sixpack + massa-/voimaharjoittelu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Skebab
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ja useimmilla miehillä se kultainen 1-pack jota ei saa treenaamalla.
Ite olen lähtenyt vetään vatsatreeniä juutube videon mukaisesti, mutta ei ole vielä huomattavaa tulosta tullut näkyviin. Liikkeet kyllä tuntuvat aina vain kevyemmiltä ku niitä tekee. Tässä itse video http://www.youtube.com/watch?v=4YRB1...eature=related
Olisiko jotain merkittävää liikettä joka kannattaisi lisätä tuohon sarjaan ?
Omat mitat 180cm/72kg

Ja mitä proteiinijuomia suosittelette kun haluaa kasvattaa massaa keskivartaloon+käsiin ?

Viimeksi muokattu:
Vatsoja reenin pitää olla monipuolista. Suoraan, kiertäen, sivulle taittaen, ylä - ja alavatsaa painottaen, syviä, pinnallisia jne. Parhaat liikkeet on sellasia missä saat ladattua kunnolla rautaa tai jotka ovat muuten vaan niin raskaita että toistot jäävät siihen 6-15 välille.

Esim. ylävatsoille istumaannousut, variaatioita monia.
Alavatsoille jalannostot taas monia variaatioita löytyy. Staattisille vatsoille mm. voimapyörä. Syville kaikki liikkeet käytännössä, kunhan vetäää vain navan sinne selkärankaan. Vinoille vatsalihaksille istumaannoustu ja jalannostot kiertäen. Kyljille salkkunostoja ja sivutaivutuksia käsipainoilla. Muita hyviä liikkeitä on mm. tuulimyllyt, Kyykyt tanko suorilla käsillä ja Turkkiaiset ylösnousut. Ihan normaaliprotsku/palkkari pelaa sitten massanhankitaan. Ravintopuolella paljon tietoa.

jooh

eikös kannattais vatsoja tehdä vaikkapa parilla eri laitteella ja/tai normaalit vatsat maassa vaikkapa 5-10kg lisäpainolla ja laitteissa tehdyt vatsat pitkillä (helvetin)pitkillä sarjoilla: joku 25x5 ilman lisäpainoja ja tuo (5) viimeinen sasrja yli 25 toiston---> hapoille asti! tuntuu ihanalle, ja vaihda ihmeessa muscle+ reco2 koska kreatiini lisää neste määrää kehossa ja ennen rannalle menoa käyt saunassa (n.1 h) kunnon löylyillä ja kuivaat hikeä pois kokoajan niin siinä lähtee vielä 2-3kg pois ;):P

HIdastuuko minun kasvu jos treenaa six backin olen noin 161cm pitkä ja painan 49kg:dance:

Ei, on tutkittu, että salilla käynti ei hidasta pituuskasvua, ainakaan oikein tehtynä. Vinkki vielä, että alota treenaan koko kroppaa äläkä ala hinkkaamaan mitään nihkeitä vatsarutistuksia.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
HAHAHAH, tääl vittu joku ylilaudan trolli viljelemäs ja jengi iha tosissaa vastailee :D herätkää nyt vitun apinat

e: six back hahaha ;;D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom