SM-Liiga 2010-2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja teude
  • Aloitettu Aloitettu
4-1

910562.jpg

Hyvää kesälomaa Jokerit!

:dance:
:) :) :) :) :)

Lauantaina Hentunen laatta pussii ja narrien pelit jatkuis, mut tää on jääkiekkoo :D

KIITOS HIFK!!! Ja ei muutakun kohti finaalia!!! :dance: :dance2:

Erkka Westerlund voi mennä sinne biitsille itkemään! Erkka sä oot pelkkä HOUSU! :D

Ei oo totta, Erkka on parantamassa narri-organisaatiota Kekäläisen kanssa. Jos sama "virmasen aikainen" meno vielä jatkuu seuraavan kahden kauden jälkeen. Niin sit voidaan sanoo noin.

Ei oo totta, Erkka on parantamassa narri-organisaatiota Kekäläisen kanssa. Jos sama "virmasen aikainen" meno vielä jatkuu seuraavan kahden kauden jälkeen. Niin sit voidaan sanoo noin.

No joo myönnetään erkka tehnyt jokereissa hyvää duunia, mutta mua tämän sarjan aikana erkan itkemiset tuomareille ja pullojen heittämiset on vain kyrsineet, mutta loppuhyvin kaikki hyvin.

HIFK-Lukko on kyllä ehkä mielenkiintoisin ottelupari pitkään aikaan

mussa Lukko ei herätä yhtään mitään tunteita tai suurempaa mielenkiintoa. Aika HMV verrattuna Jokerit sarjaan. Tämä Jokerit sarja oli ainakin IFK:n kannatajien näkökulmasta paras sitten 98-nevö förgetin.

Niin lugulaisisko niitä kutsutaan? Tiukka sarja varmastikin, mutta usko IFK:hon on nyt kova.

No joo myönnetään erkka tehnyt jokereissa hyvää duunia, mutta mua tämän sarjan aikana erkan itkemiset tuomareille ja pullojen heittämiset on vain kyrsineet, mutta loppuhyvin kaikki hyvin.

No joo nuo pullojenheittelyt vois säästää jortikalle. :D

Mutta tuomaritoiminta sm-liigassa on oikeastikki perseestä.

"mä oon vielä niin nuori" sanoi joku tuomari ku teki teps pelissä väärän ratkaisun. Suikkanen siihen sano jonku hyvän kommentin haastattelussa mutten muista nyt mikä video se oli tuolla juutuupissa.

Heh,kyllä luulis HIFK:n menevän finaaliin 4-0 voitoin...

Kyllä nyt HIFK pääsee helpolla finaaleihin , mut sitten tahti muuttuukin :D !

Jos nyt Stadin Kingit pääsee finaaliin (Mihin uskon ja toivon), niin enpä olis niin varma Jypin voitosta, jos runkosarjan keskenäisiä kohtaamisia tarkastellaan :)

Back
Ylös Bottom