Smithistä kysymyksiä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jüzzi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Salilla missä käyn niin vapaiden tankojen määrä ei päätä huimaa ja käsipainoilla en taas oikeen tykkää pystypunnerrusta tehdä niin olen päätynyt tekemään pystypunnerrusta edestä smithissä. Mites noita painoja voi vertailla tavallisen pystypunnerruksen ja smith pystypunnerruksen välillä? Itse teen smithissä 12 x 30kg + tanko, mutta en varmasti saa vapaalla tangolla + 30kg:llä 12 toistoa (ainakin epäilen niin). Eli paljon toi smithin tanko + kiinnityshässäkkä painaa ja onko liike smithissä paljonkin kevyempi, kuin tangolla tehtynä? Onko pystypunnerrus smithissä tehtynä muuten, jotenkin huono liike olkapäille, kun eräs vanha mies niin tuli sanomaan salilla mulle.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Taitaa tuo smithtanko+kiinnityshässäkkä olla aika samanpainoinen tangon kanssa... kai.
Onhan tuo aika riskialtis monille, mutta jos olkapäät kestävät niin ei kai siitä sen suurempaa haittaa ole. Kannattaa tehdä liike eteen eikä taakse. Käsipainoilla liike on luonnollisin.

Pystypunnerrus Smithissä on hyvä perusliike olkapäille. Jatka vaan sillä, äläkä välitä "vanhan miehen" puheista.

No meillä tanko painaa 20, kevyempi smithi 30 ja painavampi 40. Riippunee valmistajasta paljonko se painaa. Kysy siellä salillas, kyllä niiden pitäis tietää.

Zone-sarja -42%
IsoDino sanoi:
Pystypunnerrus Smithissä on hyvä perusliike olkapäille. Jatka vaan sillä, äläkä välitä "vanhan miehen" puheista.

Joo, ainakin itse tykkään tosta liikkeenä niin aijon jatkaa kyllä. Oli se ukko kyllä sen näkönenkin, että ei välttämättä paras neuvomaan muita kuntosaliasioissa.

Meillä se kuulemma painaa 25 kg ja yleensä smithissä saa työnnettyä enemmään kun vapaalla tangolla koska ei tartte huolehtia liikeradasta. Määristä en tiedä. Itse käytän smithiä kapeessa penkissä ja olan kohautuksissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom