SUPERCARB 1kg -40%

Silmät...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZannaZ
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Mike sanoi:
mikä kamera ko tommoisen makron nappasit?
Joo, Pertti, TUNNUSTA! Haluaa kans tollasen leluksi. Aika tyyris?

Mike sanoi:
Pertti Munapirtti, mikä kamera ko tommoisen makron nappasit?

Kamera on tollanen pari vuotta vanha Sony Cyber-shot (3,3 Mega Pikseliä)

Mutta ottakaa huomioon, että tossakin kuvassa jouduin panostamaan valaistukseen. Tavallisessa huoneen valossa toi ei olis onnistunut.

silimät

Liitteet

• silmat.webp
    silmat.webp
    5,8 KB · Katsottu: 453
Siniset.

Tumman ruskeet ne taitaa täälläkin olla mä oon aina ajatellut ettei kauheen monella ole ruskeita silmiä mutta olen ollut näköjään väärässä... :jahas:

Vihreät ruskeilla täplillä... Miksi ihmeessä mä vastailen tällaisiin???

Ooh, ihana ketju. Okeij, ehkä tämä silmäketju on vähän vanha ja kuollut mutta juuri siksi se kaipaakin vähän eloa! Ihmisten silmät on niin kauniita ja kiinnostavia että näkisi mielellään noita kuvia enemmänkin.

Omat silmät ovat sellaiset tummat, hyvin syvän vihertävät ja näyttävät kaukaa mustanruskeilta. Mitään väriä en niille ole keksinyt. Minulla on myös kuulemma julma/ylpeä katse joten karkoitan helposti ihmiset pois :itku:. Oikeesti olen vain ujo. Siniset silmät ovat minusta kauniita ja myös jollain tavalla selkeän vihreät, ruskeat eivät jostain syystä nappaa hirveästi. Haluaisinkin piilolinssit jotta saisi omiin silmiin enemmän väriä!

Här är mina öögon:
simmut.jpg

Nyt silmiä lissee~~

Silmäkuvat on erittäin hauska ja hyvä idea!
Mulla on sellaset metsänvihteet silmät joissa meripihkan värinen korostusrengas...silmät on kuitenkin aika tummat joten värit näkyvät kunnolla vain luonnon valossa (harmi): http://www.pixbox.fi/pic_show_id24434671.html

Toi pakollinen kuva silmistä ois hyvä.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom