SJMV&hapot kurkkuun?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
elikkä käykös teillä muilla niin että kun teette SJMV:tä niin hapot vaan nousee kurkkuun.? tänään kokeilin taas tehdä mutta ei kyllä enää pysty tekeen kyseistä liikettä kun nousee niin pahasti hapot kurkkuun. :wall: harmittaa jättää liike pois kun sillä tuntui saavan aika hyvän poltteen takareisiin. muita kuningasliikkeitä takareisille?

jalkapäiväni:

4x kyykky
2x reisiojennus
3x SJMV (ei enää)
2x reisikoukistus maaten
4x pohkeet istuen

Itellä joskus laatta lens ku kyykyn ja ojennusten jälkee rupesin mavee vetää...Onneks vessaa ehti :lol2: Sen jälkee vähä droppasin painoja seuraavaks kerraks ni ei taas tuntunu läheskää niin pahalta. Nykyää ei mitää onkelmaa ku ei oo kyykky ja mave samana päivänä eli siinä se varmaa on ku toi kyykky on niin älyttömän kova liike :D Toho SJMV:n tilalle voi vaikka "hyvää huomenta"-liikettä kokeilla.

Ootko kokeillu paastota ennen treeniä? Siis puhun nyt tyyliin 2-3 tunnista.

Mulla on aina hapot suussa jos olen juonut kahvia alle 1/2 tuntia ennen reeniä tai syönyt alle tunnin ennen reeniä. Eli kokeiles tota pekin ehdottamaa paastoa.

Juu safkailu ennen treeniä voisi tuon aiheuttaa. Itselläni tulee hiilaripitoinen ateria n. 3 tuntia ennen treeniä ja 30-60 minuuttia ennen treeniä pelkkää proteiinia drinkkimuodossa ja sitten esim. kofeiinitabletit. Eli kannattaa kiinnittää tuohon syömispuoleen se huomio.

Syöminen tuli itellekin ekana mieleen.

Mulla oksetukseen auttaa kun muistaa hengittää syvään ja rauhallisesti sarjan aikana aikana ja sarjojenkin välillä käy esim. avonaisessa ikkunassa haukkomassa raikasta ilmaa. Pienet vesihuikat helpottaa myös.

joo no tottahan tuo että eilenkin ei jaksanut odotella kuin 1½ h ruoan jälkee ennenku piti lähtiä jo salille. kuuluuko tuohon ennen treeniä paastoamiseen kaikki mahdolinen ruoka? myös esim mehun juominen? sitä kun tulee litkittyy pitkin päivää aina

naruranne sanoi:
joo no tottahan tuo että eilenkin ei jaksanut odotella kuin 1½ h ruoan jälkee ennenku piti lähtiä jo salille. kuuluuko tuohon ennen treeniä paastoamiseen kaikki mahdolinen ruoka? myös esim mehun juominen? sitä kun tulee litkittyy pitkin päivää aina

Siihen kuuluu kaikki missä on hiilaria, eli jos tuo mehu on hiilaripitoista niin sitten pois vaan, jos taas esim. funlightia niin ihan sama kuin vettä joisit, eli ei merkitystä.

Ja myös kaikki kiinteämpi ravinto veks ja joku protudrinkki tilalle.

:offtopic: Paljonko noita kofeiinitabletteja pitäs kerralla vetää ennen treeniä?

AK_ sanoi:
:offtopic: Paljonko noita kofeiinitabletteja pitäs kerralla vetää ennen treeniä?

Mä otan 200 mg eli kaksi tablettia ja toimii mulla hyvin, jotkut ottaa 3-4. Kannattaa aloittaa pienemmästä annoksesta ja pitää vähän taukoa jos meinaa toleranssi kasvaa. Itse kun en käytä kuin ennen treeniä kofua, eli en juo edes kahvia, niin mitään toleransseja ei ole tuohon annokseen tullut.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kokeile pitää ihan kunnolla vaikka taukoa 5-7 min jos kyykkäät ennen SJMV:tä. Ite ainakin syön 30 min ennen treeniä: kaurapuuroa (paljon),1xehrmanni ja maitoa ja näillä pärjää eikä laatta ole lentänyt.
Pari kertaa alkuaikoina oli itsellä sitä, että alkoi haukotuttamaan ja voimaan pahoin ja itsellä joka joko johtuu verensokerin laskusta tai hirveesti hikoilusta? (suolot poistuu yms.) syöminen auttanut. :) Mitään diabetestä itsellä ei ole.

aika :offtopic: mutta kysytään kuitenki,elikkä kuinka moni tekee sjmv:n korokkeelta?onko parempi tehdä korokkeelta vai ilman?kokemuksia?

Back
Ylös Bottom