Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin ja ilman paitaa vähän reilu 200kg?Raven sanoi:Sivokonia parempi taitaa vielä olla Vorobyev(?), joka näyttää lähes normaalilta kaduntallaajalta ja ei kyllä ikinä uskoisi, että penkkaa alle 90kg:n sarjaan 263kg.. Tai eipä Marcus Schick myöskään näytä miltään, vaikka kääpiö onkin. On silti otettu kisoissa alle 75kg:n sarjaan muistaakseni 272.5kg.
Johonkin 175kg:n tulokseen ei todellakaan tartte olla mikään massamonsteri, ei edes puolet siitä.
Rintaan se ainakin tulee ja lujaa :DTA2 sanoi:Kerro milloin on sulla seuraava penkkipäivä, niin mä tuun katsoo sen 1000 paunaa... :D
Toi oli varmaan kuittia taas mulle, sori otan enemmän penkistä mitä toi apina.Dobermann sanoi:Ei voi ottaa 175 penkistä, koska mä en ota ja olen tosissani ja will smith heittää huulta
Ps. Who Cares![]()
neutraali sanoi:Jos jollain on tietoo tuosta Willin treeni taustasta niin laittakaapa tuleen.
neutraali sanoi:Rintaan se ainakin tulee ja lujaa :D
Toi oli varmaan kuittia taas mulle, sori otan enemmän penkistä mitä toi apina.
Viimeinen viesti tähän trediin heippa.
Juu kyllähän matka 130->175 on toooodella pitkä. Pointti hukkui kuitenkin pahasti sinulta ja et ole näköjään ymmärtänyt sitä että koolla ja voimalla ei VÄLTTÄMÄTTÄ ole mitään tekoa keskenään. Luuletko myös että nuo aikaisemmin mainittuja elokuvia on ruvettu tekemään vasta tämän vuoden alkupuolella? Mitä? Eiköhän Smith ole ruvennut jo pari vuotta sitten treenaamaan antaumuksella kyseisiin rooleihin. Uskoisin että aktiivisesti on käynyt salilla useita vuosia. Miksi vitussa tällaisista asioista pitäis kaivella kenenkään treenimetodeja ja taustoja. Kun tuolla Vippipuolella katselee muiden kuvia ja näkee mainintoja tuloksista niin kyllä hyvin voi pitää kutinsa kyseiset väittämät Smithin tuloksista. Ei sillä paska kunto ole.neutraali sanoi:Voi vittu saatana tässä se taas nähdään, aatellaan että jos minä saan 130kg niin miks ei toi vois 175kg nostaa, voin paljastaa sulle totuuden; se 175kg on aivan saatanan paljon enemmän entä se 130kg vaikka jälleen kerran se ei numeroina siltä ehkä näytäkään. Jos jollain on tietoo tuosta Willin treeni taustasta niin laittakaapa tuleen. Uskon tuohon tulokseen edellyttäen että mies on käynyt aktiivisesti salilla useamman vuoden, mutta ei millään puoli vuotta ennen lefaa treeneillä.
![]()
![]()
No huh huh :D
onion sanoi:uskon että nyt on sun kohdalla kyse vaan turhanpäiväisestä ylimielisyydestä.
SO? miks ei ottais, ku mäki otan. Toi on kummiskin naapuri!!!!!1111!! :Dpexxi sanoi:Eli tuo Fresh Prince of Bel-Airina ammoin tunnettu, Ali-elokuvaa varten hieman lihasta hankkinut näyttelijä on kertonut penkkaavansa 385 paunaa. Mies on kyllä isompi kuin aikoihin nykyään...
http://www.musclemayhem.com/forum/cgi-bin/ikonboard.cgi?act=ST&f=15&t=19479&st=
(sori, oli pakko.)Vielä kerran, ei ole huono kunto siinä kuvassa vaikka aika rääpäleeltä näyttääkin.onion sanoi:Ja jos tuolla aikaisemmassa kuvassa kunto on mielestäsi paska ja mielestäsi tuohon ei paljon treeniä tarvita niin uskon että nyt on sun kohdalla kyse vaan turhanpäiväisestä ylimielisyydestä.
Joo ottaa tosissaan jos sellainen rooli tulee ja ottavat myös syömisen tosissaan jos vaatimuksena on lihottaa itsensä pulla mössöksi, mutta kun leffa on tehty jatkuuko kaikki niinkuin ennen? Eli treenataanko aktiivisesti ja syödäänkö samnlain kuin pullamössö aikana?Kusimato sanoi:Näyttelijät ottaa treenaamisen vielä enemmän tosissaan, sillä se on ehtona heidän palkalleen, jos ei täytä vaatimuksia niin saa lähteä, ja rahaa on tarkasti suunniteltuihin ohjelmiin, ruokavalioon ja lääkkeisiin, niin tuo penkki kuullostaa hyvinkin uskottavalta.
pexxi sanoi:
no ei se koko aina kerro 
Dobermann sanoi:Hoho ja Tiger Woods ottaa 350![]()
no ei se koko aina kerro
![]()

neutraali sanoi:Vielä kerran, ei ole huono kunto siinä kuvassa vaikka aika rääpäleeltä näyttääkin.
Joo ottaa tosissaan jos sellainen rooli tulee ja ottavat myös syömisen tosissaan jos vaatimuksena on lihottaa itsensä pulla mössöksi, mutta kun leffa on tehty jatkuuko kaikki niinkuin ennen? Eli treenataanko aktiivisesti ja syödäänkö samnlain kuin pullamössö aikana?
okKusimato sanoi:Smithillä on ollut nyt monta roolia jotka ovat vaatineet hyvän fysiikan, pelkästään tästä voi päätellä, että hän on treenannut jatkuvasti ainakin 4 vuotta.
pexxi sanoi:Vittu mitä taistelua täällä käydään!Piruuttani pistin threadin aavistellen jotain tällaista..;)
-threadit on ihan omiaan.subotai sanoi:juu, mut näin perjantain ratoksi tälläiset-threadit on ihan omiaan.
Ainakin Subotai on jaksanut hekotella noille läpille. Väillä saa pistää pystyyn näitä Elämää Suurempia-threadeja..
Koska mieluummin mä tota p*skan jauhantaa lueskelen, ku teen töitä :thumbs:
noh, kohta duunipv ohi & perjantaikaljalle..nami.