Skyr rahka

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 20129
  • Aloitettu Aloitettu
Myllypuron K-Supermarketissa Skyrin Mansikka 500g = 50snt (päiväys 13.7) ja maustamaton 500g = 1€ (päiväys 14.7)
Ei ostorajoitusta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
joo, sieltä minäkin tuon löysin, mutta taisi olla niin, että on siellä "rajoitettu erä". Eli olisiko joku kampanjantyylinen juttu, mutta hinta oli tosiaan kohdillaan.

Kampin K-kaupassa oli 500g purkkeja. Ostin vahingossa uuniomenan, kun piti ostaa kuningatarta. Sitä pettymyksen määrää.

Ei ehkä maultaan sitä parhaimmistoa vaikka hyvää onkin ja ravintoarvot kohillaan:worship:

Siis saako noita 500g skyrejä ihan maustettuina vai onko ne vain maustamattomina? Ja myös olisi kiva tietää mistä saa eurolla 500g...

myös 500g purkkeja on maustettuna mutta saa maustamattomanakin

Yhdet kuningattaret ja uuniomenat menneet tänään, tosi hyvää. Lidlissä ei tosin muita makuja ollutkaan.

Se kuningatar on sitä ihkaoikiata Islannissa valmistettua? NAM NAM!

Uuniomena-uutuusmaku on kyl huippu! Menny kesällä jäätelön sijasta. :)

Itse oon aina ollu vähemmän rahkojen ystävä, mutta nää skyrit kyllä uppoaa! Nam! :kuola: Perjantaina tuli eka kertaa maistettua ja pitihän sitä ostaa sitte heti lisää, nyt kokeiltu mustikka, kuningatar ja se passion-meloni tjsp. :)

Itse oon aina ollu vähemmän rahkojen ystävä, mutta nää skyrit kyllä uppoaa! Nam! :kuola: Perjantaina tuli eka kertaa maistettua ja pitihän sitä ostaa sitte heti lisää, nyt kokeiltu mustikka, kuningatar ja se passion-meloni tjsp. :)

Sama homma, ei oo aiemmin rahkat maittaneet ollenkaan mutta tänään kävin ostamassa tätä 4 purnukkaa.

noi maustetut on ihan jees, mut se maustamaton maistuu ihan oksennukselta... mulla olis pari purkkia tota, mut ei vaan kykene syömään!

Saakohan tota mustikka Skyriä myös 500g paketeissa ? En ole missään kaupassa nähnyt. Muita makuja kyllä tuntuu näkyvän 500g pakkauksissa ja maustamatonta. Mutta eipä mustikkaa.

On tullut maisteltua ja nytkin jääkaapissa niitä on jokunen purnukka. Henkilökohtaisia lempimakuja on uuniomena ja banaani! :D

Voisitteko kertoa mistä kaupasta olette näitä ostaneet? En ole Lidlin lisäksi missään nähnyt.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom