SM-liiga Playoffs 2009

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Tietenkin kaikki vastustajan maalit ovat onnekkaita heittoja ja tuomarit puolueellisia! Eiköhän seuraavan häviön yhteydessä syytetä jo jääkonettakin. :D

Kalpalla on ollu helvetin huonoa tuuria kahessa ensimmäisessä pelissä. Mutta Kalpa nousee kyllä. Huomenna 0-3 kalpa vie

Kyllähän Jyp on ollut valovuosia Kalpaa edellä kummassakin ottelussa. Ei siinä ole ollut tuurin kanssa mitään tekemistä. Jos ei ihmeitä tapahdu, Jyp vie tämän sarjan suoraan 4-0

No joo, puoliksi leikillään. Mutta iski jotenkin silmään tuo parta-asia. Ennen kaikilla oli pirunmoiset parrat. Finaalimatseissa parta toimi monella jo kaulasuojana...

Niin ja mä olin vähän päissäni, kun heitin ton kommentin. Ehkä vähän turhan kärkevästi.
Sori. :piis:

JYP on kyllä jyränny näissä peleissä! :rock:

Tänään onkin Kalpalla jo pakkovoitto edessä, koska 3-0 voitot ottelusarjassa olis jo aivan liikaa...

Niin ja mä olin vähän päissäni, kun heitin ton kommentin. Ehkä vähän turhan kärkevästi.
Sori. :piis:

Eipä tuossa kommentissasi nyt mitään pahaa ollut. Mutta peliparrat takaisin ja heti.

Tuli muuten parroista mieleen, kun Saku Koivu pelasi vielä SM-liigassa ja pleijareissa joskus vuonna x. Muilla oli kunnon parrat ja Sakulla kasvoi parta vain kaulassa. Nauratti ihan perkeleesti, kun sitä haastateltiin ja se "parta" oli niin hauskan näköinen. Mutta silti se sitä piti, kun pleijarit oli kerran menossa. Vanhoja hyviä (??) aikoja...

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Oli kyllä aika kova haastattelu äsken:D

Kalpan valmentaja Pekka Virta vastas yhteen kysymykseen, ja lähti meneen. Morjes!:D

E: sieltähän tuli häkki:)

Pihlman vähän taklaa. Hienosti hajos toi pleksi. Jos toi nyt sytyttäis JYPin hyvään lentoon ja tasoihin ja lopulta voittoon.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom