SmartSupps

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja bilderi
  • Aloitettu Aloitettu
Onko tästä brändistä kenelläkään mitään kokemusta, itse en ainakaan pari vuotta sitten nähnyt tällaista missään. Ainakin melkein heti puolta halvempi kuin muut merkit, onko hintalaatusuhde kohdillaan?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse ostin kesällä 2kg herasäkin ja ihan tavallista tavaraa tuntui olevan. Mansikan maku tosin muistutti enemmän toffeeta mutta mikäs siinä.

SmartSuppsin BCAA on ollut käytössä jo pitkään. Orange on makuna hyvä. Suosittelen.

Smartsupin Creatiinia mennyt yks purkki, toimi samalla tavoin ku aikasemmat mitä olin testannut, tällä hetkellä on glutamiini käytössä, toimii. Vklp ostin Burnereita ku dietillä olen, en ole vielä testannut mutta kerron toimiiko. :puntti:

BCAA watermelon ihan järkyttävää kuraa, Apple ihan ok mut en mä tota mielelläni juo.

Suklaakaseiinista saa tehty aivan loistavaa puddingia, oikee sekotus suhde niin en oikeasti erota normi suklaavanukkaasta. Suosittelen kokeilemaan

Itselläni jääny tuo SS hera vakio käyttöön. Paljon parempaa, kuin muut halppisherat.

Edit: Ja kreatiini, omega3

Suklaaheraa ostin jossain vaiheessa. Maku ei ollut omaan mieleen ja sekoittuvuuskin vähän huonon puoleista. Kaikki kyllä meni ilman sen kummempia ongelmia, mutta uusiksi tuskin tulee ainakaan samaa makua ostettua.

Laskinpa piruuttani :D eli hintavertailu perustuen hintaan per proteiinigramma eli näin paljon halvempaa smartsuppsin hera on verrattuna muihin...

selfin isolaatti 4kg pöntössä: 1,62%
massin isowhey 4kg pöntössä: 21,65%
ftukun whey-80 4kg säkissä: 7,21%
ftukun whey-100 4kg säkissä: 48,96%

eli eipä nyt kauheasti eroa muihin edullisempiin vaihtoehtoihin. Itse kerran ostin 2kg säkin smartsupsin heraa, eikä oikein maistunut. Omenan makuinen BCAA sen sijaan oli ihan ok.

Mulla on kans ko. merkin BCAA:ta appelsiinin makuisena. Sopivan vahvana (ei liian vahvana eikä laimeana) se on oikein hyvää. SmartSuppsin kreatiinia on jo toinen purkki menossa. Plussaa on mun mielestä purkeissa mukana tuleva mittalusikka sekä tietysti halpa hinta.

Suklaaheraa ostin jossain vaiheessa. Maku ei ollut omaan mieleen ja sekoittuvuuskin vähän huonon puoleista. Kaikki kyllä meni ilman sen kummempia ongelmia, mutta uusiksi tuskin tulee ainakaan samaa makua ostettua.

Unohdin näköjään mainita, mutta SS:n kreatiinia on muutama purkillinen mennyt jo ja siitä ei mitään pahaa sanottavaa. Plussaa tosiaan siitä että tulee purkissa eikä pusissa, niin kuin monet muut halpikset.

Unohdin näköjään mainita, mutta SS:n kreatiinia on muutama purkillinen mennyt jo ja siitä ei mitään pahaa sanottavaa. Plussaa tosiaan siitä että tulee purkissa eikä pusissa, niin kuin monet muut halpikset.

Plussana täytyy myös sanoa että noissa purkeissa on pikkuinen mittakauha mukana. Oli positiivinen yllätys.

Mullakin on ollut BCAA käytössä jo pitemmän aikaa. Hyvän makuista ja helposti sekoittuvaa.

Plussana täytyy myös sanoa että noissa purkeissa on pikkuinen mittakauha mukana. Oli positiivinen yllätys.

Ois vielä parempi yllätys, jos se kauha ei olisi sielä puolessa välissä sitä purkkia :D siisti kaivaa aina se sieltä ja olla hirveissä kreatiini pöllyissä.

Juuri tuossa vertailin OMEGA-kapseleita ja esim Star Nutritionin (3v käyttänyt tuotteita) kapseleissa on samat omega-3, EPA ja DHA suhteet kuin Smartsuppsin vastaavissa kapseleissa. Smartsuppsin kapseleita on vaan purkissa kymmenen enemmän ja maksaa 1.95e vähemmän. Olisikohan minunkin aika lopettaa pitkä yhteinen taivan Star Nutrin kanssa ja vaihtaa parin euron säästön takia SS:ään. Noilla kun näyttää muutkin tuotteen ainakin paperilla ihan hyvältä.

Osaako joku kertoa tästä brändistä enemmän. Luulin, että Star Nutrition on se Fitnesstukun halpistuotemerkki askeettisine purnukoineen. Ovatko he lanseeranneet vielä halvemman brändin vai mikä tämä Smart Supps on?

Ostaessasi SmartSuppsia saat todella hyviä perustuotteita parhaaseen mahdolliseen hintaan!

SmartSuppsin lisäravinteet tulevat suoraan tehtaalta. Välikäsien ja kalliin markkinoinnin jäätyä pois, saamme painettua hinnat alas.

SmartSupps on yksinkertaisesti fiksumpi valinta sinulle, joka tiedät mitä haluat: laadukkaita perustuotteita erinomaisilla hinnoilla!

Tollein tukussa mainostetaan SS:ssää mutta mainospuheet on aina mainospuheita.

Jossain vaiheessa myös mainostivat, että SmartSupps olis enemmän esim. opiskelijalle parempi vaihtoehto. Hyvät ja laadukkaat lisäravinteet ilman mitään hifistelyjä sopivaan hintaan.

SmartSuppsin BCAA:t ovat ainakin loistavia. Hinta/laatu-suhde kohdillaan, ja maut myös! Itsellä purkki orangea ja applea, kyllä kelpaa lipittää.

Just pistin BCAA:t, omega-3 ja kreatiinit tulemaan! hirvitti vaan kattoa hintaa, kun BCAA:n hinta oli 50% kaikista :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom