tubbi
Banned
Kyllä vastaavia tapauksia on ollut, jossa Matti Virtanenkin on perheensä listinyt, vaikkei olisi kuntosalia ja roinaa ikinä nähnytkään.Hormonipossu se oli ja pimahti. Ei respektii yhtään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä vastaavia tapauksia on ollut, jossa Matti Virtanenkin on perheensä listinyt, vaikkei olisi kuntosalia ja roinaa ikinä nähnytkään.Hormonipossu se oli ja pimahti. Ei respektii yhtään.
ihmiset ei tajua miten vaikeeta on oltava jos tekee tuollaista...
ihmiset ei tajua miten vaikeeta on oltava jos tekee tuollaista...
Mä en usko benoitin käyttäneen horkkaa, koska se ei kummiskaan oo, vielä niin iso ku mitä horkan käytöllä voi kasvaa...
Huvikseenko se säilytti roinaa kotonaan?
Mä en usko benoitin käyttäneen horkkaa, koska se ei kummiskaan oo, vielä niin iso ku mitä horkan käytöllä voi kasvaa... Mä väitän, että pakkiksella on oltava
33000 tuhannesta (??) käyttäjästä ainakin melko suuri osa, kovemmassa kunnossa mitä benoit oli...No okei, niistäkin osa voi roinata, mutta on niistä jäljelle jääneistä kymmeniä, ellei satoja paremmassa kunnossa kun tuo.
Eiköhän huumeet ja alkomahooli oo se juttu, millä se pimahti.
Edittiä; näyttäski olevan jo melkein 36000 käyttäjää
Hei haloo, suuri osa pakkislaisista paremmassa kunnossa:Mä en usko benoitin käyttäneen horkkaa, koska se ei kummiskaan oo, vielä niin iso ku mitä horkan käytöllä voi kasvaa... Mä väitän, että pakkiksella on oltava
33000 tuhannesta (??) käyttäjästä ainakin melko suuri osa, kovemmassa kunnossa mitä benoit oli...No okei, niistäkin osa voi roinata, mutta on niistä jäljelle jääneistä kymmeniä, ellei satoja paremmassa kunnossa kun tuo.
Eiköhän huumeet ja alkomahooli oo se juttu, millä se pimahti.
Edittiä; näyttäski olevan jo melkein 36000 käyttäjää
No okay, voin olla väärässä...MUTTA jos käveri on saakeli reenannu saman verran mitä samulilla on ikää, ja vielä sen lisäks ROINANNU, nii onko toi nyt teijjän mielestä hyvässä kunnossa?! Ja edelleenkään, tuo ei oo mun mielestä mikään ''huippukunto''. Kyllä pitäs voida saavuttaa yli KAHENKYMMENEN vuoden reenauksella JA roinauksella parempi kunto kun tuo, ja tuskin reeenaus ja ruokapolitiikkakaan ihan perseestä on ollu, kyllä kahenkymmenen vuoden kokemuksella pitäis osata syyä ''oikein'' vaikkakin on ollu reissun päällä 5pv viikossa...Tämä on mun mielipide ja en mä väittänykkään, että jokainen kovemmassa kuosissa kun tuo, ei todellakaan, mutta kyllä tuolla esim. meijän salillaki näkee vähintään saman kunnon omaavia... ainaki lähelle...:piis:
Ainakin minusta. Todella hyvässä kunnossa.No okay, voin olla väärässä...MUTTA jos käveri on saakeli reenannu saman verran mitä samulilla on ikää, ja vielä sen lisäks ROINANNU, nii onko toi nyt teijjän mielestä hyvässä kunnossa?!
tässä ny varmaa käyny taas nii et ku kattoo benoitia batistan,triplen ynnä muiden pihvikasojen vieressä ni kaveri ei näytä miltää vaikka oikeesti on kyllä sellasella kunnossa missä 99% pakkislaisista ei ole,uskaltaisin väittää.Ajatelkaa ny 178cm yli 100kg viel ihan kohtuu rasvoissa....mutta näilläkään väittelyillä ei taida enää olla merkitystä:(:itku:
VOI JUKOLISTE kuinka sinisilmäisiä ollaan, ok minäkin joskus aikaisemmin luulin, että noin isoksi voisi kasvaa natuna, mutta en enään. Toki jos itse yläkerran herra on suonut maailman parhaat geenit ja olet periksi antamaton sparttalainen treenaamisen ja bodyelämän suhteen voi tuommoisiin massoihin päästä. Voit jopa katsoa pakkikselta näitä kovia naturaali treenaajia joista osa jopa geneettisesti lahjakkaita kavereita, eikä yksikään ole läheskään tässä tapauksessa Benoitin massoissa.(kyllä olisin kuvitellu tolla koolla, ettei käytä aineita)
Nuo ovat aika maksimi massat mitä tuollaisena painijana voi olla. Jos kukaan on nähnyt Benoitin hyviä matseja esim. Angle vs. Benoit Wrestlemania X-7 niin siinä oli pojat tekniikkaa viimesen päälle. Harva pystyy tuollaisiin suorituksiin, matsi oli omaa luokkaansa jopa niin omaa, että vuonna 2004 pidetty ohjelma 10 parasta WM matsia pääsi tuokin listaan numerolla 10, listassa oli mm. kuuluisa submission matsi Austinin ja Hitmänin välillä, ensimmäinen Lader matsi ja tunnin kestävä ironman matsi.teknisenä "painijana" tuskin kovinkaan paljon isompi voi olla.