Sinustako Hulk?!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tziisus
  • Aloitettu Aloitettu
Tänään tulleessa 7päivää lehdessä kilpailu.Sinustako suomen Hulk?Lähetä meille kuvasi viikon sisällä niin Harri Haatainen valitsee suomen hulkin!!!
Jotenkin tuli mieleen jo voittaja...:kippis1: :kippis1: :kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minun mielestäni on ihailtavaa, miten 7-päivää pitää Suomen viikkolehtien tasoa yllä. Aina totuudenmukaiset jutut, ei koskaan mitään perätöntä, hyödytöntä tai turhaa. Lehden kuvitus on myös ammattimaista ja monella aukeamalla toistuvat keltaiset tähtisakaralööppikuplat eivät ole lainkaan korneja. Kerrassaan ammattimaista. Lisäksi postia julkkikselle -palstalla ei ikinä ole mitään tyhmää. Kyllä on Suomen Kuvalehdelläkin vielä paljon opittavaa, ennen kuin se pääsee Seiskan tasolle.

Tarkotus ei ollu kehua tai mitenkään ylistää seiskaa vaan rupes mukavasti naurattamaan tämä "sinustako suomen Hulk"kisa...Tuli HYVIN VAHVASTI hulkki mieleen...
:lol2: :lol2:

Originally posted by Jeesus19
Tarkotus ei ollu kehua tai mitenkään ylistää seiskaa vaan rupes mukavasti naurattamaan tämä "sinustako suomen Hulk"kisa...Tuli HYVIN VAHVASTI hulkki mieleen...
:lol2: :lol2:
Joo, en mä muuta luullutkaan. Oli vain ihan pakko parjata hieman Seiskaa. Mä en voi sietää noita iänikuisia juttuja, jossa Suomessa on muka aina joku "oma versio" jostain julkisuuden henkilöstä. Onkohan muualla maailmassa samanlaisia juttuja? "Ngoron-Mahgulu-Plop on Papua-Uusi-Guinean Olavi Virta". "Natasha-Exquisha on Vladivostokin Arja Koriseva". Perkeles.

Originally posted by Tomi
Joo, en mä muuta luullutkaan. Oli vain ihan pakko parjata hieman Seiskaa. Mä en voi sietää noita iänikuisia juttuja, jossa Suomessa on muka aina joku "oma versio" jostain julkisuuden henkilöstä. Onkohan muualla maailmassa samanlaisia juttuja? "Ngoron-Mahgulu-Plop on Papua-Uusi-Guinean Olavi Virta". "Natasha-Exquisha on Vladivostokin Arja Koriseva". Perkeles.

Mut kyl sun pitää tomppa antaa seiskalle ees vähän pisteitä siitä että ensimmäisellä sivulla näkyi melkein viivin perse...:worship:

Originally posted by Jeesus19
ensimmäisellä sivulla näkyi melkein viivin perse...:worship:
No niin, eiköhän pojat pistetä ranttaliksi kun yksi mode on poissa pelistä ainakin pari päivää.

Se kertoo kirkkaimmin itse seitsemän päivää-lehdestä ja sen lukijoista, että lehti MAINOSTAA sisältävänsä jopa 500 kuvaa/lehti. Tosin jopa ylipappi idakin sortuu roskaviihteeseen, viimeksi parturissa kahlasin parin kuukauden satsin ja hauskaa oli.

Ajatelkaapas asiaa myös Matin kannalta. Ilman seiskaa Matti ei sais oikein mistään rahaa ja Suomen kansalta jäis Matin toilailut kuulematta.:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom