Ostin vähän aikaa sitten huuto.netistä erään tuotteen, mutta koska en halunnut maksaa nollapalauteiselle myyäjälle yli 200 euroa suoraan tilille vaan ehdotin osittaismaksua johon myyjä ei suostunut. Tämän jälkeen myös minä pidin kantani, pahoittelin että olin huutanut kyseistä tuotetta ennekuin olin saanut vastausta kysyttäessä maksuehdoista (ajattelin että rehelliselle huutajalle tuo olisi käynyt kun olen kuitenkin hyväpalutteinen ja tunnistautunut palveluun) ja ajattelin homman olevan siinä. Tänään kun kävin katsomassa palautteitani, oli siellä tällainen viesti:
"Sain kostopalautteeksi neutraalin vaikka itse TAHALLAAN RIKKOI ILMOITUKSEN EHTOJA ja tuhlasi aikaani. Tänään jätetty haastehakemus käräjäoikeuden kansliaan sopimusrikkomuksesta.asia etenee nyt siviilikanteella. Jokainen valitsee itse tiensä.Kallis moka!"
Mites tästä eteenpäin, onko syytä todella pelätä jotain perkeleen oikeudenkäyntiä vai kannattaako tarjota rahaa kyseiselle kusipäälle jotta se vetää kanteen pois?
"Sain kostopalautteeksi neutraalin vaikka itse TAHALLAAN RIKKOI ILMOITUKSEN EHTOJA ja tuhlasi aikaani. Tänään jätetty haastehakemus käräjäoikeuden kansliaan sopimusrikkomuksesta.asia etenee nyt siviilikanteella. Jokainen valitsee itse tiensä.Kallis moka!"
Mites tästä eteenpäin, onko syytä todella pelätä jotain perkeleen oikeudenkäyntiä vai kannattaako tarjota rahaa kyseiselle kusipäälle jotta se vetää kanteen pois?