Slam-o-Rama in Hellcity :: Wrestling 16.10.2008 HKI

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Starba
  • Aloitettu Aloitettu
Pakkislaiset mukaan kun otan todella haastavan "anything goes" matsin USAlaista Steve Corinoa vastaan nyt 16.10 Helsingin Gloriassa! Corino ei ole mikään turhansoutaja, sillä miehen CVllä on 56 mestaruutta kautta maailman 14-vuoden aikana kertynyttä kultaa! Yksi matsi meikäpojalla takanapäin vuodelta 2005 Corinoa vastaan, kun oteltiin 30-min täyttä rautaa ja lopussa hävisin. Nyt on kolmen ja puolen vuoden jälkeen revanssi, PRKL! Lisäinfoa Corinosta Wikipediassa.

Lisäinfoja: StarBuck's MySpace, Fight Club Finland's website

2ja5uq.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
StarBuck voittoon! Pistä Steve Corinoa PATAAN!

Millon matsi tulee ulos Smash-TV:ltä?

Uskoisin, että ens vuoden alusta SMASH TV:ltä ulos. Tuotantoyhtiö varmaan shoppaa juttua hieman eri kanaville, mutta LIVEnä nää kannattaa nähdä! :rock:

Corinolle voittoa toivotaan. Vastaavaa kehäpsykologiaa ei ole nähty sitten Ric Flairin. Hän myykin liikkeet paremmin kuin kukaan muu.

Väkevää tekstiä, viimeinen viestini via YouTube Corinolle ennen H-hetkeä ylihuomenna 16.10 Hesan Gloriassa (warning: contains serious cross-training footage)!

Jos haluaa nähdä miten käy hyvä kriittinen lukija ostaa tiketin ja sen kautta selviää vastaus näihin, ja moniin muihin elämän hankaliin kysymyksiin! :dance2::whip::hyvä::rock:

Olikos sulla Starba toinen tai molemmat vanhemmat suomalaisia? Ainakin puheesta niin voisi päätellä, että suomi ei ole ikinä ollut vieras kieli, vaan aito toinen kieli (vai jopa eka?), eli olet ilmeisesti 100% kaksikielinen, kun ei enkusta eikä suomesta erota, että onko äidinkieli vai vieras kieli, niin sujuvasti tulee. Yleensä vieraasta kielestä huomaa kumminkin joistain pikkujutuista, että ei ole äidinkielestä kyse, vaikka sitä kieltä osaisi erinomaisesti, kuten on mulla enkun laita. Olen vähän kade täydellisestä kaksikielisyydestä, se ei ole hirveän yleistä.

:D Hys hys, eipä nyt pilata elämystä lapsenuskoisilta!

Siteeraan Kristusta: Lapsenkaltaiset perivät taivaan valtakunnan. :D

Aiempaan kymyksekseen vastauksena, kyllä kummatkin vanhemmat ovat suomalaisia. He muuttivat Kanadaan vuonna 72 ja itse synnyin 73, eli kaksoiskansalaisia ollaan ja kuummatkin kielet hallussa. Toki suomalainen kirja-asu ei ole niin skarppi kun enkku. Mutta siksihän coachaan suomalaisia rock vokalisteja paremmassa enkussa. :rock:

Kuunnelkaa Radio NRJ:tä klo. 9:00 maissa tänä aamuna...

Helvetti mikä matsi! Selkä on ihan romuna tänään ja pää täynnä haavoja, mutta perkeleen kova iltama oli eilen ja tunnelma oli katossa, talo täynnä ja hyvä mutta väsynyt ja puutunut mieli tässä vaiheessa!

2lrshs.jpg

Olikos sulla Starba toinen tai molemmat vanhemmat suomalaisia? Ainakin puheesta niin voisi päätellä, että suomi ei ole ikinä ollut vieras kieli, vaan aito toinen kieli (vai jopa eka?), eli olet ilmeisesti 100% kaksikielinen, kun ei enkusta eikä suomesta erota, että onko äidinkieli vai vieras kieli, niin sujuvasti tulee. Yleensä vieraasta kielestä huomaa kumminkin joistain pikkujutuista, että ei ole äidinkielestä kyse, vaikka sitä kieltä osaisi erinomaisesti, kuten on mulla enkun laita. Olen vähän kade täydellisestä kaksikielisyydestä, se ei ole hirveän yleistä.
Starba on joo niitä harvoja joita tunnen, jotka puhuvat täysin virheetöntä suomea ja englantia. Englanti tulee jenkkienglantina kuin vettä vain ja vaikeampi kieli suomi ihan miten päin vain suusta ja kynästä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom