Raveolutioner
Entra Mi Casa
14.15 tulossa Margen bodybuilding jakso, mistä täällä on ollut jo juttua. :thumbs:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin ne ajat muuttuu. Minä kattelin lapsena Maija Mehiläistä, TaoTaoa ja Tohtori Sykeröä. Muistaakseni niissä ei ollut Simpsonien kaltaista huumoria. Tai en vaan tajunnut. Shrek on kyllä hyvä. Se taitaa tosiaan olla suhteellisen keikkea kaiken ikäisille -leffa.Originally posted by Dopey
Lapset tykkää piirretyistä eri tasolla. Mä katson aika usein juniorin kanssa Shrekkiä ja molemmilla on kivaa kun Gingerbread man sanoo: "Eat me!"
Originally posted by Jones
Cartmani syöttä kaverille omat vanhempansa chilisoossina.
Hmmm, kyllä toi oli mun suosikkisarja jo 11-vuotiaana. Liian vanha? Miksei tuota seuraisi vielä nuoremmat, itse olisin ainakin seurannut jos olisi aiemmin alkanut.Originally posted by Jortsu
Onko kukaan muu muuten koskaan ihmetellyt miksi Simpsonien tauoilla tulee "lastenmainoksia"?
Originally posted by Jones
Jos simpsonien taso laskussa, niin mitäs mieltä South Parkin viimeisimmistä jaksoista? Aivan käsittämätöntä hjumoria! Pilveä poltteleva pyyhe, Cartmani syöttä kaverille omat vanhempansa chilisoossina. Hetkeksi jo kerkesin hylätä sarjan, mutta nykyään must see -sarja :5:
S14E09-Strong arms of the maOriginally posted by Sale
Jos jollakin on tiedossa nii vois laittaa season no. ja jakso no. nii vois käydä lainaamas netistä ;)