Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onks tää joku vitsi??:D Mitä haet tarkalleen tällä kysymyksellä??minkä kannalta parempi?? Syötkö muita herkkuja viikossa?? Onko muuten terveellinen body ruokavalio? Ootko bulkilla? No itse söisin kerralla yhden pussin koska ärsyttäisi syödä vaan pieni kourallinen. Itse tykkään pitää muutenki 1-2-viikon välein herkku pv ja syödä vähän enemmän herkkuja.Onko parempi syödä pussi kerralla vai pitkin viikkoa vähän kerralla? Tapana on syödä yksi pussi viikossa.
Onko parempi syödä pussi kerralla vai pitkin viikkoa vähän kerralla? Tapana on syödä yksi pussi viikossa.
Aika löysä bulkki menossa etten hirveästi kiinnitä huomiota syömisiin. Maksimaalista massaa haen.Onks tää joku vitsi??:D Mitä haet tarkalleen tällä kysymyksellä??minkä kannalta parempi?? Syötkö muita herkkuja viikossa?? Onko muuten terveellinen body ruokavalio? Ootko bulkilla? No itse söisin kerralla yhden pussin koska ärsyttäisi syödä vaan pieni kourallinen. Itse tykkään pitää muutenki 1-2-viikon välein herkku pv ja syödä vähän enemmän herkkuja.
Maksimaalista massaa haen.
Ja maistuvat helvetin hyvälleSipsit on sokerimunkkien kanssa ehkä paskinta ravintoa mitä ihminen voi vetää.
Intermittent chippingParasta on syödä 15 min välein 1 sipsi.
Sipsit on sokerimunkkien kanssa ehkä paskinta ravintoa mitä ihminen voi vetää.
Itselle tulee sipseistä mieleen ala-asteen luokkaretki ja oksennus. Sen jälkeen ei ole sipsit maistuneet.Ja maistuvat helvetin hyvälle
Perunaa ja laadukasta öljyä, eli hyvää ravintoa :DEn oo onneks ikinä juuri ostanu sipsejä, mutta varsinkin kun saanu tietouden miten karseeta kuraa noi on terveydelle niin hyi helvetti.
Nyt on tullut taas muutama kuukausi lisää sipsitöntä aikaa mittariin :D ajattelin vaan kertoa.Sipsut on mun kryptoniitti. Kun pysyn niistä erossa niin no problem, mutta jos jossain on niitä tarjolla ni heti on let's go meininki. Ekan sipsin jälkeen: "taas vittu mennään". Ne on mulle ku suklaa ämmille... Ja auta armias jos saan käsiini myös dippiä. Huh huh.. nyt on elämäni pisin aika (vuoden inttiä ei lasketa) ku oon ollut ilman. Ehkä pian jo puol vuotta.
On ne vaan nannaa.. Saatanasta moiset.
Ranskanperunat taitaa olla vielä paskempaa.Sipsit on sokerimunkkien kanssa ehkä paskinta ravintoa mitä ihminen voi vetää.
Perunaa ja sydänterveellisiä rasvoja ja mausteita. Miten ei kuulu ruokaympyrässä ihan kärkipäähän . Juuri noita öljyjähän pitäisi vetää reippaalla kädellä.Perunaa ja laadukasta öljyä, eli hyvää ravintoa :D
Taitaa useimmissa sipsuissa ollakin sydänmerkki nykyään? Ja mitä vegaanimpi sitä parempi vaihtoehto.Perunaa ja sydänterveellisiä rasvoja ja mausteita. Miten ei kuulu ruokaympyrässä ihan kärkipäähän . Juuri noita öljyjähän pitäisi vetää reippaalla kädellä.