Smackdown ja RAW

esim joskus muistan kun katoin niin ne kuulutti et jeff tai matt hardy en muista kumpi painais muka 110kg haha. ja sit esim nämä joilla lihasta on esim Batista ym..niin en kyllä mitenkään usko että batista painaa 135kg koska rasvaakaan kaverilla ei ole juuri lainkaan. Näitä esimerkkejä riittä vielä pilvin pimein.

Voi vittu mikä pelle! :hyvä:

Bodarien pituus on jtn 160 cm ja Batistan about 2metriä. Eli hyvin todennäköistä että painaa 130 kg. Kyllä noilla sitä lihasta on, tosin eivät paini pumpissa kun taas bodarit posettavat tehtyään 100x toistoa per lihasryhmä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
täh. jaa nevermind. Taas yksi mielettömän tärkeä postaus, jopa minun tasolla.

voinemme olettaa punaisen haukan syntyneen 90-luvulla?mahdollisesti jopa jälkipuoliskolla?

siis miten niin se tarkottaa että oon syntynyt 90 luvulla jos ilmaisen oman mielipiteen teille vapaapaini faneille jotka vaan uskoo kaiken mitän ne siellä sanoo? Turha siitä on minulle vittuilla.

Batistan pituus on vaihdellut 195 sentistä 205 senttiin ja paino ollut välillä 120 ja välillä 145 ilman että ulkonäkö on pahemmin muuttunut. Ei toi koon liiottelu mitään uutta ole, Andre The Giantiakin aikoinaan seisotettiin laatikon päällä haastatteluissa saadakseen se näyttämään isommalta.

Mitenköhä redhawk selittää sen et suurin osa parhaist mma mestareist on prowrestling jannuja jos prowrestling ei kerran oo oikeeta?

Batistan pituus on vaihdellut 195 sentistä 205 senttiin ja paino ollut välillä 120 ja välillä 145
Siis kyllä pituus on aina ollut 6,5 or 6,6 selostajien mukaan,painosta en ota kantaa,mutta en ois kyllä koskaan kuullu et kukaa ois sanonu batistan painavan 270 poundsia.
Ja Red-Hawk,ärsyttää aika vitusti se,että sanot vaa et pellejä ootte ku kaiken uskotte,kuitenkaan pystymättä antamaan todisteita siitä,että esim noiden jannujen statistiikkoja valehdeltas.
Pro wrestling on toki feikkiä,mutta veikkaan ettei monikaan mma kaveri pystyisi tekemään noita temppuja mitä noi tekee ja se tekee lajista OIKEATA ja kovaa urheilua eikä mitään pellepainia.Tähän tietysti vastaat,että joo joo mut ne osaa tulla alas ja ottaa iskuja vastaan eikä niitä oikeesti satu vaan ne vaan näyttelee,mutta mielipideasioista ei kai kannata keskustella varsinkin jos vastapuoli osaa perustella väittteensä yhtä hyvin ku sä.

Käy viel ku Randy Couturelle. Leikkii kovaa jätkää mma:ssa. Sit tuleeki prowrestlaaja Josh Barnett ja omistaa nii ettei mitää rajaa. Tais tulla tippa linssiin. :)

Vittu et nauroin sillo.

ECW One Night Stand 2005 ja paras entrance ikinä. :thumbs:
Porukkahan lauloi lujempaa ja paremmin kuin ikin Metelican keikalla :lol2:

Tarkistinpa Batistan "painon" No Way Out 2008. Kehäkuuluttaja heitti tämmöisen luvun: 290 pounds eli noin 132kg.
joo tuossa 130-140 paikkeilla se on tainnu aina pyörii

joo tuossa 130-140 paikkeilla se on tainnu aina pyörii
Minusta tuntuu, että tossa 10-15kg lapin lisää.

Itse olen nähnyt Batistan noin kahden metrin päästä ja vaikka se kuinka näytti isolta niin kyllä 110-120kg kuulostaa todellisemmalta.

Mutta eihän Wwe ole mikään urheiluun pohjautuva lafka, eli mitä väliä vaikka vähän liioitellaan?

Kuten Arska sanoo: Whenever there is a camera around, if there is a ten pound plate, you must make it sound like there is thousand pounds.
Joku mäntti: Why?
Arska: To make drama build up and it´s MACHO.

Onko sillä jotain seksuaalista merkitystä, painaako Batista 121, 128 tai 141 kiloa? En minä ainakaan keskitä huomiotani hirveästi siihen, mitä painoksi sanotaan. Sen sijaan kiinnitän paljon huomiota painijan eleisiin, ilmeisiin, movesettiin, liikkeiden stiffeyteen/laiskuuteen, myymiseen, showboattailuun ja ennen kaikkea yleisön reaktioihin.

Selasin tässä pimeän yön tylsinä tunteina tätä threadia lähes alusta alkaen läpi. Tekisi mieli vetäistä veitsellä ranteet auki, sillä olen joskus mennyt väittämään Ric Flairia surkeaksi painijaksi ja huonommaksi esiintyjäksi kuin Hunter *f'n* Creative Control Hearst Helmsleytä :curs:(kyllä menen häpeämään nurkkaan)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom