Soijaprotskun laadusta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja supafly
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Ikä
45
.. Niin että onko soijaproteiini ihan peiskaa laadultaan?
Halpaa ainakin on, jos se mitään kertoo.

Ei ole mun pääasiallisin protskun lähde, kananmunia ja rahkaa vetelen enemmän, mutta lisänä ja treenin jälkeen käytän.
...Tai vaihdan jos huonoksi rankataan.

Ja nostaako soijaprot. tosiaan estrogeenitasoja?
Kyllä sitä ois omastakin takaa jo tarpeeksi.. :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ja sheikkerillä se ei mene sekasin sitten millään, eli juoma ois tehtävä kotona sauvasekottimella pulloon valmiiksi...eli ei voi suositella senkään takia. Välipalana taikka iltaprotskuna sitten meneekin jo paljon paremmin...

Originally posted by timba79
Ja sheikkerillä se ei mene sekasin sitten millään, eli juoma ois tehtävä kotona sauvasekottimella pulloon valmiiksi...eli ei voi suositella senkään takia. Välipalana taikka iltaprotskuna sitten meneekin jo paljon paremmin...

Itselläni oli samanlaisia ongelmia tuon sekottumisen suhteen reilu ½ vuotta sitten. Nykyään sekottuu ihan ongelmitta kun sheikkeriin pistää ja ravistaa. Omat kokemukset Fastin & SF:n soijasta.

Zone-sarja -42%
Originally posted by gnc
Itselläni oli samanlaisia ongelmia tuon sekottumisen suhteen reilu ½ vuotta sitten. Nykyään sekottuu ihan ongelmitta kun sheikkeriin pistää ja ravistaa. ..

Sulla on ilmeisesti kehittynyt hyvä ravistustekniikka puolessa vuodessa ;)

Kyllä sen sauvasekoittimella jaksaa pöristellä.. Mutta jos hera kuitenkin imeytyy ja sekoittuu paremmin niin mitäs tässä enää ihmettelen.. ostoksille vaan.

Originally posted by supafly
Sulla on ilmeisesti kehittynyt hyvä ravistustekniikka puolessa vuodessa ;)

Harjoitus tekee mestarin. :nolo:

Jos ei oo laktoosi-wammaisuutta niin heraa poskeen vaan. :thumbs:

No sheikkerillä en oo kyllä soijaa saanu sellaseks ettei ois sellasia peukalon kokosia klimppejä...sauvasekotin on ainoo millä sen saa sekasin...ehkä on valmistajaeroja mutta ne mitä minä joskus oon testannu oli ihan järkyttäviä sekottaa!!

Originally posted by timba79
No sheikkerillä en oo kyllä soijaa saanu sellaseks ettei ois sellasia peukalon kokosia klimppejä...sauvasekotin on ainoo millä sen saa sekasin...ehkä on valmistajaeroja mutta ne mitä minä joskus oon testannu oli ihan järkyttäviä sekottaa!!
SF-Protein sport soija 7500. Hyvin sekoittuu sheikkerissä eikä jää mitään paakkuja. 9200 sekoittuu myös, mutta sellaisia pikku hiutaleita jää, jotka mahtuvat sheikkerin ritilästä läpi. Jälkimmäinen tuntuu vaan vaahtoavan aika reilusti, tosin eipä minulla juuri vertailupohjaa ole.

Soijasta..

Jaa.. :david:

Itse en mistään oikein mitään tiedä, mutta olen kullut -ja vähän jotain jostain lukenut- että soija proteiini estää kalsiumin sinkin ja magnesiumin imeytymisen ja -varsinkin miehillä- laskee testoronin tuotantoa elimistössä. Pitääkö väitökset paikkansa. Kertokaa, haluan valaistua :worship:

Vähän lähde tietoutta:
http://www.mercola.com/article/soy/avoid_soy.htm
http://www.pakkotoisto.com/kauppa/product_info.php?cPath=26&products_id=46 ("Sopii ainoastaan naisille, koska soijatuotteet laskevat miesten testosteronitasoja")

Itse käytän heraa ja se vähä kokemus mitä mul on soijasta sanoo, et kyl mä yos herassa pitäydyn:haart:

Mr. E

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom