Onko muilla Soneran netin käyttäjillä ollut ongemia tässä viimeisen reilun viikon aikana? Itselläni ei ole netti pelannut viime viikon perjantaista alkaen, ei ota tavuja lainkaan vastaan, mutta lähettää. Eli ei siis pääse surffailemaan lainkaan. Mitäköhän tälle osaisi tehdä? Käyttis on xp pro ja adsl-kortti on koneessa. Korjaa toiminto, kortin yms uudelleen asennukset jne on koiteltu, ei mitään apua.
Asiakaspalveluun olen toki koittanut soittaa, mutta ei sinne pääse millään. joka päivä olen 1-3h odottanut siinä langalla tuloksetta, sitten täytyy aina lähteä johonkin, eikä voi päivystää siinä koneen ääressä kauempaa. Lisäksi vikailmoituksen jättäminen ei Soneran nettisivuillakaan onnistunut, kun sekään ei toimi. Hermoon alkaa sattua. :evil:
Asiakaspalveluun olen toki koittanut soittaa, mutta ei sinne pääse millään. joka päivä olen 1-3h odottanut siinä langalla tuloksetta, sitten täytyy aina lähteä johonkin, eikä voi päivystää siinä koneen ääressä kauempaa. Lisäksi vikailmoituksen jättäminen ei Soneran nettisivuillakaan onnistunut, kun sekään ei toimi. Hermoon alkaa sattua. :evil: