Sipsipussi viikossa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kala-ana
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko parempi syödä pussi kerralla vai pitkin viikkoa vähän kerralla? Tapana on syödä yksi pussi viikossa.
Onks tää joku vitsi??:D Mitä haet tarkalleen tällä kysymyksellä??minkä kannalta parempi?? Syötkö muita herkkuja viikossa?? Onko muuten terveellinen body ruokavalio? Ootko bulkilla? No itse söisin kerralla yhden pussin koska ärsyttäisi syödä vaan pieni kourallinen. Itse tykkään pitää muutenki 1-2-viikon välein herkku pv ja syödä vähän enemmän herkkuja.

Onks tää joku vitsi??:D Mitä haet tarkalleen tällä kysymyksellä??minkä kannalta parempi?? Syötkö muita herkkuja viikossa?? Onko muuten terveellinen body ruokavalio? Ootko bulkilla? No itse söisin kerralla yhden pussin koska ärsyttäisi syödä vaan pieni kourallinen. Itse tykkään pitää muutenki 1-2-viikon välein herkku pv ja syödä vähän enemmän herkkuja.
Aika löysä bulkki menossa etten hirveästi kiinnitä huomiota syömisiin. Maksimaalista massaa haen.

Sipsut on mun kryptoniitti. Kun pysyn niistä erossa niin no problem, mutta jos jossain on niitä tarjolla ni heti on let's go meininki. Ekan sipsin jälkeen: "taas vittu mennään". Ne on mulle ku suklaa ämmille... Ja auta armias jos saan käsiini myös dippiä. Huh huh.. nyt on elämäni pisin aika (vuoden inttiä ei lasketa) ku oon ollut ilman. Ehkä pian jo puol vuotta.

On ne vaan nannaa.. Saatanasta moiset.

Sipsut on mun kryptoniitti. Kun pysyn niistä erossa niin no problem, mutta jos jossain on niitä tarjolla ni heti on let's go meininki. Ekan sipsin jälkeen: "taas vittu mennään". Ne on mulle ku suklaa ämmille... Ja auta armias jos saan käsiini myös dippiä. Huh huh.. nyt on elämäni pisin aika (vuoden inttiä ei lasketa) ku oon ollut ilman. Ehkä pian jo puol vuotta.

On ne vaan nannaa.. Saatanasta moiset.
Nyt on tullut taas muutama kuukausi lisää sipsitöntä aikaa mittariin :D ajattelin vaan kertoa.

Perunaa ja sydänterveellisiä rasvoja ja mausteita. Miten ei kuulu ruokaympyrässä ihan kärkipäähän :unsure:. Juuri noita öljyjähän pitäisi vetää reippaalla kädellä.
Taitaa useimmissa sipsuissa ollakin sydänmerkki nykyään? Ja mitä vegaanimpi sitä parempi vaihtoehto.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom