Sm-liiga Playoffs 2008

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Vittu itkee nimenomaan tollasten saatanan tyttöjen, ku Pesonen ja Leino, takia...kaverit kuitenkin pelaa MIESTEN sarjassa niin vois edes yrittää pysyä pystyssä vaikka joku vierellä luisteleekin. Ämmät.
Jos joku eilisessä matsissa oli ämmä niin se oli kyllä osala:D

Jos joku eilisessä matsissa oli ämmä niin se oli kyllä osala:D
Totta, se sukellus, mistä Kantor lähti boksiin, oli turha. Noin yleisesti Osala pelaa kyl varsin munakkaasti. Mut maassa maan tavalla.

Ihan spedeilyä tuo Pesosen ja Leinon ämmiksi haukkuminen. Faktaa on se, että siinä on kaksi parasta kotimaista SM-liiga pelaajaa tällä kaudella. Jos tekee maalin tai pistää ratkaisevan passin niin usein kuin tuo kaksikko, niin saavat minun puolesta olla kontillaan ihan niin paljon kuin lystää. Sillä helvetin äijäilyllä ei noita pelejä voiteta (pl. Wilm) vaan sillä kuka pistää ne kiekot sisään.
Ainahan tuommoinen tietysti keskustelua herättää (vrt. esim Inzaghi), mutta voittajat ja isojen maalien tekijät muistetaan, olivat katollaan tai ei.
Häviäjät itkee tuommoisia asioita.

Ihan spedeilyä tuo Pesosen ja Leinon ämmiksi haukkuminen. Faktaa on se, että siinä on kaksi parasta kotimaista SM-liiga pelaajaa tällä kaudella. Jos tekee maalin tai pistää ratkaisevan passin niin usein kuin tuo kaksikko, niin saavat minun puolesta olla kontillaan ihan niin paljon kuin lystää. Sillä helvetin äijäilyllä ei noita pelejä voiteta (pl. Wilm) vaan sillä kuka pistää ne kiekot sisään.
Ainahan tuommoinen tietysti keskustelua herättää (vrt. esim Inzaghi), mutta voittajat ja isojen maalien tekijät muistetaan, olivat katollaan tai ei.

Täysin samaa mieltä!!! tällä kertaa paljon mutta kaikki asiaa!!! :D (yleensä vähän mutta asiaa)

Vitut se mitään spedeilyä ole. Kyllä Leino ja Pesonen on varmasti taitavimmat kaverit meidän liigassa. Mä vaan en pysty kunnioittamaan tollasta pelitapaa, että itketään koko ajan, kuinka vastustaja pelaa sikaa ja ollaan kontillaan pienestäkin hipaisusta.

Se on sitten eri asia jos nauttii ämmämäisestä pelistä. Mun mielestä jääkiekkoon kuitenkin kuuluu kunnon kontaktitilanteet. Sit voi mennä pelaamaan vaikka homokyykkää jos ei pysty ottamaan taklauksia vastaan.

Ja toi sun väite, että äijäilyllä ei pelejä voiteta on niin täyttä paskaa, ettei mitään rotia. Kausi 2005-2006 Ässät meni finaaliin juurikin sen takia, että Kärpät ja Tappara ei pystyny vastaamaan Ässien fyysisyyteen. Näissäkin pleijareissa Kärpät oli pitkään helisemässä Ilveksen fyysisen pelin kanssa.

Kontaktien ja fyysisen pelin ystävä itkee tällaisia asioita. Tykkäät myös salibandysta?

No, toivotaan, että Kärpät vie mestaruuden mikäli Blues ryssii oman sarjansa. Pääasia, ettei Jokerit voita mitään.

joo onnea jokerit tai blues! näin siinä sitten kävi että kärpät meni suoraan finaalipeleihin. pakko tässä vaiheessa avautua muutamasta asiasta mikä on ainakin mua ottanu päähän.
- mihin hävisi tapparan kohupakin/pakkien tehot? ( aalto, salmela...) jätkät pelas muutamaa poikkeusta lukuunottamatta kuin jotkut alasarjatason pakit! hävetkää!!!
-oikeestaan sama asia hyökkääjät!
-maalivahtipeli. miks vitussa sitä lehtoa pidettiin maalissa? nytkin kolme selvää siniviiva-vetoa eikä juuri maskia yhtään ja sinne se ne imuroi vaan. en ole ikinä tykännyt miehestä eikä tämä juuri muuta mielipidettä, en edes mestaruuskaudella. olis antanu nikkilän kokeilla.
valmentajaa en viitsi tässä lähteä enää arvostelemaan kun kerran lähtee muutenkin tän kauden jälkeen meneen! tervemenoa, en jää kaipaan!
-ainoa plussa annetaan siittä että kaikesta huolimatta kausi oli hyvä, tää välieriin pääsy oli jo henkinen mestaruus nuorelle joukkueelle. ja vielä on kuitenkin yksi peli jäljellä

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Vitut se mitään spedeilyä ole. Kyllä Leino ja Pesonen on varmasti taitavimmat kaverit meidän liigassa. Mä vaan en pysty kunnioittamaan tollasta pelitapaa, että itketään koko ajan, kuinka vastustaja pelaa sikaa ja ollaan kontillaan pienestäkin hipaisusta.

Missäs näit Leinon itkevän tänään, ku Kelleri veti kaks kertaa olantakaa viikatteella käsille?? Samanlainen tilanne, ku se mistä Hirso sai kuuden pelin pannan. Ainoo ettei Leino loukkaantunu, eikä alkanu itkemään. Kellerille kans huilia loppukausi, mut sehän pelaaki pienessä söpössä bluussissa, eikä isossa pahassa Jokerijoukkueessa.:0:

Mitä mahto muuten Lostedin päässä liikkua kun lähti heleniuksen haastamaan, ei mitään jakoa ollu:lol2:

Mä mietin tota samaa,semmonen ajatus tuli mieleen että oliko Helenius odottamassa jäähyaitiosta tulevaa Kelleriä.Ja Matikainen lähetti varmuuden vuoksi Looserin poistamaan Helgen.

Missäs näit Leinon itkevän tänään, ku Kelleri veti kaks kertaa olantakaa viikatteella käsille?? Samanlainen tilanne, ku se mistä Hirso sai kuuden pelin pannan. Ainoo ettei Leino loukkaantunu, eikä alkanu itkemään. Kellerille kans huilia loppukausi, mut sehän pelaaki pienessä söpössä bluussissa, eikä isossa pahassa Jokerijoukkueessa.:0:
Mä mistään itkemisestä tiedä, kun ei kaverilla ole mikrofonia paidan kauluksessa. Neiti Leino vois yrittää koittaa pysyä pystyssä noissa kamppailutilanteissa eikä pyrkiä filmaamaan jäähyä vastustajalle. Ringette on se laji, missä ei saa olla kontaktia. Siirtykööt sinne.

Ja Jokerit iso ja paha? Salli mun nauraa :hyper: Pikkutyttöjä kaikki Helgeä lukuunottamatta.

5-1, NASULIA!!

Mitä sä oikein nillität siellä. Jokereissa patentoitu tilannepelaaminenhan siinä oli vaan kyseessä. Sitä saa, mitä tilaa...

Missäs näit Leinon itkevän tänään, ku Kelleri veti kaks kertaa olantakaa viikatteella käsille??
Tähän vielä, että tässä Leinon reaktioita eilisestä pelistä:

Leino saa jäähyn:

239_G.jpg

http://www.jatkoaika.com/albumit/albun76/239_G.jpg

Leinon ehkä selvin potkumaali ikinä hylätään:

263_G_001.jpg

http://www.jatkoaika.com/albumit/albun76/263_G_001.jpg

Leino siivotaan maalin edestä pois:

339_G_002.jpg

http://www.jatkoaika.com/albumit/albun76/339_G_002.jpg

Joko Leino itkee tilanteista jatkuvasti tai sitten sitä vaan haukotuttaa tosi paljon...

Ei oo, Kärpistä löytyy Pesonen.

Kyllä sen tunnustaa jokainen (paitsi Jokeri- ja Kärppä-kannattajat), että nää kaks sankaria tuppaa olemaan pikkasen muita helpommin perseellään ja nillittämässä, kun muut on ilkeitä. :hyvä:

Ja kyse oli siitä itkeekö Leino tietyissä tilanteissa vai ei, eikä siitä itkeekö joku muu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom