Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No joo nuo pullojenheittelyt vois säästää jortikalle. :D
Mutta tuomaritoiminta sm-liigassa on oikeastikki perseestä.
"mä oon vielä niin nuori" sanoi joku tuomari ku teki teps pelissä väärän ratkaisun. Suikkanen siihen sano jonku hyvän kommentin haastattelussa mutten muista nyt mikä video se oli tuolla juutuupissa.

No juu SM-liigan tuomaritoiminta on kyllä aika luokatonta, en eilen ollut HIFK-Jokerit pelissä paikanpäällä, mutta kuuntelin pelin Metro FM:ltä, ja jos selostajien kommentteihin on luottaminen, niin taisi raitapaidat olla aika yössä![]()

Onnea IFK:lle ja faneille, parempi meni jatkoon. Jokerit oli lähellä yllätystä, mutta ei vain enää polttoaine riittänyt. Kaksi viimeistä peliä oli Jokereilta todella huonoa, vain IFK:n vaisuus 6:ssa ottelussa sekä alun loukkaantumiset piti Jokerit taistelussa mukana. Menkäähän päätyyn asti! Minä lähden hiekkarannalle.
)) kestosuosikki Harkimo/Jokerit putoaa jatkosta. On se aina vaan niin yhtä juhlaa!teude taitaa olla ns. "hyvä häviäjä"
http://jatkoaika.com/smliiga.php?sivu=uutiset&id=12057
Onnea Pelicans, paljon paremman valmentajan saitte!
Taitaa iltapäivälehdissä loppua SM-liigasta kirjoittelu, kun JYP-Lukko on finaalissa.. ainakin jos vertaa kirjoittelua HIFK-Jokerit ja Lukko-Kalpa sarjoista... :D
Tosin en kyllä nyt tiedä, kuka mestaruuden saisi viedä, .
mestaruuden saisi viedä se joukkue, jolla pelaajabudjetti on pieni, joka ei nauti jatkuvaa median suósiota ja joka ei vuodesta toiseen kerää joukkueeseensa kauheella rahalla saatavissa olevat parhaat pelaajat.
Eli joukkue, joka voittaisi urheilullisilla avuillaan eikä rahan voimalla.
ja sorry, sellainen ei ole Jokerit. Mikä tahansa muu kuin Jokerit käy mulle niitä paremmin!
siksi esim, tepsin vuodentakainen oli oikeasti kova juttu!
No kun asiaa mietit niin IFK:kon tän hetkinen joukkuehan on kaikkea muuta, kuin rahalla ostettu, kun melkeinpä kaikki nykyiset ratkaisijat oman seuran kasvatteja tai sitten otettu sisään jo pari kautta sitten ja annettu rauhassa kasvaa korkoa parhaana esimerkkinä nyt Jerry Ahtola.

No kun asiaa mietit niin IFK:kon tän hetkinen joukkuehan on kaikkea muuta, kuin rahalla ostettu, kun melkeinpä kaikki nykyiset ratkaisijat oman seuran kasvatteja tai sitten otettu sisään jo pari kautta sitten ja annettu rauhassa kasvaa korkoa parhaana esimerkkinä nyt Jerry Ahtola.