Smackdown ja RAW

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo, oli vähän mustalla huumorilla heitetty toi juttu;)

Syy olisikin kiva tietää tapahtuneelle.

Mä en usko benoitin käyttäneen horkkaa, koska se ei kummiskaan oo, vielä niin iso ku mitä horkan käytöllä voi kasvaa... Mä väitän, että pakkiksella on oltava
33000 tuhannesta (??) käyttäjästä ainakin melko suuri osa, kovemmassa kunnossa mitä benoit oli...No okei, niistäkin osa voi roinata, mutta on niistä jäljelle jääneistä kymmeniä, ellei satoja paremmassa kunnossa kun tuo.

Eiköhän huumeet ja alkomahooli oo se juttu, millä se pimahti.

Edittiä; näyttäski olevan jo melkein 36000 käyttäjää

Mä en usko benoitin käyttäneen horkkaa, koska se ei kummiskaan oo, vielä niin iso ku mitä horkan käytöllä voi kasvaa...

Huvikseenko se säilytti roinaa kotonaan? :rolleyes:

Mä en usko benoitin käyttäneen horkkaa, koska se ei kummiskaan oo, vielä niin iso ku mitä horkan käytöllä voi kasvaa... Mä väitän, että pakkiksella on oltava
33000 tuhannesta (??) käyttäjästä ainakin melko suuri osa, kovemmassa kunnossa mitä benoit oli...No okei, niistäkin osa voi roinata, mutta on niistä jäljelle jääneistä kymmeniä, ellei satoja paremmassa kunnossa kun tuo.

REPS :D:D:D:D

Ootko ajatellut sitä etäisyyttä kehään :D? Myönnän, että jotkut aineiden käyttäjät pakkisella saattavat olla isommassa kunnossa kuin Benoit, tosin Benoitin kunnonhan piti kestää rankkaa fyysistä kontaktia monta kertaa viikossa, ei siinä ehdi perehtyä syömisiin ja punttikseen 100%.

Mutta että Pakkotoiston natut kovemmassa kunnossa kuin Benoit, toi oli aika hyvä :)

Ja penkistä tuttu murhaajammehan nosti varmaan vitusti, kiitos lyhyiden käsien ja leveän rintakehän.

Hei haloo, suuri osa pakkislaisista paremmassa kunnossa:
Chris%20Benoit.jpg

Tai no.. "melko suuri osa 36000 käyttäjästä" voi nyt tarkottaa mitä vaan.. Ja kuitenkin.. Ton tyypin ammatti oli myös kovaa aerobista kuntoa vaativaa, joten ei voinu pelkkään lihasten kasvattamiseen keskittyä.. Jos työtahti on jotain 5-7 matsia viikossa, reenit päälle, vitusti reissaamista, aikaeroja, aivotärähdyksiä... Kyllä ne hormoonit ja muut lääkkeet ihan tarpeeseen tuli.

Voi olla, että alkoholilla ja huumeillakin on ollu osansa asiassa, mut tommoset asiat on äärettömien monien asioiden summa, joten yhtä asiaa on ihan älytöntä syyttää. Mediat leimaa heti steroidien syyksi, WWE sanoo, että Benoitilla oli harhoja tjsp. jotku pakkiksen psykologit vaan pistää tuon luuseruiuden ja itsekkyyden syyksi.. Tai sitte, että mies oli vaan paha ihminen...

Ei se oo joko tai, se on ja ja ja ja..

No okay, voin olla väärässä...MUTTA jos käveri on saakeli reenannu saman verran mitä samulilla on ikää, ja vielä sen lisäks ROINANNU, nii onko toi nyt teijjän mielestä hyvässä kunnossa?! Ja edelleenkään, tuo ei oo mun mielestä mikään ''huippukunto''. Kyllä pitäs voida saavuttaa yli KAHENKYMMENEN vuoden reenauksella JA roinauksella parempi kunto kun tuo, ja tuskin reeenaus ja ruokapolitiikkakaan ihan perseestä on ollu, kyllä kahenkymmenen vuoden kokemuksella pitäis osata syyä ''oikein'' vaikkakin on ollu reissun päällä 5pv viikossa...Tämä on mun mielipide ja en mä väittänykkään, että jokainen kovemmassa kuosissa kun tuo, ei todellakaan, mutta kyllä tuolla esim. meijän salillaki näkee vähintään saman kunnon omaavia... ainaki lähelle...:piis:

