Mulla on kaapissa pullollinen solariumiin tarkoitettua solkkurasvaa. Noita tuohon tarkoitukseen olevia rasvoja on ainakin omien tietojen mukaan muutamia. Toiset on emulsioita ja toiset geelimäisiä. Ne edistävät lupauksiensa mukaan ruskettumista solassa. Tehosta en osaa juuri sanoa. Olen käynyt grillaamassa ihoani sekä ilman rasvaa että sen kanssa. Ihon tuoksu on hieman eri rasvan kanssa kuin ilman tuon käristämisen jälkeen. Olen nähnyt myös sitä rasvaa, johon sitä hamppua on lisätty, mutten koskaan itse ole sitä käyttnyt. Tiedän kyllä tyypin, jolle se myös aiheutti kovaa punoitusta ym. Aika järeää se aine kai on. Se hamppurasvan käyttäjä oli kyllä jo väriltään varsin ruskea mutta silti se oli sille liikaa. Noita solkkurasvoja on sekä rusketuksen alkuvaiheeseen kuin myös jo hieman ruskettuneille. Rasvoja myydään myös kertapusseissa jos haluaa ensin vain kokeilla. Pussista riittää mielestäni noin kahteen kertaan jos säästeliäästi levittelee.
Rasvat eivät mene ihan helposti vanhaksi vrt. tavallinen aurinkorasva.
Itse olen solassa maannut vain selälläni. Tosin pepun yläosaan jää hieman vaaleampi läiskä siihen kohtaan, missä painoa on enemmän alustaa vasten. Kyllä solat on yleensä rakennettu niin, ettei niissä tarvitsisi kääntyä, koska lamppuja on ympäriinsä. Mutta kukin tyylillään ja voisihan sitä kääntyilyäkin koittaa. Mutta miten siinä sitten kasvojen laita? Nooh, itse käyn aika harvoin solassa, joten en koe selällään olemista niin ongelmalliseksi.
Rasvat eivät mene ihan helposti vanhaksi vrt. tavallinen aurinkorasva.
Itse olen solassa maannut vain selälläni. Tosin pepun yläosaan jää hieman vaaleampi läiskä siihen kohtaan, missä painoa on enemmän alustaa vasten. Kyllä solat on yleensä rakennettu niin, ettei niissä tarvitsisi kääntyä, koska lamppuja on ympäriinsä. Mutta kukin tyylillään ja voisihan sitä kääntyilyäkin koittaa. Mutta miten siinä sitten kasvojen laita? Nooh, itse käyn aika harvoin solassa, joten en koe selällään olemista niin ongelmalliseksi.