Smackdown ja RAW

Sellanen joku iso latino. Olisko sen nimi ollu Batista, on aika kovassa tikissä ja treenaa muka 1000 tuntia jokaista kehässä vietettyä minuuttia kohden. Eipä ole oikein mahdollista tollanen treenimäärä tai sitten kaveri treenaa unissaankin :D Silti sillä oli siisti välispotti missä se mätti rautaa tankoon ihan urakalla, eri asia sitten että nostiko se niitä.

Sen yhden naurettavan näkösen "Panomiehen" kädet on niin täynnä syntholia kun olla voi. Katsokaas sen käden muotoa :urjo:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä Ultimate Warrior aikoinaan oli paras mun mielestäni - nykyiset ovat jotenkin vähemmän charmikkaita, olen kai tulossa vanhaksi...Mutta jos nykyisistä pitää muutama mainita, Undertaker, Ray Mysterio ja Kane miellyttävät eniten. Edgestä en muuten tykkää, mutta melko kova matsi oli toissa sunnuntaina häneltä, polvi paskana (juujuu, ei oikeesti, tiedän:rolleyes: ) pointsit kotiin...

Undertaker on kuningas.Muita hyviä RVD,Rock.Ja Hogan :)
Ja Torrie ja Trish.Sais yrittää selättää mut millon vaan,vaikka yhessä :hmmm:

Jees, ehdottomasti paras oli The Ultimate Warrior! Siinä oli sitä jotain. Ja muutenkin koko WWE-sirkus oli paljon parempi ennen muinoin, kun otteluissa oli kunnon showt pystyssä eikä mitään typeriä live-kameroita bäkstakelta ja sitten perus-metrohousuläskäreiden nujakointia hieman välillä...

Dead man walking

Juu kyllä Undertaker on kurko!Ja harrikasta vielä extrapisteitä :cool: En sitte tiedä onko lopettamas uraansa vai mitä meinaa... Ray Mysterio on kyllä melkoinen akrobaatti :kippis1:

HERE COMES THE PAIN
Brock Lesnar on kova. Stone Cold Steve Austin oli huippu, harmi kun äijä lähti poies. Kyllähän noita tulee joka sunnuntai kateltua.

Ei helevetti se Big Poppa Pump, Big bad buuty daddy, the genetic freak on karun näkönen. Hauis vissii repee kun ukko pitää sitä mikkiä. Jos se on natu niin sitten kaikki on natuja.

Niitä joita "hömppäpaini" kiinnostaa niin varmaan
wwe.now.nu-osoite selkiyttää jonkin verran kuvioita.
Varoituksen sana, sivusto myös sisältää spoilereita eli mitä tulevissa matseissa tapahtuu.

Tulee tota joskus katsottua. Ihan hauskaa viihdettä...
Mä tykkään Chris Jerichosta, se on kunnon velmu ja loistava päänaukoja. RVD on kanssa hyvä, todella taitava kaveri voltteineen.

Parhaita...Batista, Lesnar, Angle, Triple H, Jericho...

Paskoja....Edge, Rikishi, Hulk...

Yksi asia on ihme juttu, nimittäin se kuinka, jotkut aina sonovat kuinka pelleilyä kyseinen laji on. No sitähän se juuri on ja siinähän koko homman idea onkin. Aika harvaa asiaa täällä on tarkoitettu ehkä kauhean tosissaan otettavaksi. :)

Originally posted by Tomba
Tiedä sitten mutta mua ainakin käy vaan naurattaan kun näkee sen smackdownin... :rolleyes:

Sama tällä, mutta on se niin hyvää "aivot narikkaan" -ohjelmaa.

Ja ehdoton "suosikki" on...

BOOM SHAKA LAKA
HOLLA if ya hear me!
Big Poppa Pump aka. Scott Steiner
:lol2: :lol2:

heh, eilen olin vääntämässä hauiskääntöä tangolla ja yhtäkkiä treenikaveri hihkaisee BOOM SHAKA LAKA...siihen jäi sitten se sarja, kun ei pokka enää pitänyt. :lol1:

Originally posted by kannibaali
Yksi asia on ihme juttu, nimittäin se kuinka, jotkut aina sonovat kuinka pelleilyä kyseinen laji on.

Jep, niinpä. Jätkät sopivat vain lopputuloksen matsista, ei sitä että kuinka se matsi kulkee, ts. jätkät vääntää vissiin aika lahjakkaasti toisiaan turpaan.

Hmm.... oon kuullu myös että Suomeenkin oltaisiin järkäämässä omaa wrestling sarjaa, joka sitten yhdistyisi Norjan vastaavan sarjan kanssa.
Ihan jees hommaa jos toteutuu.
Toisen huhun mukaan pro-koulutus tohon hommaan mahdollisesti lähtee sit ens kesänä (-03) ja sarja alkas pyörimään -04.

Tämmöstä, saa nähdä toteutuuko.

Ankka, eikö ne muka harjoittele niitä matseja etukäteen? Ainakin niitä vaikeimpia ja vaarallisimpia juttuja luulisi harjoiteltavan.

Mä oon ainakin käsittänyt että ne on pääpiirteissään etukäteen käsikirjoitettu.

Juonikuviot on etukäteen kirjoitettua tavaraa.
Esim. Kanen nekrofilia juttu, Billyn ja Chuckin avioliitto, jne. on kirjoitettu etukäteen, mutta käsittääkseni itse matseja ei ole kovin tarkasti käsikirjoitettu. Siis lopputulos olisi vain sovittu sekä jotain pientä.
Jos on joku 10 min matsi niin koitapa muistaa että tähän 5 minuutin 32 sekunnin kohdalle tulee oikean käden lyönti.

Pakkohan niitten on tietää esim että millon väistää jne...Eihän ne voi kesken ottelun alkaa siitä neuvottelemaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom