Skyr rahka

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 20129
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Skyrria testattu,

Kävin läpitte kaikki maut... Jatketaan Ehrmannilla ja Rainbowilla ( Rainbowissa muuten paremmat ravintoarvot ku erkussa..). Nuo Skyrrit oli kyllä paha pettymys. Kaikissa joku hiton outo sivumaku. Mieleen tulee vattahapot, jota meikäläisellä pukkaa ajoittain röyhtäysten mukana suuhun.

Innostuin kaupassa kun ravintoarvot näytti hyviltä ja kokeilin paria makua. Maku todella keinotekoinen, en ole kovin tottunut keinotekoisesti maustettuihin ruokiin, rahkan puolustukseksi, mun mielestä myös Ehrmann on parempaa ilman fun lightia, kerran kokeilin maustaa mutta siihen yhteen kertaan jäi.

Mulla kanssa osui homeisen makuinen/maakellarin hajuinen purkki, pinnalta oli ihan ok, joskin esanssista, mutta sitä osasinkin odottaa, mutta pohjalla iski vastaan homeen maku. Hetken sitten odottelin että iskeekö botuliinimyrkytys. Ei tullut vatsaoireita tai mitään, mutta Skyrit saa tästä edespäin jäädä minun puolestani kauppaan.

Odotan kuitenkin innolla muita tuotteita, joissa proteiinisisältöön on kiinnitetty huomiota, yksi uusi suosikki on Valion maito plus.

Onhan tuossa paremmat arvot kuin Ehrmanilla ja paljon paremmat kuin suomalaisissa maustetuissa rahkoissa.
Totta että Erhmanissa on enemmän tavaraa ja sitä kautta enemmän proteiinia, mutta per 100g tuossa pikkaisen enemmän ja tuo onkin oikeastaan enemmän jogurtin tyyppinen maultaan ja hyvä vaihtoehto kyllästymiseen.

Se passionhedelmä on sitten paremman makuinen kuin vanilja.

Jos haetaan kunnon rahkaa niin virolaisessa rahkassa on 1.6x enemmän proteiinia kuin Erhmannissa ja silti vähemmän rasvaa eli 0.1g.
Eli Valion rahkaan verrattuna 250g valiossa 25g proteiinia ja tässä Kohupiim rahkassa 40g rasvaa myös vain 0.1g/100g
Koostumus kiinteä ja kun lisää sitruunaa ja makeutusainetta maistuu aivan juustokakulta ja voi lusikoida suuhunsa vaikka kahvin kanssa!!

paketti.jpg

etiketti-1.jpg

avattu.jpg

Huomisesta lähtien olis Tammiston Cittarissa Mansikka Skyr-rahkaa, jos tavarantoimittaja pitää lupauksensa. Huomas tänään, että artikkeli oli ilmestynyt hesarissa, kun myynti "vähän" parani...

Aiiiivan kamalan makusta shittiä, en saanut edes puolta purkkia alas!! :urjo:
(maistoin kahta eri rahkaa vieläpä, eieiei...)

Jos haetaan kunnon rahkaa niin virolaisessa rahkassa on 1.6x enemmän proteiinia kuin Erhmannissa ja silti vähemmän rasvaa eli 0.1g.
Eli Valion rahkaan verrattuna 250g valiossa 25g proteiinia ja tässä Kohupiim rahkassa 40g rasvaa myös vain 0.1g/100g
Koostumus kiinteä ja kun lisää sitruunaa ja makeutusainetta maistuu aivan juustokakulta ja voi lusikoida suuhunsa vaikka kahvin kanssa!!

Proteiinipitoisuus näyttäisi olevan suoraan verrannollinen koostumuksen kiinteyteen. Mitä enemmän proteiinia, sitä jäykempää.

Paskan makuista. Yksi purkki oli homeessa vaikka päiväys ei ollut menny vielä umpeen.

Laitoin palautetta firmalle, mutta näin monen viikon jälkeenkään ei ole kuulunut mitään vastausta.

Paskan makuista. Yksi purkki oli homeessa vaikka päiväys ei ollut menny vielä umpeen.

Laitoin palautetta firmalle, mutta näin monen viikon jälkeenkään ei ole kuulunut mitään vastausta.

Mulla kävi vähän samalla lailla. Ostin cittarista neljä purkkii femmalla tarjouksesta. Viikko oli vielä parasta ennen päiväykseen, mutta silti oli yksi purkki niin homeessa kuin vain voi olla. Kynnys kyllä kasvanut ostaa enää kyseistä tuotetta.

"Uuden terveysherkun suosio räjähti – suomalaiskaupat myyvät ei-oota"

http://www.mtv3.fi/makuja/ajankohtaista.shtml?1312078

Onko toi muka oikeasti niin suosittua ? :O :D Ite ostin yhen purkin (vanilja) testiksi ja musta se oli hapanta sontaa :S Tosin en kyllä muutenkaan pitänyt rahkasta silloin mutta kuiteski :D Kohtuu hintavaa tököttiä muistaakseni tais olla muutenkin.

Taitaa olla vaan tuo "uutinen" joku mainoskikka kun on huomattu että Valio on tullut ja jyrännyt ehrkut sun muut :D

Vanilja on kyllä omasta mielestö aika kuraa, mutta se mustikka on todella hyvää :) joku muukin maku oli, mutten muista mikä.

Ostin muistaakseni mustikka makua ja olin kyllä todella pettynyt, kun purkin avatessani sisältä paljastu puolipurkkia nestettä ja sekoitettaessa jäi paakkuiseksi. Makukaan ei ollut mitenkään erikoinen. En suosittele.

Ostin muistaakseni mustikka makua ja olin kyllä todella pettynyt, kun purkin avatessani sisältä paljastu puolipurkkia nestettä ja sekoitettaessa jäi paakkuiseksi. Makukaan ei ollut mitenkään erikoinen. En suosittele.

Itse kaadan vaan pois sen erottuneen nesteen:D Eihän nämä millään päihitä niitä valion maustettuja rahkoja, jotka on sokeria pullollaan :D

Suositut

Back
Ylös Bottom