Snorklausseuraa Jyväskylästä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja D.N.R.
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Eli hakusessa olisi joku partneri, jonka kanssa voisi heitellä snorklausreissuja pääasiassa Jyväskylän seudulla. Yksin tuossa on semmoinen homma ettei uskalla samalla tavalla mennä kuin jonkun kaverin kanssa.

Jonkin verran kriteereitä tulee tämän jampan, miksei naikkosenkin suhteen:
- Et tunne olevasi teini eikä kaveripiiriisi kuulu, sanotaan vaikka 15-21 vuotisia tyyppejä.
- Tietynlaista järkeä elämisen suhteen pitäisi olla, mutta osaat ottaa rennosti ja huumorintajua riittää.
- Omahyväiset tyypit ja kusipäät kyllä vituttaa yli kaiken, näin suoraan sanottuna. =)

Mitä nyt itsestä voisin kertoa niin muihin harrastuksiin kuuluu luonnollisesti punttien kolistelu ja kitaran pimputtelu. En ole mikään bodymunkki vaan olutkin aika ajoin maistuu. Itse olen 85- syntyinen ja tulen paremmin toimeen (jostain syystä) itseäni vanhempien kanssa. En kuitenkaan yritä olla mikään pikkuvanha ja leikisti aikuinen, asia vain on niin kuin on.

Siitä vaan viestiä ketjuun jos joku nyt jostain kumman syystä kiinnostui.

Unohtui mainita että sukelteluajankohta tietenkin vasta sitten kun järvivedet lämpiää. Mulla ei mitkään erikoiset vehkeet ole, ei siis mitään sukelluslaitteita. Ihan OK Mares kamaa ja märkäpuku uupuu, mutta eipä sitä kesällä juuri tarvitsekaan.

PS. Tota kaveripiirijuttua ei nyt täysillä kannata niellä. Myöskään mitään paineita ei kannata ottaa jos ei ole ammattilainen, en ole nimittäin minäkään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom