Skopecin 5*5, harj 11........FAILED!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Andy
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Joo, kiitti vaan. :)

Näyttää kyllä ihan helvetin vaikeelta viedä läpi toi ohjelma, mutta vois ton silti ottaa huvikseen käyttöön jossain vaiheessa. :rolleyes:

Kertokaa nyt ketkä ootte vetäny ton ohjelman läpi, niin toimiiko tuo varmasti? Eli onko maksimi noussu 10kiloa? Itse alotan ton huomenna ja kyllä aika huimalta kuullostaa, kun lopussa pitäis mennä nykysellä maksimilla 5 toistoa. :D

Originally posted by Tomba
Kertokaa nyt ketkä ootte vetäny ton ohjelman läpi, niin toimiiko tuo varmasti? Eli onko maksimi noussu 10kiloa? Itse alotan ton huomenna ja kyllä aika huimalta kuullostaa, kun lopussa pitäis mennä nykysellä maksimilla 5 toistoa. :D
Kyllä pitäis mennä... Kaveri veti ton ja parantu sen 10 max. Itsellä paljon raskaammat ohjelmat ja painot sen kun nousee. Sitäpaitsi sullahan on myös helvetin hyvä tilanne, ku oot nuori ja viriili; hormonit hyrrää ja silleen...
Kyllä se siitä!!

No pitää tulla sitten 1½kk:n päästä kertomaan tähän topicciin nouseeko päälle 90kg(älkää edelleenkään naurako mun voimatasolle). :)

Mä sain ohjelman läpi, toimi todella hyvin, tekniikka ja maksimi parani, loistavaa!!

Originally posted by Kicki
Mä sain ohjelman läpi, toimi todella hyvin, tekniikka ja maksimi parani, loistavaa!!

Onneksi olkoon. Itteeään vähän vieläkin harmittaa. Tuon koko ohjelman kokeilun ja sen epäonnistumisen jälkeen ei noussut maksimitulos yhtään. Mutta entinen maksimi sentäs nousee vähän paremmin kuin ennen. heh. Oon miettinyt, jos aloittaisi vaikka kuukauden päästä sen yhen venäläisen ohjelman josta oli täällä jotain puhetta. Hauska aina kokeilla. Siinä ei tehtäis kokoajan 5x5 treenejä, vaan vähän enemmän vaihtelua sarjojen pituuksissa.

Jos viitsit voisit kertoa vähän lisää. Minkälaista ohjelmaa muuten teit jne.

Pena ylös!

Tarkoitus ois vetässä toi ohjelma läpi 7 viikossa, eli jätän harjoitukset 1 ja 2 väliin. Lisäravinnepuolella on hieman normaalia "tuhdimmat" satsit. Eli päivittäisten protsku+hiilarien lisäksi otan nousevasti eksoottisia thaimaalaisia lisäravinteita nousevasti alk. 3/ed :hmmm: . Toivottavast ei oo liian kevyttä:D .

Harjoituksessa 10 jäi viimisestä viitosesta 5. uupumaan. En yrittänyt edes. 4 hyvää toistoa kuitenkin. Ja seuraavalla kerralla lyödään lisää löylyä. No ei se mitään, jos vaikka 3 toistoa saisi viimeisessä. Kehitystä kuitenkin tullut sarjapainoihin.

Originally posted by Mara
Jos viitsit voisit kertoa vähän lisää. Minkälaista ohjelmaa muuten teit jne.

Tein kaiken niinku tossa 5X5-systeemissä kuuluukin eli pari krt viikossa ohjelman mukaan. Rintaa en treenannu tuona aikana ollenkaan penkin lisäksi, ei ois ehtiny palautuun.

Aluksihan toi systeemi on aika turhauttava koska sarjat on niin pelleily-kevyitä, mutta ne alkuvaiheen sarjat on hyvä käyttää vaikka tekniikan harjoittelemiseen. Niin mä tein ja sain tekniikan kohdalleen, sitten raskaammatkin painot nousi ilolla!

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kicki sanoi:
Tein kaiken niinku tossa 5X5-systeemissä kuuluukin eli pari krt viikossa ohjelman mukaan. Rintaa en treenannu tuona aikana ollenkaan penkin lisäksi, ei ois ehtiny palautuun.

Aluksihan toi systeemi on aika turhauttava koska sarjat on niin pelleily-kevyitä, mutta ne alkuvaiheen sarjat on hyvä käyttää vaikka tekniikan harjoittelemiseen. Niin mä tein ja sain tekniikan kohdalleen, sitten raskaammatkin painot nousi ilolla!
Alko kiinnostaa tuo 5x5 penkkiohjelma kun selailin näitä threadeja. Noista alkusarjoista sen verran että pääseekö voimat vähän putoomaan koska tehdään noin kevyillä painoilla pari viikkoo? Jos jättää ne ekat viikot pois ja siirtyy suoraan asiaan.

Sutikka sanoi:
Tarkoitus ois vetässä toi ohjelma läpi 7 viikossa, eli jätän harjoitukset 1 ja 2 väliin. .

Mulla tuossa ohjelmassa ainakin lukee että viikkoja on 16. Eli kuuluuko tuota tehä ekalla viikolla viikot 1ja2, tokalla viikolla 3ja4 vai hä... Vaiko sitten ekalla viikolla 2x1, tokalla 2x2 jne.
auttakee ;)

Sinoli sanoi:
Mulla tuossa ohjelmassa ainakin lukee että viikkoja on 16. Eli kuuluuko tuota tehä ekalla viikolla viikot 1ja2, tokalla viikolla 3ja4 vai hä... Vaiko sitten ekalla viikolla 2x1, tokalla 2x2 jne.
auttakee ;)
Joo joku alkuperäisempi versio on kai 2 kertaa viikossa tehdä tuota. Jos tekee kahdesti viikossa niin ekalla viikolla tekee viikot 1 ja 2 jne..luulisin.

Tohon skopecin 8 viikon reeniin kannattaa siihen taulukkoon laittaa lbs lukema ja sen jälkee muuttaa jokainen erikseen kiloiksi. Muuten tulee 2-5 kilon heittoja sarjapainoihin.

Itselläni on treenijako:
1. rinta, hauis
2. jalat, vatsat
3. olkapäät, ojentajat
4. selkä

Eli kysymys kuuluu olisiko mitään järkeä tehdä tämä 5x5 vain kerran viikossa siten että rintapäivälle tulisi muitakin liikkeitä lisäksi kuten vinopenkki tms.

Tuntuu vaan kovin raskaalta vääntää tuota 5x5:sta kaksi kertaa viikossa. Jos se toinen treeni tulisi tohon 3. päivälle niin pitäisikö olkapäistä tai ojentajista jättää jotain liikkeitä pois ettei menisi liian raskaaksi? tällä hetkellä olisi tarkoitus tehdä 3. päivänä kapeata penkkiä (3x8 tms.)

Suositut

Back
Ylös Bottom