Higgins on ollut aika yössä viime aikoina. Muutenkin tuntuu ailahtelevan tosi paljon. Mikä sitten lienee, yksityiselämän asiat tai motivaatio kenties, ettei saa pidettyä samalla tavalla tasoaan korkealla kuin Ronnie, vaikka on varmaan ainut pelaaja tällä hetkellä maailmassa, jolla minusta riittää eväät sitten, kun ruvetaan oikeasti pelaamaan virheestä poikki -snookeria koko matsin ajan.
Mun mielestäni Robertsonilla ei oikein riitä paukut näissä pitkissä matseissa, kun pelaa itsekin aika avointa peliä, jonka johdosta tuppaa jättämään paikkoja myös kaverille, ja tämä on yleensä liikaa Ronnieta vastaan, kun jälkimmäinen seiftaakin nykyisellään ihan saatanan tiukasti.
Selbyn tyyli on osoittautunut aika vaikeaksi Ronnielle. Samaten Ebdonin. Varmaan ihan hidastelu pelkästään, joka turhauttaa ihan pirusti, kun oma peli ei kulje, ja kaverin tekeminen kestää aina pirun kauan. Tosi vaikeaa meinaan mennä pöydälle, kun pääsee lyömään harvakseltaan, koko ajan on ihan kylmänä, ja jos kaveri vielä on sen verran hyvä, että pelaa fiksusti ja rankaisee paikoista, niin kyllä siinä tappio herkästi tulee, jos itse rupeaa vetämään kamikaze-tyylillä. Ei siinä toisaalta oikein voi muuta tehdä, kuin yrittää itse lyödä itseään takaisin vireeseen, pelata seiftillä paikkaa tai odottaa kaverin paikkoja, mutta välillä noissa on kärsivällisyys niin koetuksella, että tulee herkästi tehtyä huonoja ratkaisuja.