Smackdown ja RAW

josku3 sanoi:
Itseasiassa ne hidastukset näytetään kunnolla leikkaamattomassa versiossa. Suomessa on tämä lyhennetty ja sensuroitu versio,jossa pahimmat väkivaltakohdat kuten tuoliniskut on jätetty pois hidastuksista.:rock:
no enhän mä voi tälläsiä tietää :D mä kattelen vaan tätä suomen versiota (niin ja lataan PPV:t,öf cöörs)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oli aika perhanan mielenkiintonen matsi tämä Mark Henry vs. Undertaker (katoin vasta äsken sen). Pitkään jo mietityttäny, että onko nää kaks ikinä kohdannu ja nyt sekin tuli nähtyä. Aika komeasti lähti 181kg ukko chokeslamilla :rock:

Nii lähti 181kg Tombstone Piledriverki

On. Kyllä tulee olemaa surullista kun se lähtee pois wwe:stä.

Huomasin tuossa muute että sehä on iha saatanan pitkä jätkä. Ainaki se teeveessä näyttii pitkältä, ku se kurkottelee sieltä kehän laidalta suunnillee sinne kehän keskikohtaa asti.

Undertaker on 208 cm miinus WWE:n lapinlisä. Mutta selvästi yli kaksi metriä kuitenkin.

Piru että olis siistiä nähä joskus livenä kaikki wwe tyypit. Pitää mennä kyl kahtoo seuraavalla kerralla jos ne tulee Suomeen takasi.

Masterpiece sanoi:
Piru että olis siistiä nähä joskus livenä kaikki wwe tyypit. Pitää mennä kyl kahtoo seuraavalla kerralla jos ne tulee Suomeen takasi.
Itse olin katsomassa viime kerralla kun ne oli eli viime marraskuussa ja Taker oli iso ja paha. Kumasta gimickistä te tykäsitte enemmän siitä American Bad Assista vai tästä Dead Manista? Kyllä IMO se American Bad Ass oli ihan kurko, äijä tulee vaan moottoripyörällä ja whoppaa kaikkien assit. Mutta kyllä se minun all time suosikkini on Stone Cold Steve Austin.:whip:

Tuntuu vähän, että ne jotka on seurannu WWE:tä jo sillon 90-luvun puolivälissä, pitivät enemmän siitä vanhasta Deadman-gimmickistä. Munki mielestä se prätkäjätki-gimmick oli kyl ehkä hitusen parempi, vähän turhan yliampuva kaikkine kuolleestaheräämisineen ja salamoineen..

Mä olen seurannut vuodesta 92 ja kaikista kovin oli se ensimmäinen, eli kunnon kalpea haudankaivaja, joka sitten lopulta kehittyi pimeyden herraksi. Mies on muistaakseni 205 pitkä. Eihän se muuten vielä Henrylle Tombstonea tehnyt vai mitä jaksoa oikein katoitte?

Alec, kannattaa ehdottomasti hakea dc:stä ne kunnon puolentoista tunnin versiot. Ne subbarin jaksot on aivan paskoja.

Eihän se muuten vielä Henrylle Tombstonea tehnyt vai mitä jaksoa oikein katoitte?

Kyllähän Taker teki Mark Henrylle Tombstonen jaksossa ennen No Way Outia. Saattoi vain Henrylle käydä pahasti, kun ei loppuun asti pystynyt pitäämään käsissään. Tuli aika pahasti niskat edellä maahan, mutta tuskinpa mitään kävi. On meinaan sen verran paksu niska sillä Henrylläkin!

Tänään haastaan kaikki katsomaan Smackdownin. Siinä on Kurt Angle vs. Undertaker ja panoksena maailmanmestaruus! NWO:n perusteella odotettavissa SD:n kaikkien aikojen ottelu. Kumpi ei päättyisi mihinkään uloslaskuun tai diskaukseen tai ulkopuolisten häirintään. Siitä on pitkä aika, kun olen näin innoissani ollut perus-SD:sta.

Oonko mä muuten ainoa jota oikeasti huolestuttaa toi päätös että "nyt pistetään loppu sille steroidien käytölle"? Sehän Vince jo palkkailee täyttä häkee WWE:hen näitä yli 2 metrisiä tyyppejä joiden se toivoo olevan isoja ilman käyttämistäkin. Aattelin vaan että miltäköhän näyttää Masterpiece tai Batista jonku vuoden päästä? :(

Deat sanoi:
Oonko mä muuten ainoa jota oikeasti huolestuttaa toi päätös että "nyt pistetään loppu sille steroidien käytölle"? Sehän Vince jo palkkailee täyttä häkee WWE:hen näitä yli 2 metrisiä tyyppejä joiden se toivoo olevan isoja ilman käyttämistäkin. Aattelin vaan että miltäköhän näyttää Masterpiece tai Batista jonku vuoden päästä? :(

ei tuu onnistumaan. pitkät vielä vähemmän näyttää lihaksikkailta. nuohan reissaa jatkuvasti ja joka ilta melkein showta. yritä niissä olosuhteissa näyttää edes joltakin natuna vaikka olis minkälaiset geenit, ei onnistu. tuo steroidien lopetus höpötys on varmasti vain ulospäin, varmaan testaavatkin niitä kunhan ilmoittavat 3kk etukäteen ja jotkut potkut voidaan käryillä hoitaa jotta oikeesti näyttää siltä että puhdistetaan porukkaa.

en asiaan ole yhtään perehtynyt, mutuilua vaan.

viitaten alotuspostiin
RAW ja smackdown on niin vammasta paskaa etten kestä kattoo
(no niit jäpiköitä voi bodausmielessä ihailla)

Minä en kanssa ymmärrä. Äijät vaahtoo jonkun etukäteen käsikirjoitetun show:n perään, "Pertti on paras, kun se heitti Sepon McFakilla naamaleen McKanveesiin". Kauhee myötäeläminen ja sitten kiukutellaan jos muija katsoo Kauniita ja rohkeita... :thumbs:

samout sanoi:
viitaten alotuspostiin
RAW ja smackdown on niin vammasta paskaa etten kestä kattoo
(no niit jäpiköitä voi bodausmielessä ihailla)
BadHair sanoi:
Minä en kanssa ymmärrä. Äijät vaahtoo jonkun etukäteen käsikirjoitetun show:n perään, "Pertti on paras, kun se heitti Sepon McFakilla naamaleen McKanveesiin". Kauhee myötäeläminen ja sitten kiukutellaan jos muija katsoo Kauniita ja rohkeita...

Tjoo, eiköhän se ole tullut tässä thredissä muutaman kerran esille että kaikki ei tykkää. Antakaahan jo olla, keskitytäänkö ennemmin itse asiaan tässä ketjussa?

Eilen kattelin RAW:n ja puolet Smackdownista. Ihan ok settiä paitsi Ric Flair pitäisi jo oikeasti kärrätä pois sieltä lavalta, on se jo niin sairaan olonen äijä. Mick Foleyn esiintyminen oli plussaa. V Mc Mahonin draamaa HBK/Jannettyn kanssa venyteltiin taas aivan liikaa. Ei noita monesti jaksa enää katsoa kun tulevat niin myöhään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom