Slamball, järjettömän siisti pallopeli!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Raakoja taklauksia vaan niin täydellistä :evil:
Tota koulujen sählyn tilalle ja fullcontact niin aah..
Tosta ois releetä vetää ilmast kunnon kierrepotku jonkuu pötsii :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hih. Vähän kuin vihaiset Harlem Globetrotterssit :)

menevän näköistähän tuo. Vähän sama kuin parkourin seuraaminen, ihrakasan alla asuva ninja herää heti mielikuvituksessa henkiin... *kyl mäkin ton tekisin ja sitten noin...* :D

Onhan se mageeta kun hyvät koripalloilijat saa alustan jolta ponnistaa niin korkealle kun sielu sietää ja heittää ilmalennon aikana kikkaa, mutta jotenkin vaikea kuvitella tuota pelattavan suomessa.. Kokeilla kyllä haluaisin :)

Tossa on hyvä että saa ottaa kontaktia vastustajaan, mua on aina koripallossa ärsyttänyt se että vastustajaan ei saa hipaistakaan ilman rangaistusta.

Tossa on hyvä että saa ottaa kontaktia vastustajaan, mua on aina koripallossa ärsyttänyt se että vastustajaan ei saa hipaistakaan ilman rangaistusta.

:offtopic:
Vaikkei koripallossa taklatakkaan, niin ei se tarkoita sitä, etteikö puolustuksessa oteta miestä kovaa, se vaan tehdään sääntöjen puitteissa.

Mun mielestä koripalloa tai jalkapalloa ei voi laskea ees kontaktilajiksi jos lähetään vertaan esim: jefuun tai jääkiekkoon.

Mun mielestä koripalloa tai jalkapalloa ei voi laskea ees kontaktilajiksi jos lähetään vertaan esim: jefuun tai jääkiekkoon.
Kyllä jalkapallossa saa kontaktissa helposti esim. polven katki. (kokemusta löytyy...) Noissa muissa lajeissa suojat helpottaa yllättävästi.

:offtopic:
Vaikkei koripallossa taklatakkaan, niin ei se tarkoita sitä, etteikö puolustuksessa oteta miestä kovaa, se vaan tehdään sääntöjen puitteissa.
Totta! Kyllähän koriksessa kunnon kontaktia on varsinkin mitä lähemmäks koria mennään! Ja mitä kovemmalle tasolle mennään niin kontakti myös kovenee koko ajan. Mutta se on sellaista "reilua" kontaktia, ettei ny heti sentään olla vetämässä vastustajaa turpaan jos liian lähelle tulee...:D

No jopas onkin kommentti. Näetkö itse miten mahdoton tuo kommentti on?

Pöytätennis = keksitty niille, jotka eivät pärjää tenniksessä
Ringette = niille, jotka eivät pärjää kiekossa
DTM = niille, jotka eivät pärjää F1:ssä
Kolmiloikka = niille, jotka eivät pärjää pituushypyssä
100m juoksu = niille, jotka eivät pärjää aitajuoksussa
Moukari = niille, jotka eivät pärjää kuulassa

jne jne jne.......

Pöh. Älä ammu viestintuojaa.

Mitäs seuraavaksi, jenkkifutista trampoliineilla? Siinä vasta olisikin super bowl kun 130kg äijät kimpoilisivat pitkin kenttää ja taklauksetkin tehtäisiin 2m korkeudessa.

Suositut

Back
Ylös Bottom