Smackdown ja RAW

En ole samaa mieltä. Tietämättä jonkin itsemurhatapauksen taustoista tarkemmin on vaan junttimaista mennä tietämättömyydessään haukkumaan henkensä riistänyttä luuseriksi.

jaa sitten me olemme täysin eri mieltä. Mun mielestä itsemurhan tekijä on täysin pelkuri. Tunnen pari kaveria joiden läheinen on tehnyt itsemurhan, ei ole helppoa ollut...

Yleensä aina löytyy jokin ratkaisu ja vielä tuntuu että nämä pässit tekevät sen mielestäni ihan naurettavista syistä kuten mm. muija jätti...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ja taas mentiin... Ilmeisesti esimerkki ei ollut paras mahdollinen. Pointti jäi huomaamatta kun alettiin taas nu**imaan tuota pistettä =>.

En missään tapauksessa itse puolusta Benoit:in tekoja vaan tuomitsen teot mitä jyrkimmin. Samoin en näe koskaan että väkivaltarikollisesta tulee "normaali". Näin vaan tuntuu joskus yhteiskunta tekevän.

Kuitenkaan ennenkuin kaikki taustat ja faktat ovat edes siedettävästi selvillä on turha lähteä tekemään tuomioita tai vielä vähemmän pedestaalille nostoja.

jaa sitten me olemme täysin eri mieltä. Mun mielestä itsemurhan tekijä on täysin pelkuri. Tunnen pari kaveria joiden läheinen on tehnyt itsemurhan, ei ole helppoa ollut...

Yleensä aina löytyy jokin ratkaisu ja vielä tuntuu että nämä pässit tekevät sen mielestäni ihan naurettavista syistä kuten mm. muija jätti...

Väännän nyt rautalangasta vähän mitä itse asiasta ajattelen. En todellakaan pidä mitenkään järkevänä ratkaisuna ikinä riistää itseltään henkeä. Pitää kuitenkin koittaa vähän edes miettiä mitä toinen ihminen on saattanut ajatella omassa tilanteessaan. IMO jos vetäisin itseni hirteen koska muija jätti olisi se todella tyhmää ja pelkurimaistakin (olettaen että joku jäisi kaipaamaan). Toisaalta jos ampuisin itseltäni aivot pellolle, koska vaimo ja lapset raiskattiin ja tapettiin...

Noh tyhmää ja pelkurimaista(?) se jonkun mielestä kenties olisi molemmissa. Ihminen ei joskus kuitenkaan löydä sisäisistä tai ulkopuolisista tekijöistä johtuen ratkaisua miten päästä yli jostain ja silloin saattaa kaiken ahdistuksen keskellä itsemurha tuntua ainoalta ratkaisulta.

IMO sillä että haukutaan itsemurhan tekijöitä itsekkäiksi ja luusereiksi sivuutetaan isoja ongelmia, kuten ahdistus, psyykkiset sairaudet jne. Se on mun mielestä yleisesti ottaen väärin että monet itsensä jalustalle nostavat ihmiset sitten pönkittää omaa itsetuntoaan haukkumalla luusereiksi niitä, jotka eivät tätä elämää enää syystä tai toisesta jaksaneet.

Toki joissain tapauksessa varmaan ihan aiheellisesti voi sanoa luuseriksi, mutta mitä sekään muuttaa että avaat suus ja sanot vainajaa säälittäväksi.

Ja taas mentiin... Ilmeisesti esimerkki ei ollut paras mahdollinen. Pointti jäi huomaamatta kun alettiin taas nu**imaan tuota pistettä =>.

En missään tapauksessa itse puolusta Benoit:in tekoja vaan tuomitsen teot mitä jyrkimmin. Samoin en näe koskaan että väkivaltarikollisesta tulee "normaali". Näin vaan tuntuu joskus yhteiskunta tekevän.

Kuitenkaan ennenkuin kaikki taustat ja faktat ovat edes siedettävästi selvillä on turha lähteä tekemään tuomioita tai vielä vähemmän pedestaalille nostoja.

Ok, tulkitsin osittain väärin. :piis: Ja oikeassa olet, kirjoitin harkitsemattomasti pariin otteeseen. En niin ehdottomasti tarkoittanut.

Väännän nyt rautalangasta vähän mitä itse asiasta ajattelen.

Toisaalta jos ampuisin itseltäni aivot pellolle, koska vaimo ja lapset raiskattiin ja tapettiin...

Siis tee sä itsemurha kiitos. Sanoinki yleensä se o pelkurimaista tehdä itsari( on niitä poikkeuksia mm. armomurha) mutta tuo sun esittämä esimerkki nyt ei ole PERUS itsemurhatekijän tausta KAI

ps. ...mistä vi***sta sä revit näitä "esimerkkejä"

joku järki nyt tähänkin:david:

Siis tee sä itsemurha kiitos. Sanoinki yleensä se o pelkurimaista tehdä itsari( on niitä poikkeuksia mm. armomurha) mutta tuo sun esittämä esimerkki nyt ei ole PERUS itsemurhatekijän tausta KAI

ps. ...mistä vi***sta sä revit näitä "esimerkkejä"

joku järki nyt tähänkin:david:

Mikä se sitten on PERUS itsemurhatekijän tausta? En vaan jaksa uskoa, että suurin osa ittensä tappaneista olisi ihan mitättömyyksien takia lopettaneet elämäänsä. Jos sulla on asiasta oikeasti jotain tietoa niin oon kovin yllättynyt. Vaikuttaa vähän siltä, että elät vaan tuossa käsityksessäsi etkä edes halua tarkastella vastaako se todellisuutta vai ei.

Esimerkit oli rautalangasta väännettyjä, kuten mainitsin.

EDIT: En ole itteäni tappamassa & turha edes lähteä noin lapselliselle linjalle.

Toi aihe, että onko luuseri vai ei on aivan tyhmää väittelyä. Ihan turhaa tehdä yleistyksiä, siitä onko itsemurhan tehneet luusereita vai ei. Saman tien voidaan ottaa joku Benoit, joka on 22 vuotiaalla urallaan todella saanut jotain aikaan ja koska me muut emme ole, niin olemme vielä pahempia luusereita. On tosi mielenkiintosta väitellä mikä haukkumasana sopii johonkin kuolleeseen henkilöön.

Pyydän järkeä tähän touhuun! Luuseri wtf?! Jos vituttaa kun kaveri tekee itsarin ja on pakko syyllistää jotakuta niin etsi se syyllinen vaikka peilistä. Loppujenlopuks se uhri et kuitenkaan oo sillon sä vaan se kaveri. Siinä vaiheessa kun joku vie iteltään hengen niin saattaa olla vaakakupissa vähän tärkeemmät asiat kun että pitääks kaverit luuserina vai ei. Siinä on ihmisellä sen verran vittumaisen paha olla että mua lähinnä vituttaa jos joku enää kehtaa luuseriksi haukkua.

Jos olis tosiaan tehnyt VAAN itsemurhan, mutta kaveri sitoo ja kuristaa vaimonsa, tukehduttaa 7-v poikansa ja iskee näille raamatut kainaloon.

Sairas mies. Palakoot mun puolesta helvetissä. Ei mitään sympatioita.

Ja katsos, tässäkin tapauksessa lehdistö tekee syntipukin steroideista. Morjens.

Puheenaihe vaihtui jossain vaiheessa jostain syystä pelkkään itsemurhaan yleisesti eli :offtopic:iin tsorde. Benoitista ei nyt ole kyse viimeisessä viestissäni.

Voiko ihminen tehdä tässä elämässä mitään kauheampaa kuin murhata oman perheensä?

Ei heru sympatiaa, oli syyt tähän tekoon mitkä tahansa.

Voi vittu!! Sietäisi saada turpaansa,mutta se on liian myöhäistä. Painii tällä hetkellä HELVETIN kuumassa paikassa mestaruus vyö perseessä IKUISESTI.
Vittu piti sitten tappaa peheensä samalla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom