Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tossa on hyvä että saa ottaa kontaktia vastustajaan, mua on aina koripallossa ärsyttänyt se että vastustajaan ei saa hipaistakaan ilman rangaistusta.
Kyllä jalkapallossa saa kontaktissa helposti esim. polven katki. (kokemusta löytyy...) Noissa muissa lajeissa suojat helpottaa yllättävästi.Mun mielestä koripalloa tai jalkapalloa ei voi laskea ees kontaktilajiksi jos lähetään vertaan esim: jefuun tai jääkiekkoon.
Totta! Kyllähän koriksessa kunnon kontaktia on varsinkin mitä lähemmäks koria mennään! Ja mitä kovemmalle tasolle mennään niin kontakti myös kovenee koko ajan. Mutta se on sellaista "reilua" kontaktia, ettei ny heti sentään olla vetämässä vastustajaa turpaan jos liian lähelle tulee...:D
Vaikkei koripallossa taklatakkaan, niin ei se tarkoita sitä, etteikö puolustuksessa oteta miestä kovaa, se vaan tehdään sääntöjen puitteissa.
Kyllä jalkapallossa saa kontaktissa helposti esim. polven katki. (kokemusta löytyy...) Noissa muissa lajeissa suojat helpottaa yllättävästi.
Mutta miten saa polven katki? :D
No jopas onkin kommentti. Näetkö itse miten mahdoton tuo kommentti on?
Pöytätennis = keksitty niille, jotka eivät pärjää tenniksessä
Ringette = niille, jotka eivät pärjää kiekossa
DTM = niille, jotka eivät pärjää F1:ssä
Kolmiloikka = niille, jotka eivät pärjää pituushypyssä
100m juoksu = niille, jotka eivät pärjää aitajuoksussa
Moukari = niille, jotka eivät pärjää kuulassa
jne jne jne.......
Kyllä jalkapallossa saa kontaktissa helposti esim. polven katki. (kokemusta löytyy...) Noissa muissa lajeissa suojat helpottaa yllättävästi.