Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä joukkue on "Kyrpät"?
Vitun Tappara! Saisivat alkaa jo pelata!
Montako peliä olet Jypiltä tänä vuonna nähnyt? Pelaavat ihan helvetin fiksua kiekkoa! Viisikkopelaaminen on oikeasti niin hiottua, että annetaan nyt kuitenkin kunnia sinne minne kuuluu eikä selitellä muiden huonoudella!
Jypin pelihän on aivan helvetin tehokasta, mutta totuuden nimessä kyllähän tuo Uimalakin antijääkiekko on aivan perseestä katsojalle. Sillon kun saadaan se yksi taistelumaali väännettyä niin koko joukkue rupeaa puolustamaan omaa maalia ja tappaa kaiken tunnelman.
Eli tehokasta - kyllä, kaunista/yleisöystävällistä - ei helvetissä
no se on kärpät...
ja joo surkea viikko sai eilen jatkoa kun hävittiin ässille:(
Hohhoijaa, vittu mitä paskaa taas.
Eli jokaisessa pelissä JYP on ollut tilastojenkin valossa aktiivisempi viimeisessäkin erässä johtoasemassa. Montakohan peliä sinäkin oot noista nähny vai oliko kiva vaan tulla virran mukana huutelemaan..![]()
Se, että tyrehdytetään vastustajan hyökkäyspeli tehokkaalla viisikkopelaamisella ja lähdetään itse paremmin organisoituun vastahyökkäykseen (jolloin ei omissa kolise) on minusta erittäin kaunista katseltavaa. Ja ihan hyvin ne on minun mielestä noita maalejakin vääntänyt sen yhden taistelumaalin jälkeen..
Se, että tyrehdytetään vastustajan hyökkäyspeli tehokkaalla viisikkopelaamisella ja lähdetään itse paremmin organisoituun vastahyökkäykseen (jolloin ei omissa kolise) on minusta erittäin kaunista katseltavaa. Ja ihan hyvin ne on minun mielestä noita maalejakin vääntänyt sen yhden taistelumaalin jälkeen..
Myöskin oma lempijoukkueeni, eli Blues, pelaa mielestäni helvetin kuolettavan tylsää jääkiekkoa. Esim. juuri pari viikkoa sitten pelattu Blues-Jyp oli aivan karmea ottelu, molemmat pelaavat puolustusvoittoista antijääkiekkoa joten ei kiitos. Tästä syystä oma mielenkiinto kohdistuukin pääosin NHL:n puolelle
Tuo on voittavaa jääkiekkoa silloin kun henkilökohtainen taito ei ole mitään mullistavaa luokkaa yksilöillä. Vastaavantyyppisellä pelillä maajoukkueella voi olla mahdollisuuksia yllättää lyhyissä kisoissa muutamat jengit. Puolustamalla järkevästi jo vastustajan siniviivasta lähtien estetään vastustajan vauhdilla tulo omalle alueelle ja näin tehdään omasta kokonaispuolustamisesta helpompaa ja tehokkaampaa + tehokkaiden vastahyökkäyksien mahdollisuus nousee hyvästi.
Ihan mielenkiinnosta, voisitko kuvata mitä "mielenkiintoinen" jääkiekko mielestäsi pitää sisällään? JYP kuitenkin mm. tehnyt 3. eniten maaleja. Toki päästänyt törkeästi vähiten, joten pelien kokonaismaalimäärä on aika alhainen -> tylsää?
Lukon pelit mitä olen tällä kaudella nähnyt, niin Lukko lähtee nopeasti pois omista ja pelaa muutenkin hyökkäävää iloista peliä, eikä juuri tuollaista puolustussumppua kuten Blues ja Jyp
Joo näin on :( .
Mut kyll se riittää mestaruuteen vaikkei HIFKiä voittais koko kaudella kun Hifki rämpii muita vastaan ja putoaa.