SM-liiga Playoffs 2009

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Aaaahh!!! Tekee todella gutaa voittaa Blues tällä tavalla! :dance2:

Kolmannessa erässä 40 sekkaa jäljellä, Kärpät tasoihin. Sitten jatkoajalla Bluesin Kokolla jo täysin tyhjä maali edessä, ei pakkeja lähellä, tähtäys ja laukaus yläkulmaa kohti, josta Tuomas Tarkki tiikerihypyllä vangitsee kiekon räpyläänsä!! :rock:

Seuraavasta hyökkäyksestä Paakkolanvaara tekee voittomaalin. Kärpät ottelusarjassa johtoon 2-1.

Kaksi sanaa: Voittamisen kulttuuri. :worship:

CS_Andersson sanoi:
Sanoisinko, että lähinnä kalpalta mitään taistelua ja selvästi kerta kerran jälkeen taas huonompi, kalpa on kyllä jo lyöty sanon minä.
jaa jaa:rolleyes:

edit. Eihän tossa KalPalla mitään hätää ole jos Jypinkin peli laskee tuota vauhtia

Itse voin kalpa-fanina kyl sanoa että oltiin eilen TAIDOLLISESTI jäljessä vielä jyppiä jonkun verran. Onneks jypin ekoissa peleissä nähty tylyn kova maalinteko ei eilen kostanut niissä lopun ylivoimissa. Kalpan taistelu ja asenne oli jyppiä paremalla tasolla (mäkkärin "säkä" maali kyllä sytytti kalpan, näitäkin tarvitaan!)

Kiekollisessa pelissä on pakko ihailla jyppiä. Ykköskentän rauhallisuus ja kiekon liikuttelu on kyllä aivan omaa luokkaansa. Sen lisäks neloskenttä kyllä välillä polki tylysti kalpa-pakkejen ohi.

Pari tylyä oman pään virhettä TAAS kalikalla, onneks ei jyppi kostanu. Oksa oli loistava.

Kettu kuittaa.

Aika ihana paitsiomaali

Joo, se oli kuulemma oikeen "oikeusmurha". :D

JYPIN miehenä täytyy sanoa, että selvästihän kiekko meni viivan väärälle puolelle, mutta sama tulos, eli maali, siitä ois hyvin todennäkösesti tullu vaikka kiekko ois pysynykkin viivan paremmalla puolella.

Selkee virhe tuomareilta, mutta kyllä tää meille käy!

JYP voiton päästä finaalipaikasta! :rock:

Joo, se oli kuulemma oikeen "oikeusmurha". :D

JYPIN miehenä täytyy sanoa, että selvästihän kiekko meni viivan väärälle puolelle, mutta sama tulos, eli maali, siitä ois hyvin todennäkösesti tullu vaikka kiekko ois pysynykkin viivan paremmalla puolella.

Selkee virhe tuomareilta, mutta kyllä tää meille käy!

JYP voiton päästä finaalipaikasta! :rock:
Mutta oisko tullut maalia jos paitsio olisi vihelletty? ;)

Harmittava takaisku näin tärkeässä pelissä, mutta ei voi mitään.

Jaa a, mitenköhän ois... :rolleyes:

Noh, ei auta itku, sillähän Kalpa ois selvinny ku ois tehny kaks maalia lisää. :D
Tuo peli olisi ihan eri tavalla mennyt kun tuo tilanne olisi vihelletty oikein. Katotaan sitten oletko sinä täällä "itkemässä" kun JYP esimerkiksi lataa kiekon puhtaasti maaliin mutta tuomari keksii että eipä ollutkaan maali, tai vastustaja siirtää kiekon paitsioon mutta sitä ei vihelletä, ja tilanteesta tulee maali. Myöskin jyväskyläläisten apinarummut vituttaa aivan helvetisti.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Tuo peli olisi ihan eri tavalla mennyt kun tuo tilanne olisi vihelletty oikein. Katotaan sitten oletko sinä täällä "itkemässä" kun JYP esimerkiksi lataa kiekon puhtaasti maaliin mutta tuomari keksii että eipä ollutkaan maali, tai vastustaja siirtää kiekon paitsioon mutta sitä ei vihelletä, ja tilanteesta tulee maali.

Heh, mahtaa vituttaa? :D

Ja vain luoja tietää, jos sekään, mitä pelissä ois tapahtunu jos tuo tilanne ois vihelletty paitsioks. Oishan JYPPI voinu heittää vaikka purkukiekon omasta päästä kohti imuri-Oksaa ja Oksa ois hypänny maalin eestä pois ja antanu kiekon mennä maaliin? Nimittäin aika tehokkaastihan teidän Oksa esitti erästä kodinkonetta siinä JYPIN toisessakin maalissa. :hyvä:

Ukki sanoi:
Myöskin jyväskyläläisten apinarummut vituttaa aivan helvetisti

Jep, pakko saada vähän tunnelmaa vierasmatseihinkin! :rock: Ei kai rumpuryhmä pitäny kovempaa ääntä kun itse Kalpa-fanit?

Heh, mahtaa vituttaa? :D

Ja vain luoja tietää, jos sekään, mitä pelissä ois tapahtunu jos tuo tilanne ois vihelletty paitsioks. Oishan JYPPI voinu heittää vaikka purkukiekon omasta päästä kohti imuri-Oksaa ja Oksa ois hypänny maalin eestä pois ja antanu kiekon mennä maaliin? Nimittäin aika tehokkaastihan teidän Oksa esitti erästä kodinkonetta siinä JYPIN toisessakin maalissa. :hyvä:

Jep, pakko saada vähän tunnelmaa vierasmatseihinkin! :rock: Ei kai rumpuryhmä pitäny kovempaa ääntä kun itse Kalpa-fanit?

Luoja saa tietää ihan rauhassa mitä olis tapahtunut pelissä jos jos..jyp voitti ja johtaa ottelusarjaa 3-1 sen taitaakin jo kaikki tietää:)

Nyt uskaltaa jo hengittää. Vähän meinasi välillä jo jännittää. Ja Mömmöllä alkaa kuiva kausi! :D

Mömmö 29.3.2008 sanoi:
Heh heh.. No oon juomatta alkoholia 6kk :D
Sopisko tämmönen?
BadHair 29.3.2008 sanoi:
Eli jos Kalpa voittaa ensi kaudella (2008-2009) SM-liigan (helpotetaan sen verran, että joko runkosarjan tai mestaruuden), niin minä syön Suomen isopäisimmän miehen hatullisen paskaa (ja omaan laskuuni vielä selvitän sen isopäisimmän miehen) ja jos taas Kalpa ei voita joko runkosarjaa tai mestaruutta, niin sinä olet finaalisarjan viimeisen ottelun loppuvihellyksestä eteenpäin 6kk juomatta alkoholia.
No, perkele, meillä on tässä veto. Ja sitäpaitsi, nuorison raittiustyöhönhän tämä taitaa kuitenkin mennä.... :D Hyvä minä, mähän olen niinkun RAY.
Mömmö 29.3.2008 sanoi:
Kyllä sovittu. Tekis mulle ihan hyvääkin, eli meillä on diili! :)
BadHair 29.3.2008 sanoi:
No niin, millähän pirulla tämän vuoden päästä muistaisi. Muistuttakaa joku joka sattuu tämän huomaamaan.
Mömmölle iso hatunnosto omaan tiimiin luottamisesta. :kippis1:

Olipa jäätävä peli Espoossa tänä iltana.. Ei perkele mitä trilleriä, välieräpeli ja maaleja tehdään kilpaa! Tätä sen jääkiekon pitää olla, eikä mitään virheidenvälttelyä 60 min ja se voittaa joka ei päästä yhtään maalia. Tässä ottelusarjassa on kentällä uskomattomia määriä taitoa ja maalejahan se tietää. Kärpätkin pelaa ihan erinäköistä kiekkoa kuin on viime vuosina totuttu. JES! Huomenna sarja toivottavasti Oulussa poikki, itse menen paikanpäälle paskantamaan housuihini ja saamaan rytmihäiriöitä.. Toivottavasti tasokas peli tiedossa eikä samanlaista ripulia ku edellinen oulun peli.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom