Skedettäjiä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
keijo s sanoi:
Mua on ihmetyttäny tuo nykynuoriso kun ne ei vaan osaa. Harjoitellaan heti paikaltaan jotain säälittäviä heelflip 360 näpäytyksiä ja sitten ihmetellään kun lauta on aina jossain patterin välissä poikittain. En muista nähneeni tänä kesänä kenenkään tekevän mitään temppua niin että lauta olisi loppupeleissä jalkojen alla.
Olen itse huomannut saman. Flippiä yritetään räpistellä ja ei tule mitään, koskaan.

Aikanaan hiottiin ollie kuntoon ja hypittiin pudotuksia ja esteitä vauhdilla: siinä on sitä perusliikeosaamista josta hyvää tulee (huom. yhtäläisyys bodaukseen). Homma loppu tosiaan tuohon porraskaiteen reilaamiseen. Hullujen hommaa liukastua selälleen rappuihin parista metristä.

Muutama vuosi yritin kokeilla uudelleen ja sain eka hypyllä trukit paskaksi. Painoa olikin 40 kg enemmän kuin viime kerralla! Tein Nataksesta kellon seinälle...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos olisi ollut talvi niin olisi voinnut uhrautua lumilautailun nimeen. Skeittaus oli liian teknistä meikäläiselle, kun sitä lautailun korvikkeena vedettiin jokunen kesä..

Mike sanoi:
Löytyykö forumilta ketään taitavahkoa skedettäjää mieluusti pääkaupunkiseudulta?

Jos pk-seudulta löytyy sinkkumies joka treenaa ja skeittaa, voi myös muhun ottaa yhteyttä. Ei sellaisia ole. :D

En mene vannomaan, mutta olisiko ollut vuosi 2002 ja kesä kun Gonzales kuoli.
Tippui New Yorkissa metrokuiluun.

Allah sanoi:
En mene vannomaan, mutta olisiko ollut vuosi 2002 ja kesä kun Gonzales kuoli.
Tippui New Yorkissa metrokuiluun.

Täh!? Kumpi? Eikös niitä ollut veljekset danny ja mark?

Jos pk-seudulta löytyy sinkkumies joka treenaa ja skeittaa, voi myös muhun ottaa yhteyttä. Ei sellaisia ole.

Kyllä meitä on.

Loikka sanoi:
Kyllä meitä on.

:rock: Et ehkä kuitenkaan halua 28-vuotiasta naista, jos oot itse 19 v.? Ei sillä ettenkö tykkäis nuoremmista miehistä... ;)

dear_a sanoi:
:rock: Et ehkä kuitenkaan halua 28-vuotiasta naista, jos oot itse 19 v.? Ei sillä ettenkö tykkäis nuoremmista miehistä... ;)

Ei sillä ettenkö tykkäis vanhemmista naisista ;) , mutta riippuu ihan yksilöstä.

ei helv itellä ja muistot palannu lainasin lautaa ja kävin parkis harjottelees
ei muuta ku mike lauta alle ja kokeilee :D
noi oli joo ja indyn trulit ja bulletin renkaat ja tietty cell-blocklll :hyper:

onko muuten miten vaikuttannu tohon tasapainoon toi massa??
ite ku ei osaa sanoa ku aina ollu tällänen harjanvarsi

Kiitos Vertille mallina olosta.

bd1.jpg

bd2.jpg

dear_a sanoi:
Jos pk-seudulta löytyy sinkkumies joka treenaa ja skeittaa, voi myös muhun ottaa yhteyttä. Ei sellaisia ole. :D

Älä ole niin varma. ;)

Edit: niin tosin ikäisistäsi voi olla hieman hankalampi löytää. :D

Todella tyylikästä Mike :thumbs:

dear_a sanoi:

Ei niin, niillä ei ole enää kato luut ja paikat ehjiä :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom