Soijamaito, paljonko sopii juoda?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja A.J.
  • Aloitettu Aloitettu
Minulle maistuu tuo soijamaito ja sita tulee juotua varsinkin massakaudella paivittain yleensa litrakaupalla, sotkenpa siihen viela lisaproteiinitkin. Olen kuullut etta maitoa ei kannata juoda ihan hulluja maaria mutta soijamaidosta ei mitaan tietoa. Osaako joku sanoa onko viisasta tuota kaataa kurkkuun minka ehtii vai pitaisiko keksia jokin muu perseenlevittaja?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos kolmas kotimainen taipuu, tässä esimerkkiä siitä mitä soijasta voimailupiireissä ollaan yleisesti mieltä

http://www.t-nation.com/findArticle.do?article=302poison2

Itse vanhan liiton treenaajana (90-luvun alussa ei ollut tietoakaan mistään herasta) käytin soijaproteiinia pitkään ja paljon, ja olen vieläkin mies. En siis ota ihan kirjaimellisesti kaikkea mitä soijasta sanotaan, mutta enpä tosin laita mokomaa suuhunikaan. Paitsi sen mitä nyt jossain japsipaikassa keiton seassa sitten on.

Lyhyt vastaus pohtimaasi lienee, että mitä vähemmän juo sitä parempi.

Olen kuullut etta maitoa ei kannata juoda ihan hulluja maaria..
Tällä tarkoittaen paljonko? Itsellä tuppaa menemään ihan kiitettävästi päivittäin maitoa. :evil:

En siis ota ihan kirjaimellisesti kaikkea mitä soijasta sanotaan, mutta enpä tosin laita mokomaa suuhunikaan. Paitsi sen mitä nyt jossain japsipaikassa keiton seassa sitten on.

Lyhyt vastaus pohtimaasi lienee, että mitä vähemmän juo sitä parempi.

Jep, eipä sitä tarvitse vältellä kuin ruttoa mutta voi vaikka huvikseen googlettaa soy estrogen ja tutkiskella. Soija kun lisää estrogeenin tuotantoa joka ei välttämättä ole kovin suosittu sivuvaikutus juuri kenellekään terveelle miehelle (eikä bodaavalle naiselle).

Tällä tarkoittaen paljonko? Itsellä tuppaa menemään ihan kiitettävästi päivittäin maitoa.

Odotan tuosta vieläkin luotettavaa tutkimustietoa, monet ovat mutuilleet että suomalaisessakin maidossa olisi paljon hormoneja jotka ovat jotenkin haitallisia. Itse ainakin jatkan normaalia maidon kulutusta...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom