Versat on kyllä loistava lahja kelle tahansa salitreenaajalle, jolla niitä ei vielä ole!
Henkilökohtaisesti en itse pitäisi tällaisesta lahjasta, mutta se riippuu varmasti pitkälti siitä, että käyttääkö muuten mitään otetta parantavia remmejä/koukkuja yms. Itse en käytä, joten versat olisivat täysin turhat, mutta jos vannoisin remmien käytön nimeen, niin silloinhan toki versat olisivat kiva lahja.
Mitä aktiivisuusrannekkeisiin tulee, niin sellainen vasta kamala lahja olisikin. Ei käytännössä anna mitään muuta järkevää tietoa, kuin unenlaadun, mutta en ole ihan varma, että mitä silläkään tiedolla tekee. Mutta jos pitäisi keksiä jotain "yleispäteviä" lahjoja tai ainakin lahjoja, joista itse olisin tosi mielissäni, niin niitä voisivat olla:
- Rumble roller hierontarulla
- Jokin siisti lompakko, kuten Exentri (tätä pyysin omalta avokilta)
- Jos mies tykkää tehdä paljon esim. leuanvetoa ja/tai dippiä lisäpainoilla, niin SLRY virallinen leuanvetovyö on aivan järjettömän laadukas verrattuna perusvöihin, joita saleilla on (tällaisen ostin itselleni joululahjaksi...)
- Jos jostain olen tykännyt pikkupojasta asti, niin se on tehokkaat taskulamput. Eihän sitä tarvitse olla edes mitään oikeaa käyttöä sellaiselle, niin silti sellainen on hieno saada. Esim. Olight R40 Seeker on aika makea peli. Pieni, järjettömän tehokas ja puhelimen laturilla ladattavissa.
- Jotkin hyvät kevyet kuulokkeet, kuten Sennheiser PX 100-II toimivat tosi kivasti, jos tykkää kuunnella esim. puhelimesta musiikkia.
-Kuulokkeista tulikin mieleen, että usein salilla näkee ihmisiä kuuntelemassa musiikkia puhelimestaan ja se puhelin on ängetty jonnekkin olkavarsikoteloon tai sitten kollareiden taskuun. Mielestäni molemmat ratkaisut ovat aika epämiellyttäviä ja itse kuuntelenkin musaa salilla aina bluetooth vastaanottimen kautta, joka minulla on Jabra Tag. Puhelin on turvassa salilaukussa, josta musa tulee langattomasti pieneen vastaanottimeen, joka on kiinni housunreunuksessa. Samasta vastaanottimesta voi sitten vaihdella kappaleita ja säätää äänenvoimakkuutta.
Tämmösiä nyt tuli nopeasti mietittynä mieleen