SM-liiga kausi 2009-2010

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Kalpa pelasi todella huonosti. Ja mitä olen nähnyt noita pelejä niin puolustajilla tulee paljon virheitä joista sitten verkko soi.

KIITOS HIFK

Komea nousu viimeisessä erässä 2-1 tilanteesta 2-4 voittoon ja sarjan kakkospaikka on meidän!!!

Työmyyrä Siim Liivik 2+1, johdatti HIFK voittoon tänään!

Haataja jatkaa myös maali tehtailuja ja on todella tärkeä maalintekijä HIFK:lle!

Lunkka pelasi 3 voittonsa putkeen, mutta ne pleijarit pelottaa :D

Kiitos IFK

Ja pisteitä ropisi taas Jyppiläänkin! :rock: Kohinalla on noustu taulukossa, mutta sitäkin tärkeämpää on pelin muuttuminen. Iso käsi Kariyalle siitä! :)

Muuta huomioitavaa kierrokselta pisti silmään Jokerien Bremberg. Loistava pelisilmä äijällä ja kiitettävästi naputtaa tehoja.. Ei varmaan kaukana 2p/peli -tahdista ole. Iso apu Jaffa-areenan miehille..

Kiitos LUKKO!!

Hohho, minun päälleni saa kaataa tervaa ja höyheniä, miehet vähenee ja pidot paranee. Tajuton peli!!! Ja Anssille eka maali, +3 +/-! Onko tää tottakaan? Tossa tiimissä Topi Lehtonenkin olisi STARA! Ja Collins ja vaikka mikä ahlohl-jyrä!

Raanta oli huikea, ai että kun tekee N-A-S-U-L-I-A!!!

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Jookin on alkanut heräilemään JYPin mukana...

Aha... Usko pois, kyllä mä Jypin pelejä ja Sm-liigaa ylipäätäänkin seuraan, vaikka en ihan joka pelin jälkeen kirjota "KIITOS JYP" kommenttia internetin keskustelupalstalle. Vai mitä vittua yrität kertoa? :hyvä: Pitääkö mun nyt joka peli-illan jälkeen tulla kirjottamaan tänne "KIITOS JYP", että varmasti pysyn hereillä ja olen oikeutettu kirjottamaan tänne?

Pyydän anteeksi että en kirjottanu tähän ketjuun mitään välittömästi kauden alussa.

Mites muute ite oot heräilly? Kannatatko sä ihan jotain joukkuetta vai kerrotko vaan paskoja juttuja?

Hirso ja MG pois, pahalta näyttää HIFK:n kannalta nyt kyllä. Toivottavasti alakerta pysyy tiiviinä ja LUNDELL pitää nyt tän tason eikä palaa omalle tasolleen ja HIFK tekee ne tarvittavat maalit voittoon. YV:lla varmasti Lupalta ootetaan tänää. Wirtanen ja Ramstedt varmaa pyörittää tänää YV:ta kun kapelimestarit on poissa.

Tänään kaatuu Pyssyn IFK ja Stadin herruus jää Jokereille.
MUAAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :D 0-4 ...Jan Lundell. Liigan PARAS KAKKOSVESKA !!!!

Kiitos IFK

ME OLLAAN STADIN YLPEYS, HELSINGIN IFK!! Komea 0-4 voitto jokereista ja hyvä revanssi. Lupaschuk 2 maalia, Järventie 0+2, Haataja 0+2, nakuttanu joka pelissä pisteitä paluunsa jälkeen, Wirtanen astu hyvin Hirson saappaisiin, 1+1!

4 voittoa putkeen, toivottavasti huomenna kaatuu TPS ja voittoputki saa jatkoa! :thumbs:

Meinas unohtuu, HYVÄ JANNE :thumbs::thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom