Simpsonit sunnuntaina 2.11

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos jää joltain väliin niin mulla on tuosta real media versio. Taitaa olla vähän iso vaan palstalle liitettäväksi.

Omistan myös tuon.. Simpsonien taso jotenkin laskee kokoajan :(

Tosin ko. jakso on ihan katsottava.

Onko kukaan muu muuten koskaan ihmetellyt miksi Simpsonien tauoilla tulee "lastenmainoksia"? Onkohan se joka on päättänyt myydä/ostaa mainosaikaa Barbeille ja Skannerzeille koskaan katsonyt kyseistä ohjelmaa? Täytyyhän sen nyt olla lastenohjelma kun se on piirretty... :david: Olen lähes satavarma että noiden mainosten kohdeyleisölle ei aukea sarjan ironia...

Lapset tykkää piirretyistä eri tasolla. Mä katson aika usein juniorin kanssa Shrekkiä ja molemmilla on kivaa kun Gingerbread man sanoo: "Eat me!"

Originally posted by Dopey
Lapset tykkää piirretyistä eri tasolla. Mä katson aika usein juniorin kanssa Shrekkiä ja molemmilla on kivaa kun Gingerbread man sanoo: "Eat me!"
Niin ne ajat muuttuu. Minä kattelin lapsena Maija Mehiläistä, TaoTaoa ja Tohtori Sykeröä. Muistaakseni niissä ei ollut Simpsonien kaltaista huumoria. Tai en vaan tajunnut. Shrek on kyllä hyvä. Se taitaa tosiaan olla suhteellisen keikkea kaiken ikäisille -leffa.

Jos simpsonien taso laskussa, niin mitäs mieltä South Parkin viimeisimmistä jaksoista? Aivan käsittämätöntä hjumoria! Pilveä poltteleva pyyhe, Cartmani syöttä kaverille omat vanhempansa chilisoossina. Hetkeksi jo kerkesin hylätä sarjan, mutta nykyään must see -sarja :5:

Originally posted by Jortsu
Onko kukaan muu muuten koskaan ihmetellyt miksi Simpsonien tauoilla tulee "lastenmainoksia"?
Hmmm, kyllä toi oli mun suosikkisarja jo 11-vuotiaana. Liian vanha? Miksei tuota seuraisi vielä nuoremmat, itse olisin ainakin seurannut jos olisi aiemmin alkanut.

Originally posted by Jones
Jos simpsonien taso laskussa, niin mitäs mieltä South Parkin viimeisimmistä jaksoista? Aivan käsittämätöntä hjumoria! Pilveä poltteleva pyyhe, Cartmani syöttä kaverille omat vanhempansa chilisoossina. Hetkeksi jo kerkesin hylätä sarjan, mutta nykyään must see -sarja :5:

Jooooo.. Nää uusimmat jaksot on ollu aivan uskomattoman hyviä :5:. Parasta mitä TV:stä tulee tällä hetkellä. Täytyy muistaa kattoa tänäänkin MTV3 22.50. Se "häpykarva-chilisoosi-hitsaatko hanskaas-porkkanansyöjähevonen-vanhempiensyönti" -jakso oli aivan hulvaton. Harvoin oon nauranu niin paljon. Ja myös pari viikkoa sitten tullut seksuaalikasvatusjakso sai vedet tulemaan silmistä.:lol2:

Juu, Eteläpuisto rulestaa! Suomessahan esitetään vasta viidennen kauden jaksoja, mutta jenkeissä on menossa jo pitkällä seittemännen kauden jaksot. Nannaa on tulossa. :thumbs:

kyllä minä ainakin olen pienestä asti katsonu simpsoneita, muistaakseni jostain ala-asteelta lähtien..
eli ainakin se 10-14 vuotta..
myöhemmin ne vaan muuttu paremmaks ku rupes tajuamaan sen sarjan ironian..:thumbs:

Ite kattonu simpsoneit 6-vuotiaast asti (jenkeis tuli siihen aikaan) ja aina ollu yht hyvä sarja. Onhan simpsoneis aina ollu vähän semmost "kakkapissa" -huumorii, minkä takii lapsetki voi kattoo sitä.

On muuten jokainen simpsoni nauhal :)

Ja onhan southpark ihan hauska kans mut mielestäni simpsoneis läppä on vähän parempaa eikä vaan sellast "JAUHO VANHEMMAT CHILIKS!!1!" -juttuu. Makuasia tietty...

Taalla jenkeissa toinen paiva marraskuuta tulee kans Simpsonien maratoni.
Odotan innolla, koska oon nahny siita patkia

Viikatemies ovella: " I'm the Death"
Homer: "Sorry, I don't want any"

Simpsoneistahan on just tullu ulos yks pelikin.
Millon lie tulee Suomeen..?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom