Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Turmelioitsia
Joo määkin asun täällä jkl:n mlk:ssa, mutta ei tää 512/1028 niin nopee oo ku pitäs, oon vähän pettynyt....
Oftopickkia:
Kato nipsukin oot jkl:stä, ootko muuten missä koulussa?, mietin tossa vaan kun oot melkein saman ikäinen, vaikka oltas törmätty jossain?
Otappa puhelin kauniiseen käteen ja soita asiakaspalveluun. Soitin viime viikolla ku naapurin elisa oli nopsa mut mulla tökki edelleen...Originally posted by paistijauheliha
Mulla ei ole vielä noussu mikään mihinkään.. saatanan elisa.
Originally posted by Energia
Kummallista kun kavereilla alkoi nopeutumaan sama liittymä samassa kaupungissa ja itsellä ei tapahtunut mitään. Valitin hiukan Soneran asiakaspalveluun, mutta ei siellä osattu sanoa mitään vaan höpistiin viimeistään 31.8 aikataulusta. No soitin tekniseen tukeen ja siellä sentään älyttiin ja laitettiin vikailmoitus kun samassa kaupungissa pitää nousta kaikilla. No odotin viikon eikä mitään tapahtunut. Soitin uudestaan tekniseen tukeen, mutta kukaan ei vastannut vaikka jonotin puoli tuntia ja meni kärsivällisyys. Soitin asiakaspalveluun ja sanoin harkitsevani liittymän vaihtoa, jos ei kaikilla oikeudenmukaisesti samassa kaupungissa nopeus kohene samoihin aikoihin. No seuraava päivänä soittivat sieltä ja selittivät kaikenlaista, että osoitteen mukaan nopeus nostetaan ja olivat nyt nostaneet sen viimein minulle myös. Luulenpa, jos en olisi valittanut asiasta niin olisin kummastellut vielä 31.8 kun nopeus ei ole noussut. Joten valittaminen kannattaa. :thumbs:
No asun tällaisessa 9500 asukkaan kylässä ja asunnostani on matkaa siihen keskukseen noin 3 kilometriä ja se on ilmeisesti ainoa keskus koko kylässä. Pointti oli se, että kaverini, joilla on sama ADSL, asuvat noin 1-4 kilometrin päässä keskuksesta, joten oletan, että käytämme samaa keskusta. Selitin tämän sinne tekniseen tukeen ja sitten niillä alkoi vasta raksuttaa. Enpä tiedä, mikä oli sitten ongelma, mutta epäilen vahvasti, että minut jätettiin välistä kun samassa korttelissa ei ole muita asiakkaita tietääkseni. Täällä kun maistuu ihmisille enemmän viina kuin jokin hyödyllisempi. No kaikki nyt on kunnossa, mutta pitipähän avautua hiukan.Originally posted by spektro
Noi nopeuden nostot suoritetaan keskuksittain, joten sillä ei ole mitään merkitystä asuuko samassa kaupungissa vai ei jos yhteys sattuu tulemaan eri keskukselta... Keskusten nopeudet nostetaan kaupungista riippumatta eri aikoihin