No okay, voin olla väärässä...MUTTA jos käveri on saakeli reenannu saman verran mitä samulilla on ikää, ja vielä sen lisäks ROINANNU, nii onko toi nyt teijjän mielestä hyvässä kunnossa?! Ja edelleenkään, tuo ei oo mun mielestä mikään ''huippukunto''. Kyllä pitäs voida saavuttaa yli KAHENKYMMENEN vuoden reenauksella JA roinauksella parempi kunto kun tuo, ja tuskin reeenaus ja ruokapolitiikkakaan ihan perseestä on ollu, kyllä kahenkymmenen vuoden kokemuksella pitäis osata syyä ''oikein'' vaikkakin on ollu reissun päällä 5pv viikossa...Tämä on mun mielipide ja en mä väittänykkään, että jokainen kovemmassa kuosissa kun tuo, ei todellakaan, mutta kyllä tuolla esim. meijän salillaki näkee vähintään saman kunnon omaavia... ainaki lähelle...:piis:

ah elämän viisauksia. et näytä käsittävän ettei lihasmassan maksimaalinen kasvu ole se ykkösasia showpainissa. jos jätkä vaikka on päättänyt 18v sitten että nyt on hyvät massat painin kannalta ja taidampa pysyä näissä massoissa, voi kuuritkin pitää suht maltillisena. selittää hyvin miksei ole pro-bodarin kokoinen vaikka roinaakin ja miten oli selvinnyt hengissä 20v roinauksesta ilman mitään perus roina-vaivoja kuten sydänongelmia.

tässä ny varmaa käyny taas nii et ku kattoo benoitia batistan,triplen ynnä muiden pihvikasojen vieressä ni kaveri ei näytä miltää vaikka oikeesti on kyllä sellasella kunnossa missä 99% pakkislaisista ei ole,uskaltaisin väittää.
Ajatelkaa ny 178cm yli 100kg viel ihan kohtuu rasvoissa....mutta näilläkään väittelyillä ei taida enää olla merkitystä:(:itku:

Kyllä mä käsitän, ettei maksimaalinen lihaskasvu ole se tärkein juttu showpainissa mutta, sitä suuremmalla syyllä, vois kuvitella, ettei kaveri roinaa(kyllä olisin kuvitellu tolla koolla, ettei käytä aineita) mutta jos se haluaa pitää tuon lihasmassansa, nii se on paljon helpompaa, mitä lihasmassan lisääminen on, ja siihen ei tarvita aineita, ja vaikkakin olis reissussa 80% viikosta...

Ja vielä siihen mun alkuperäiseen kommenttiin, edelleenkään en pidä benoittia kovin kovassa kunnossa, kyllähän se iso on, mutta löytyy niitä isompiakin edelleen, ja en vertaillu batistan, triple h:n taikka jonkun muun kanssa.

Ps: hitmänin kanssa samoilla linjoilla, vaikkakin mä ite tän oikeestaan alotin, tää on ihan turhaa tää väittely

No eiköhän tuo roinaa oo vetäny, kun siihen punttaukseen ei esimerkiksi tuolla alalla voi niin täydellisesti keskittyä ja kun massaa on hankala saada niiden hyppimisten ja muun ohella, showta kun treenataan paljon niin kyllähän se kuluttaa. Mut uskon kyllä että puhtaanakin tuommoset lihat voi toki saada jos pitkään ja kovalla tahdolla treenaa, mutta WWE:ssä siihen ei ole aikaa mutta en silti tosiaankaan puolla steroideja. Minusta Benoit oli todella kovassa kunnossa, teknisenä "painijana" tuskin kovinkaan paljon isompi voi olla.

tässä ny varmaa käyny taas nii et ku kattoo benoitia batistan,triplen ynnä muiden pihvikasojen vieressä ni kaveri ei näytä miltää vaikka oikeesti on kyllä sellasella kunnossa missä 99% pakkislaisista ei ole,uskaltaisin väittää.Ajatelkaa ny 178cm yli 100kg viel ihan kohtuu rasvoissa....mutta näilläkään väittelyillä ei taida enää olla merkitystä:(:itku:

hmm toi nyt on :anssi: ehhkä 80% tääki :anssi:
mut kyl benoitia kovempi kuntosia jamppoja on monia..

(kyllä olisin kuvitellu tolla koolla, ettei käytä aineita)
VOI JUKOLISTE kuinka sinisilmäisiä ollaan, ok minäkin joskus aikaisemmin luulin, että noin isoksi voisi kasvaa natuna, mutta en enään. Toki jos itse yläkerran herra on suonut maailman parhaat geenit ja olet periksi antamaton sparttalainen treenaamisen ja bodyelämän suhteen voi tuommoisiin massoihin päästä. Voit jopa katsoa pakkikselta näitä kovia naturaali treenaajia joista osa jopa geneettisesti lahjakkaita kavereita, eikä yksikään ole läheskään tässä tapauksessa Benoitin massoissa.

teknisenä "painijana" tuskin kovinkaan paljon isompi voi olla.
Nuo ovat aika maksimi massat mitä tuollaisena painijana voi olla. Jos kukaan on nähnyt Benoitin hyviä matseja esim. Angle vs. Benoit Wrestlemania X-7 niin siinä oli pojat tekniikkaa viimesen päälle. Harva pystyy tuollaisiin suorituksiin, matsi oli omaa luokkaansa jopa niin omaa, että vuonna 2004 pidetty ohjelma 10 parasta WM matsia pääsi tuokin listaan numerolla 10, listassa oli mm. kuuluisa submission matsi Austinin ja Hitmänin välillä, ensimmäinen Lader matsi ja tunnin kestävä ironman matsi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom