Solariumista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Peku80
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
44
Kevät auringon alkaessa lämittää alkaa rusketuksen saaminen kiinostaa:D kun olen tällainen kalkkilaivankapteeni talven jälkeen olisi solariumista varmaan apua!

Eli kuinka kauan Newbie voi olla ensimmäistää kertaa solariumissa ettei iho palaisi ja kuinka usein kannattaa käydä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aika riippuu siitä, millainen ihotyyppisi on. Eli jos palat kesällä helposti, kannattaa ottaa aluksi vain 5-10 minuuttia, jos olet helposti ruskettuvaa tyyppiä, 10-15 min. Kun on käynyt muutaman kerran, ja tulos alkaa näkyä, voi aikaa pidentää. Itse käyn ennen kesää n. 5-10 kertaa solkussa kerran pari viikossa ja se riittää.
Niin ja muista ehdottomasti suojata silmät sellaisilla laseilla, joita kyllä pitäis löytyä solkusta!

Eikö oo sama jos pitää silmät kiinni? Kun jos pistät lasit niin eikö siitä tuppaa jäämään silmien ympärille sellaiset vaaleat läiskät? :jahas:

Mä käytän laseja vaan sen takia, kun kaikissa oheistuksissa niin pyydetään tekemään. En rusketa itseäni niin ruskeaksi kasvoista, että jäisi rajat laseista.

Siis solariumeissa on varmaa sellaset pienet lasit joita kannattaa käyttää. Niistä ei oo jääny mitää jälkii, en ehkä mitää aurinko lasei suosittelis

Jos iho kestää niin tässä tehokas kuuri: Ensimmäisen ja toisen kerran välillä 48h ja sen jälkeen 24h välein 10x kortti loppuun.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom