Niin siis loppukaudeksi + seuraava kausi vielä Venäjällä.
Joo mut mä maksaisin verottajalle kunnon mätkyt, en mä seuraavaa kautta olisi myös perseraiskattavana. :D Ei ollut mitään konkreettisempaa yhteyttä tällä mun heitolla ja Peten tilanteella, joten se siitä huoh...
Eli nhl-tason veskari ei riitä Lukolle???
Contineo oy, ei rtk vieläkään. Mikä vittu tässä on näin vaikeeta jätkät? Jos junnuvenäläiskassari pelaa paremmin kuin Tellqvist niin mitä me sillä tehdään? Potentiaalia oli joskus, kuka sen takaa et se pelaa hurmoksessa ja torjuu paremmin kuin pahvieste maalinsuulla. Ei millään meriiteillä mennä mihkään, on se nähty jo.
Nimenomaan sitä helvetin miljoonaa tulisi käyttää jatkosopparien tekoon, mallia Morrison, Petruzalek, Mclean, Kovanen. Oikeesti, täysin naurettavaa edes miettiä jotain toisen maalivahdin hommaamista tuolla miljuunalla! Meille jäisi Tellqvist, vaikka sitten popcornia syömään, ja joku randommaalivahti joita ei markkinoilla taida olla liikaa Vehasen tasoisia. Puhumattakaan siitä et Raanta tarvii pelejä, ei mitään ykkösvastuuta kuitenkaan remember.
Jypillähän oli sama homma pari vuotta sitte ku ne möi Wallinheimon venäjälle. siitä sai sit rahaa turvaamaan tulevaisuutta ja joukkueen rakentamiseen.
Taitaa muuten Lukon joukkue hajota ens kaudeksi. Tai ainiki noi parhaat ulkomaalaiset vaihtaa seuraa luultavasti. Vai tietääks joku et kuinka monen vuoden sopparit niillä on?
Hemmetin hyvin sä oot mukana taas. http://www.jatkoaika.com/smliiga.php?joukkue=Lukko&sivu=pelaajat mitä jos kattelisit sieltä lisää infoa.
Mulle kelpaa siinä tapauksessa niukinnaukin tämä ruljanssi, et toi perkeleen kohuttu lottopallon pyöreä takuumiljoona käytetään elintärkeiden ulkkareiden pirun pitkiin jatkosoppareihin. Mut varmaan hallissa aletaan restauroimaan jotain vitun kokoustilaa sillä rahalla.
Käsittäkää nyt jo ettei tolla miljoonalla rakenneta mitään omavaraisuutta, tuki on ja pysyy, tuskin se tästä tapauksesta johtuen lähtee missään tapauksessa hutinvittuun ja ollaan omillamme. Ja jos mielestänne lähtee ni tuskinpa tällä vielä kuuhun mentäisi.
Ja niitä jatkosoppareita näille: (+ optiot: Morrison (kummalla, seuran vai pelaajan?), Vehanen, A. Laaksonen (junnuissa Jere, siksi selvennys)
Pakit: Vidgen, Cook, Kovanen
Hyökkääjät: Palola (lähtee todnäk.), Mclean, Petruzalek
Plus Tukosen mahd. änäri-seikkailut taas kesällä. Kertokaa viisaat hajoaako Lukko siis täysin... :lol2: