Soneran internet jumissa.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jpm
  • Aloitettu Aloitettu

jpm

Onko muilla Soneran netin käyttäjillä ollut ongemia tässä viimeisen reilun viikon aikana? Itselläni ei ole netti pelannut viime viikon perjantaista alkaen, ei ota tavuja lainkaan vastaan, mutta lähettää. Eli ei siis pääse surffailemaan lainkaan. Mitäköhän tälle osaisi tehdä? Käyttis on xp pro ja adsl-kortti on koneessa. Korjaa toiminto, kortin yms uudelleen asennukset jne on koiteltu, ei mitään apua.
Asiakaspalveluun olen toki koittanut soittaa, mutta ei sinne pääse millään. joka päivä olen 1-3h odottanut siinä langalla tuloksetta, sitten täytyy aina lähteä johonkin, eikä voi päivystää siinä koneen ääressä kauempaa. Lisäksi vikailmoituksen jättäminen ei Soneran nettisivuillakaan onnistunut, kun sekään ei toimi. Hermoon alkaa sattua. :evil:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pientä jumia, eli lyhyitä katkoksia on ollut, muttei mitään noin totaalista katkoa. Pistin myrskyn piikkiin.

Soneran asiakaspalvelu on lyhyesti sanottuna perseestä!! Ei sinne pääse puhelimitse.

Nykyään jos nettiyhteys tökkii, mä en tee mitään ainakaan pariin tuntiin koska muutaman kerran on tullut kantapään kautta opituksi että "If it isn't broken, don't fix it". 99% vika on ollut Soneralla.

Mutta jos vielä on yhteys poikki, niin ehkäpä nyt jo kannattaa yrittää soittaa sinne, tai meilata jotain kautta. Useamman päivän katkosta voit jo vaatia (ja saat) hyvitystä laskussa.

jpm sanoi:
Onko muilla Soneran netin käyttäjillä ollut ongemia tässä viimeisen reilun viikon aikana? Itselläni ei ole netti pelannut viime viikon perjantaista alkaen, ei ota tavuja lainkaan vastaan, mutta lähettää. Eli ei siis pääse surffailemaan lainkaan. Mitäköhän tälle osaisi tehdä? Käyttis on xp pro ja adsl-kortti on koneessa. Korjaa toiminto, kortin yms uudelleen asennukset jne on koiteltu, ei mitään apua.
Asiakaspalveluun olen toki koittanut soittaa, mutta ei sinne pääse millään. joka päivä olen 1-3h odottanut siinä langalla tuloksetta, sitten täytyy aina lähteä johonkin, eikä voi päivystää siinä koneen ääressä kauempaa. Lisäksi vikailmoituksen jättäminen ei Soneran nettisivuillakaan onnistunut, kun sekään ei toimi. Hermoon alkaa sattua. :evil:
Mulla oli viime torstaista asti eilis iltaan jumissa.....meinaan kyllä soittaa kun alko niin vituttamaan :curs:

jpm sanoi:

Jos käytät NetLimiteriä tms. niin se voi ottaa yhteen jonkun toisen softan kanssa esim. BitComet.

Soneran ADSL oli sunnuntaina sen verran kuollut, että IP-osoitetta ei saanut laisinkaan ainakaan klo 11.00 - 16.00 välisenä aikana. Tuli jo pieniä vieroitusoireita. :evil:

Varmaan puoleen vuoteen ei ole ollut yhtään katkoa palvelussa. Tai sitten en ole sattunut koneelle silloin...

onpa surkeaa palvelua soneralta jos ei pääse asiakaspalveluun läpi! Luultavasti vika on siellä soneran päässä jos vika ilmeni ihan yhtäkkiä. Yksi mikä kannattaa tarkistaa on palomuuri, itselläni norton internet security erään automaattisen päivityksen jälkeen alkoi katkoa nettiä ihan yhtäkkiä.

Jees, netti toimii nyt. Tosin vaihdettuna Elisan vastaavaan. Sonera sukkaa big time, reilun 3 tunnin odotuksen jälkeen pääsin asiakaspalveluun vain saadakseni kuulla, että paikallinen idiootti jälleenmyyjä oli laittanut netin irtisanomispäiväksi 31.12.2004, vaikka sen piti olla 31.1.2005. Ehkä puhun niin hoonoa soomea ettei tämä myyjän jakeluun mennyt. Aivan sama, se lafka saa rypeä p*askassaan nyt ihan miten haluaa. :down:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom