuksia, tai onko Pakkiksen puhelinihmisillä tietoa mikä helvetti voi maksaa 8,13 euroa, ja toistuu noin oudosti. tuo ST4 on ilmeisesti joku koodi, onko siitä tietoa?