Smackdown ja RAW

Katoin tuossa eilen Royal Rumblen:

Lueskelin tuossa vähän aikaa sitten wikipediasta painijuttuja ja spolasin itseltäni mm. sen, että Kurt Angle on mestari, RR-matsin voitti Rey Rey ja John Cena on mestari RR:n jälkeen.

RR-matsissa mua vähän hämäs, ku tiesin Reiskan voittavan sen ja ku se tuli jo kakkos-numerolla matsiin, ni ei ollu mitää jännitystä jäljellä. Ja muutenki tyhmää, että ku 2004 Benoit oli alusta asti kehissä, niin Reiska teki periaatteessa saman nyt. Alkaa olla liian tavallista toi alusta asti voittaminen. Ja sit se Eddie-hehkutus imo alkaa mennä jo vähä överiksi... Ei enää vaikuta kunnioittamiselta vaan enemmänki vaan sen kuoleman hyväksi käytöltä. En tiiä, mitä muut on mieltä.

RR-matsin positiiviset yllätykset oli kyl Tatanka ja Goldust. Varsinki Tatanka oli imo aika hienossa kunnossa ja pärjäski matsissa aika hyvin. Vanhojen äijien näkyminen aina innostaa, jos ne ei vaan nolaa itteään. Esim. silloin aiemmin Vader oli vähä kuppanen, ku ei meinannu ees jaksaa nousta seisomaan tikkujaloillaan.

Boogiemanin ja JBL:n matsi oli pienoinen pettymys. Oon Boogiemanista tykänny tosi paljo, vaikken sen matseja ookkaan nähny aiemmin ku yhen tai kaks. Kuitenki se on ollu niin vakuuttava äijä sisääntulonsa, musiikkinsa ja fysiikkansa kanssa, ettei oo voinu olla tykkäämättä. Mut tuossa matsissa ei nyt ollu oikeen mitään kiinnostavaa, kun ei painittu melkeen ollenkaan. Boogieman tais tehdä yhden ainoan painiliikkeen, jolla sitte voitti matsin. Muuten oli madoilla leikkimistä ja takaa-ajoa kehässä ja kehän ympärillä.

Kurt Anglekin on taas V-I-T-U-N kova jätkä, siirryttyään smäkkärin puolelle. Se on niin kova, ku se vaan sanoo "cos I'm Kurt Angle" ja sillä voi selittää minkä tahansa asian.

Koko RR:n imo kruunas lopuks ku Kurtin mestaruusjuhlat alko ja *BONG*. Olinki velipuolen kanssa ihmetelly, et missä se Untertaker on taas lymyilly, mut sieltä se tulikin. JES!

Paini on parasta!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Korppu1 sanoi:
Saas muuten nähä, kuka murtaa Masterlockin ja milloin :)
MINÄ murran sen!ens viikolla.
eiköhän sen joku kaikkien kovien räppijätkien kantaisä John Cena murra,jolloin kaikkia vituttaa.tai mua ainakin

Samuli-1 sanoi:
Katoin tuossa eilen Royal Rumblen:

Lueskelin tuossa vähän aikaa sitten wikipediasta painijuttuja ja spolasin itseltäni mm. sen, että Kurt Angle on mestari, RR-matsin voitti Rey Rey ja John Cena on mestari RR:n jälkeen.

RR-matsissa mua vähän hämäs, ku tiesin Reiskan voittavan sen ja ku se tuli jo kakkos-numerolla matsiin, ni ei ollu mitää jännitystä jäljellä. Ja muutenki tyhmää, että ku 2004 Benoit oli alusta asti kehissä, niin Reiska teki periaatteessa saman nyt. Alkaa olla liian tavallista toi alusta asti voittaminen. Ja sit se Eddie-hehkutus imo alkaa mennä jo vähä överiksi... Ei enää vaikuta kunnioittamiselta vaan enemmänki vaan sen kuoleman hyväksi käytöltä. En tiiä, mitä muut on mieltä.

RR-matsin positiiviset yllätykset oli kyl Tatanka ja Goldust. Varsinki Tatanka oli imo aika hienossa kunnossa ja pärjäski matsissa aika hyvin. Vanhojen äijien näkyminen aina innostaa, jos ne ei vaan nolaa itteään. Esim. silloin aiemmin Vader oli vähä kuppanen, ku ei meinannu ees jaksaa nousta seisomaan tikkujaloillaan.

Boogiemanin ja JBL:n matsi oli pienoinen pettymys. Oon Boogiemanista tykänny tosi paljo, vaikken sen matseja ookkaan nähny aiemmin ku yhen tai kaks. Kuitenki se on ollu niin vakuuttava äijä sisääntulonsa, musiikkinsa ja fysiikkansa kanssa, ettei oo voinu olla tykkäämättä. Mut tuossa matsissa ei nyt ollu oikeen mitään kiinnostavaa, kun ei painittu melkeen ollenkaan. Boogieman tais tehdä yhden ainoan painiliikkeen, jolla sitte voitti matsin. Muuten oli madoilla leikkimistä ja takaa-ajoa kehässä ja kehän ympärillä.

Kurt Anglekin on taas V-I-T-U-N kova jätkä, siirryttyään smäkkärin puolelle. Se on niin kova, ku se vaan sanoo "cos I'm Kurt Angle" ja sillä voi selittää minkä tahansa asian.

Koko RR:n imo kruunas lopuks ku Kurtin mestaruusjuhlat alko ja *BONG*. Olinki velipuolen kanssa ihmetelly, et missä se Untertaker on taas lymyilly, mut sieltä se tulikin. JES!

Paini on parasta!
joo RR on katottu täälläkin
samaa mieltä tosta JBL vs. Boogeyman matsista,ihan vitunmoinen pettymys,eikä Boogeylla taida olla kehässä mitään annettavaa.ihan lussu matsi.tylsä.
joo nää legendat oli kyllä yllättävän hyvässä hapessa verrattuna niihin vanhoihin starboihin mitä siellä on viime aikoina hyppiny.
Rey-Rey on kyllä mun ykkössuosikki noista,ja ihan jees että se voitti tollasen ison matsin.tosta Eddie-jutusta olen kanssa kyllä samaa mieltä,vaikka jenkkiyleisö siitä tuntuukin diggaavan.vois lopettaa jo pikkuhiljaa.periaatteessa mä ymmärrän ton,olivat kuitenkin todella läheisiä kavereita todella pitkään,mutta liika on liikaa kuitenkin.kakkosena se tuli varmaan vaan sen takia että pääs tulemaan autolla :D
olihan tuo ihan ok ppv,vaikkei mitään järisyttävää,loppua lukuunottamatta,tarjonnutkaan.kuitenkin mä olen aina tykänny noista rumble-matseista,ja tätäkin oli ihan kiva kattoa

Luojan kiitos, että osaatte käyttää spoiler-tageja. :worship: Itseltä meinasi mennä koko innostus painiin, koska aina spoilauiduin tuloksista. Surffailin vapaapaini.comissa jne. ja tietäähän ettei siellä voi tulla spoilautumatta toimeen. Toinen mikä kyrsi aivan sikana oli, etten näe PPV:tä. Joskus on kaverin avulla saanut jonkun PPV:n. Olen ostanut myös dvd:nä 4 eri PPV:tä.

Vuoden alusta tein rajun päätöksen, että nyt en enää spoilaudu. Jätin painisivustojen selaamisen kokonaan pois ja en ole tässäkään tredissä uskaltanut käydä.

Viime aikoina paini on maistunut todella hyvälle. On se vaan eri mukava, kun ei tiedä mitä tapahtuu. Mestaruuksien vaihtumisistakaan ei ollut mitään tietoa. Nyt sitä saa olla ylpeänä, kun minun megasuosikki Kurt Angle jyrää mestarina ja SD:n ykkösfacena.:thumbs: Sitä face-turnia odottelinkin puolitoista vuotta.

Kiroan kyllä WWE:n helvetin tulessa, jos "maailman lihavin mies" Mark Henry on Anglen voittanut. Ei kai sentään, on nimittäin sen luokan köntys kyseessä. Henry saisi ottaa Snitskyn mukaansa ja lähteä kävelemään. (tosin sekin voi olla hänelle vaikeata :lol2: )

Toinen mikä kyrsi aivan sikana oli, etten näe PPV:tä. Joskus on kaverin avulla saanut jonkun PPV:n.

Pikkulinnut ovat laulaneet, että eräältä suomalaiselta painiforumilta (joka näyttää olevan sinullekin tuttu) löytyy uusimmat PPV:t ja paljon muutakin. Etsivä löytää.

What sanoi:
Nyt sitä saa olla ylpeänä, kun minun megasuosikki Kurt Angle jyrää mestarina ja SD:n ykkösfacena.:thumbs: Sitä face-turnia odottelinkin puolitoista vuotta.
Laitan vielä varmuudeksi spolereihin RR:stä, vaikkakin perjantain subtv:n jaksoissa varmaan selviääkin nää jutut..
Mäkin olin innoissani siitä, et Angle tosiaan vaikutti muuttuvan faceksi, mut sit RR:ssä se voitti kuitenki sen tittelin aika heel-tyyliin. Tuomari kumoon ja penkillä niin maan helvetin kovaa Henryä lärviin pariin otteeseen. Henry kun ei meinannu siitäkään ottaa nokkiinsa, niin Angle otti keskiköyden nurkasta sen pehmusteen veke ja sitte kampitti Henryn pää edellä siihen ja sitten vasta voitti.

Ja sitte seuraava juttu, mikä kanssa arveluttaa, on Undertakerin ja Anglen mahdollinen keskinäinen rähinä. Undertakerhan ei lähes koskaan häviä rehellisesti matseja, vaan aina jonkin konnankoukun kautta.. No toisaalta eipä sitä tiedä, vaikka Taker ois seuraava mestari...

Mutta tosiaan mielenkiinnolla odotan, et mitä tosta tulee, koska mä tykkään kyllä Anglesta facena ehdottomasti enemmän.

Ja en sitte muista, mainittiinko tässä threadissa aiemmin, mut imo ois hyvä idea, jos spoilereita käyttävät laittaisivat ilman spoilereita esim. mitä tapahtumaa aikovat kommentoida. Tietäisi sitten paremmin, että uskaltaako spoilereita katsoa.

No Way Out tuli katsottua..

Oli yllättävän hyvä tällaiseksi ppv:ksi. Siis ennen sitä suurinta ja mahtavinta Wrestlemaniaa oli yllätys nähdä näinkin hyvää painia. Kurtin ja Takerin matsi oli parhaita näkemiäni matseja koskaan. Lopussa hirveätä vääntöä, finishereitä molemmilta ja kumpi vain olisi voinut voittaa. Benoitkin vei sen US tittelin, ihan jeees vaikka mies kyllä minusta ansaitsisi paikkansa main eventissä. Boogeymania ei näkynyt ollenkaan, eihän miehellä ole vielä ollut yhtään kunnon matsia. Kaikki hoitanut muutamassa minuutissa finisherillään Pumphandle slamilla. Ja tripla H meni sitten Wrestlemanian main eventtiin. Jooohn Ceenah beats the odds but Triple H delivers a Pedigree. Kakkaaaaa

Supernaut sanoi:
Pikkulinnut ovat laulaneet, että eräältä suomalaiselta painiforumilta (joka näyttää olevan sinullekin tuttu) löytyy uusimmat PPV:t ja paljon muutakin. Etsivä löytää.

Pikkulinnut ovat myöskin laulaneet, että modeemilla niitä ei paljon imutella :lol2:

Supernaut sanoi:

Piratebay.

mofp sanoi:
Nyt ois mahollisuus päästä painijaksi. PWF:ään saisi tulla lisää isoja bodareita painimaan.

Minua ainakin kiinnostasi tuo painiminen. Mutta ei ehkä lähivuosina vielä ole mahdollista.

a) Asun susirajalla
b) En ole käynyt vielä armeijaa
c) Ei ole vielä koulutusta
d) Ei ole yhtään rahaa
e) En ole painijaksi tarpeeksi vakuuttavassa kunnossa
f) Äiti ei tykkää :david:

Tuskinpa tuo vielä on myöhäistä, jos vaikka 23-25-vuotiaana hakeutusi koulutukseen. Painiahan voi 60:ksi asti! :hyper: Katsokaa vaikka Hogania ja Flairia!

Viimeisimmän vuoden olen kyllä leikitellyt ajatuksella, että joskus alkaisin painimaan. Periaatteessahan minulla on raamit kohdallaan. Painoa jo tässä vaiheessa 85kg. Ei luulisi olevan hankalaa nostaa sinne satkun kieppeille esim. viidessä vuodessa.
Miinuksena on, että olen notkea kuin rautakanki ja nopea kuin Marlon Brando :lol2: Nopeuden voi tietysti painissa korvata muilla avuilla.

Kiinnostasi tietää, onko tällä saitilla samanhenkisiä ihmisiä?

Sori, :offtopic: mutta eipä kehtaa uutta trediä tästä avata

What sanoi:
Viime vuosina olen leikitellyt ajatuksella painijaksi ryhtymisellä, etenkin kun PWF:ssä olisi nyt mahdollista saada maailmanluokan koulutusta Starbuckilta. Ainoat ongelmat ovat

-huono kunto
-olematon kokemus kamppailulajeista
-olematon kokemus ylipäätään mistään urheilulajista kuntosalia lukuunottamatta
-rahaa ei ole
-aikaa tuskin löytyy seuraavaan viiteen vuoteen

Eli se siitä. :D

Kaverini on tuonne jo hakemuksen lähettänyt ja mikäli pääsee sisään, tulee taas yksi syy seurata PWF:ää tarkemmin.

Jos ei meille ovet PWF:ään aukene, niin perustetaan oma federaatio, eikös joo :rock:

En usko, että kamppailulajeista on paljon hyötyä wrestlingissä. Ehkä vähän nopeammin oppii tekniikat jne. mutta se ei tee hyvää painijaa.

mopfille siis tämä viesti

Supernaut sanoi:
Suomalaisesta en tiedä. Mutta jos inviten saat niin www.pwtorrents.net on ehdottomasti the paikka vapaapainin ystäville. Uusimmat PPV:t, TNA, DVD:t, viikottaiset SD!:t ja Raw:t jne jne.

Spidey sanoi:
Kerros kokemuksistasi jos vain viitsit. :)
Hauskempaa harrastusta on vaikea löytää. Niin kauan kuin ei päädy takahuonepolitikoinnin nuijimaksi, voi pitää hauskaa ja tehdä juttuja, joita ei kovin moni voi edes kuvitella tekevänsä (ja sikäli kun pystyy pitämään riittävästi etäisyyttä itsensä ja hahmonsa välillä, ei politikointikaan haitanne).

Se, mitä itse tulin koulutuksesta maksaneeksi, oli vielä ihan käypä taksa (tosin silloin sen oli tarkoitus olla paljon suurempi hinta, alkuperäisen lafkan konkan takia ei tullu maksettua ku murto-osa); nykyisen hintaista en maksaisi jo yksistään siitä syystä, että siitä ei saa omiaan takaisin ja se, mitä se tekee kropalle, on myös suhteellisen "hintavaa" pidemmällä tähtäimellä (murtumia, nivelten kulumista yms. pikkukivaa plus dramaattisemmat vaarat päälle).

Kroppansa siinä rikkoo helposti - itsellä ei tosin käynyt juuri mitään, yksi kylkiluu meni aloitusvaiheessa ja sekin johtui vasta ensimmäistä kertaa kasatun kehän joustavuudesta, joka oli betonin luokkaa. Jos taitoa ja osaamista ei ole riittävästi kaikilla, jotka hommaa tekevät, ollaan pulassa. Oma osaaminen ei riitä; kaveriin on luotettava sen verran, että annetaan oma terveys jokseenkin kokonaan sen käsiin.

Harmittaa, että aikoinaan lähti hommasta pois; nyt puolestaan ovi takaisin on varsin tarkkaan kiinni, vaikka haluja paluuseen olisi ja kroppakin on saanut mukavasti lisää näköä.

Lyhyesti: Kyseessä on upea, kivulias ja elämyksiä tuottava (sekä esiintyjille että yleisölle) harrastus, joka maksaa paljon ja on suhteellisen vaarallista. Mä tykkäsin.

Lyhyesti: Kyseessä on upea, kivulias ja elämyksiä tuottava (sekä esiintyjille että yleisölle) harrastus, joka maksaa paljon ja on suhteellisen vaarallista. Mä tykkäsin.

Kuulostaa oikein hyvältä. :thumbs:

Eihän sitä ihan heti löydä vaarallisempaa, kalliimpaa ja joidenkin mielestä typerämpää harrastusta, mutta veri vetää... Onhan minulla ihan hirmuiset epäilykset, että pystynkö ikinä oppimaan tarvittavia tekniikoita.

Et kehtaisi Tupla-J vähän vihjaista, että miten paljon painissa vaaditaan notkeutta? Se on aina ollut minun heikko kohta. Voimaa saa ja ulkonäköä voi parannella, mutta notkeus on ollut ongelmana. "Hidas, mutta kankea. Ja notkea kuin rautakanki" Noilla sanoilla minua voisi kuvailla telinevoimistelun tunnilla.

Eipä tämä tietysti tämän päivän asia ole, mutta hirmuinen palo on syttynyt painia kohtaan :evil:

Originally Posted by What

On aina ollu paini fani ja leikkitelly ajatuksella et olisin joskus painija. vois raamitkin olla kohallaan paino noin 135kg eikä omasta mielestä irtonaista muuta kuin kössykkä eikä sekään nyt mikään järkyttävä. ja nyrkkeilytaustaa löytyy. otin kerran yhteyttä siihen suomalaiseen paini järjestöön ja kurssi olis maksanu noin 1700 ekee joten anti olla ainaskin nyt näillä näkymin :rolleyes:

elmo82 sanoi:
Originally Posted by What

On aina ollu paini fani ja leikkitelly ajatuksella et olisin joskus painija. vois raamitkin olla kohallaan paino noin 135kg eikä omasta mielestä irtonaista muuta kuin kössykkä eikä sekään nyt mikään järkyttävä. ja nyrkkeilytaustaa löytyy. otin kerran yhteyttä siihen suomalaiseen paini järjestöön ja kurssi olis maksanu noin 1700 ekee joten anti olla ainaskin nyt näillä näkymin :rolleyes:

Minä olen sinuun verrattuna nerwbie/kynäniska- aloittelija. Eli ihan :david:

Sinuna kyllä hakeutuisin koulutukseen, nimittäin raamit on todellakin kohdillaan. Nyrkkeilytaustasta on varmasti hyötyä.
Eipä tuolla PWF:ssä taida ollakaan sinun kokoisia jässiköitä. En nyt tarkkaan muista, mutta isoin taisi olla 120kg paikkeilla. (en seuraa PWF:ää, korjatkaa jos olen väärässä) Uskoisin, että noilla raameilla voisit saada oikein kunnon monsterheel-gimmickin. (Tosin riippuhan se vähän luonteestakin ;) )

1700e on kyllä hirveä hinta, mutta unelmista ei pidä helpolla päästä irti.
Tosin ei kannata myöskään vararikkoon unelmien takia ajautua. Dr. Phil tietää :thumbs:

Wrestlingalert ja vapaapaini.com on jo onnistunut suomalaisten painifanien aivopesussa; 135 kg on liikaa niihin ympyröihin.

Allah sanoi:
Wrestlingalert ja vapaapaini.com on jo onnistunut suomalaisten painifanien aivopesussa; 135 kg on liikaa niihin ympyröihin.

Olen eri mieltä. Jos Allah olet katsonut subtv:ltä painia niin voisitko ilmoittaa kuinka paljon esim. herrat Kane, JBL, Batista, Hulk Hogan tai Undertaker painavat. Big Showsta puhumattakaan. 135 ei ole todellakaan liikaa. Eihän kaikkien kuulukaan olla teknisesti taitavia high-flyereita vaan kyllä sillä luunmurskauksellakin pärjää melko pitkälle

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom