Silmät...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZannaZ
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Silmät on minulle ainakin tärkeät ja sinun silmäsi ovat kauniin persoonalliset:kuvia:

nyt tosiaankin ylläpito ruvetkaa suunnittelemaan sitä treffipalstaa tänne näyttäis olevan kysyntää..:lol2:

Originally posted by mik99
nyt tosiaankin ylläpito ruvetkaa suunnittelemaan sitä treffipalstaa tänne näyttäis olevan kysyntää..:lol2:

Pää kiinni alkaa nolostuttaa:curs:

Originally posted by Kusimato
Pää kiinni alkaa nolostuttaa:curs:

Kusimato ja BPS yhteen soppii huomenna mennään pussauskoppiin..:evil:

Lopetat ennen kun mä mottaan sua vitsiniekka:curs:

Originally posted by Kusimato
Lopetat ennen kun mä mottaan sua vitsiniekka:curs:

saas tulla koittaan..ja sit ku sä siinä koitat niin mä vien sulta BPS:än..lälällläää..:thumbs:

Heeeei,eikö multa kysytä ollenkaan !?!? Mitäs jos en ota kumpaakaan ;) No ei kai, kiitos kehuista,tuli hyvä mieli:love:

Hienot on vihreät, mutta kyllä oman kullan ruskeat nappisilmät vie mun sydämen :haart:

ja sit ku sä siinä koitat niin mä vien sulta BPS:än..lälällläää..:thumbs:

Hei, hei. Jos mä olisin pari vuotta nuorempi, asuisin lähempänä Nurmijärveä, en olis varattu, olisin "vähän" paremman näköinen, omistaisin auton enkä olis luvannu Tomille olevani sille uskollinen niin MÄ veisin BPS:n :rolleyes:

Lopettakaaa jo, halkean myötähäpeästä puolestanne.. :curs:
Onhan nyt päivänselvää missä mennään: BPS vastasi ensimmäisenä minun viestiini hymiöllä, mikä vastaa avioliittolupausta nykymaailmassa.

meni pikkuisen :offtopic: ja täten annetaan BPS:än päättää mut luulen et phatilla on parhaiten pullat uunissa.;)
tässäpä siis tietoisku siitä kenet BPS valitsisi tällä hetkellä:

mik99:30% ihan ok mahdollisuudet
Kusimato:10% kusi nimensä mukaisesti mahdollisuutensa turhaan kiihkoiluun.
Powerhousu:1%pelasi itsensä jo ulos ensimmäisellä viestillä
Phat:59%:BPS lupasi jo hänelle mennä naimisiin.

:joulu1: :joulu4:

Powerhousu:1%pelasi itsensä jo ulos ensimmäisellä viestillä

Niin mutta vielä on toivoa. Onhan toi 1% sentään jotain, onhan? Sitäpaitsi mä oon ainakin meistä kaikkein narsistisin... :D

Originally posted by Powerhousu
Niin mutta vielä on toivoa. Onhan toi 1% sentään jotain, onhan? Sitäpaitsi mä oon ainakin meistä kaikkein narsistisin... :D

joo toivossa on hyvä elää..ja 1% on 100% prosentin alku..joten ei muutaku..:thumbs:

Powerhousu:sori,varattuihin en lankea,pettäminen = :kakka: 0,1%
mik99:oulu on aaaika pitkällä 5%
Kusimato:ainakin sijaintisi on oikeassa suunnassa 60%
Phat:ei kerro ikäänsä eikä sukupuoltaan 34,9%

Ja nyt voinkin kertoa,että oikeasti olen 190kiloinen sotanorsu karvaisella selällä varustettuna,ja älykkyysosamääräni on 30.
(isäni on muuten :david: )

Originally posted by BPS

mik99:oulu on aaaika pitkällä 5%

juu sori beibe ehkä tätä ei vaan ollut tarkoitettu tapahtuvaksi..:itku:

Originally posted by BPS

Ja nyt voinkin kertoa,että oikeasti olen 190kiloinen sotanorsu karvaisella selällä varustettuna,ja älykkyysosamääräni on 30.
(isäni on muuten :david: )

Juuri minun tyyppiäni:haart:

Originally posted by BPS

Phat:ei kerro ikäänsä eikä sukupuoltaan 34,9%
Noooh, mä nyt oon tällänen keski-iän kriisiä poteva anarkofeministi-biker-bitch-lesbo. Joko lämpenee? :whip:

Originally posted by Phat
Noooh, mä nyt oon tällänen keski-iän kriisiä poteva anarkofeministi-biker-bitch-lesbo. Joko lämpenee? :whip:

mmmm........biker-bitch.....:kuola: no ei kai :D

Originally posted by BPS
Powerhousu:sori,varattuihin en lankea,pettäminen = :kakka: 0,1%

:itku: No, vielä on tsäänssiä. Ei saa lannistua... Laitetaanko edes 0.2%, niinkun joulun kunniaks? :joulu1:

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom