Sinun hitaimmin kehittyvä lihas?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabien
  • Aloitettu Aloitettu
Rinta, vatsa ja ojentajat ehkä HEIKOIMMAT.

Kädet kokonaisuudessaan vähiten kehittyneen näköiset.

Jalat ja alaselkä sekä voimien että ulkonäön perusteella edellä kaikkea muuta eli oikeastaan voisi siis sanoa, että kaikki muut on jäljessä...

Selkä, ehdottomasti... Ei tunnu mikään liike oikein käyvän hyvin.. :/ Alataljas saa ehkä tuntumaa, mutseuraavan päivän ei oo paikat kipeenä :( ja kulmasoutukin käy vaan tonne jonneki epäkkäiden seudulle :/
neutraali, itsekin selän hajottanut... :/ sen siit saa ku alottaa liian innokkaasti tekemään vaik mitä :D

Selkä ehdottomasti. Nyt osaa sitä jo treenatakkin, joten toivottavasti se siitä kasvaakin vihdoinkin. Kädet taas kehittyy ihan mukavasti vaikka niihin en koskaan ole mitenkään panostanut.

Kaikki on liian heikkoo... Mutta takareidet ja pohkeet on heikot etureiskoihin verrattuna. Loppupeleissä jalat kyllä parasta mun kropassa. Hauis on pikku hiljaa alkanu kasvamaan. Olkapäät on kans aika paha ongelmakohta.

Rinta

Latsit ei tunnu leviävän tarpeeksi, vaikka voimaakin on viime aikoina selkään tullut ihan kohtalaisen hyvin. Pohkeet on se perinteinen, mutta eipä niitä niin paljon ole tullu treenattua, että tietäis onko ne kuinka huonot kehittymään.

Ylärinta myös jäljessä, mutta selitys on se kun alkuaikana teki melkein kaikki rintaliikkeet tasasella penkillä.

Mä en täs vaihees mun "treeniuraani" (pari vuotta josta 1 täysillä) on vähän turha mennä sanomaan mikä olis se heikoin ryhmä. Mut ehkä pohkeet on yks hankalimpia. Hauikset kasvaa myös hitaasti mut voimataso taasen kehittyy nopeasti (täl hetkel).

Tässä vaiheessa voisi sanoa, että mikään ei kehity tarpeeksi nopeasti :)

Ylivoimaisesti hitaimmin kehittyvä lihakseni on selkä, ei tunnu menevän treeni ollenkaan perille. Muut lihasryhmät ovat kasvaneet ihan hyvin, mutta selkään ei tunnu tulevan grammaakaan lihaa :(

Back
Ylös Bottom