Nehän on pro-äijiä kaikki siellä, niin eiköhän siihen väistämiseenkin tule se ammattitaito.Originally posted by osku
Pakkohan niitten on tietää esim että millon väistää jne...Eihän ne voi kesken ottelun alkaa siitä neuvottelemaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nehän on pro-äijiä kaikki siellä, niin eiköhän siihen väistämiseenkin tule se ammattitaito.Originally posted by osku
Pakkohan niitten on tietää esim että millon väistää jne...Eihän ne voi kesken ottelun alkaa siitä neuvottelemaan.
No älä! Voi vittu se on ilo katella ku koht 60-vuotias Hogan seisoo siel kehäs suunnilleen kävelykepin kans ja selostaa mikkiin jotain "köh köh! Taidan koht joutuu lopettaa mun uran ku mun kroppa ei enää oo nii vahva ku ennen ja köh köh!! ikääki on" ja yleisön reaktio on odotetusti "EEEIIIII!!! Miks kaikki painijat lopettaa uransa LIIAN AIKASIN!:itku: :itku: " Ja kaikessa älykkyydessään tämä papparinen päättääkin jäädä kehään.Originally posted by PattiPete
Vituttaa välillä se yleisö.
Mä en ymmärrä miks se F5 on niin ihailtu liike? Sehän on vähän ku jalkakyykky, paitsi et se ei nosta sit äijää, vaa koukkaa sen vaa hartijoilleen.... Kyl se toki on raskas liike, varsinki siin heittovaihees228 kg jota ei kuka tahansa hartiolle nostele
Originally posted by Johan
Lesnar on varmaan kovaotteisin painija joka ei paljon säästele (tais tässä saada 18 tikkiä päähän) ja teki teki F5:n Big Show ( Big Show = 218 cm pitkä ja painaa 228 kg jota ei kuka tahansa hartiolle nostele ).
Millai se Jackhammer on? On jo pitempään kiinnostanu ja oon ennenki kuullu tosta Big Showlle tehdyst Jackhammerist:evil:Originally posted by Ankka
[B Jackhammerin.
:whip: [/B]
Originally posted by Deat
Millai se Jackhammer on? On jo pitempään kiinnostanu ja oon ennenki kuullu tosta Big Showlle tehdyst Jackhammerist:evil:
Originally posted by Onepack
Joo,showtahan toi on,mutta ihan kiva kattoo joskus.
Raw on kyllä aika paska. Muutenkin wrestlingiin on tullu
ärsyttäviä "saippuasarja" juonia ja kaikkee turhaa
puhetta.
Originally posted by osku