Silmät...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZannaZ
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Originally posted by mik99
no ainakin threadin aloittajaa näemmä kiinnostaa ja ei siinä mitään jos kerta kiinnostaa mut näitä threadeja on aika paljon ollu..ja veikkaanpa et moni vaan rustaa vastauksen eikä lue muiden vastauksia..:rolleyes:

Tuossa yllä taitaa luke "gallupit", ja jos en ihan väärin ole ymmärtänyt, niin tänne juurikin kuuluu, ja saa laittaa näitä kaienlaisia kyselyitä ja muita... Kysyinhän minäkin mielenkiinnosta, että mitä kahvia pakkislaiset juo? :D Ja nyt tänään niistä ruokaöljyistä... :whip:

silma.jpg

Originally posted by MissFlightattendant
Tuossa yllä taitaa luke "gallupit", ja jos en ihan väärin ole ymmärtänyt, niin tänne juurikin kuuluu, ja saa laittaa näitä kaienlaisia kyselyitä ja muita... Kysyinhän minäkin mielenkiinnosta, että mitä kahvia pakkislaiset juo? :D Ja nyt tänään niistä ruokaöljyistä... :whip:

joo enhän mä sillä et ei näitä sais laittaa..mun puolesta laittakaa vaikka 56 galluppia päivässä..:)

-EDIT- alkaa menee niin :offtopic: että hiljennyn tämän threadin osalta..

Tähän väliin tekisi mieleni goatzettaa, mutta hillitsen huonotuulisuuttani ja vastaan: vihreänruskeat :kippis1:

Silmät mustina :lol2: .

IhQ ruskeat nappisimmut löytyy täältäkin.

Vihreen ruskeet täällä

Siniharmaan marmorin väriset :) .

Siniset. Luin ketjun kaikki vastaukset läpi, vaikken kyllä ollut kiinnostunut yhdestäkään.

Taidan olla ensimmäinen friikki joka ilmottautuu. Vasen silmä vihreänruskea. Oikea puoliksi vihreänruskea ja puoliksi tummanruskea, siis siinä on tosi selvä sävyero. Mistä mahtaa moinen johtua.
Vaikuttaa aikalailla keskustelun aloittamiseen: "Vau, sulla on vähän jännä silmä" on kuultu monta kertaa kassalla.
Olisin ottanut kuvan, mutta joku perkele on varastanut firman digikameran.
Ne siis ei ole piilarit.

Originally posted by Raveolutioner
Taidan olla ensimmäinen friikki joka ilmottautuu. Vasen silmä vihreänruskea. Oikea puoliksi vihreänruskea ja puoliksi tummanruskea, siis siinä on tosi selvä sävyero. Mistä mahtaa moinen johtua.
Vaikuttaa aikalailla keskustelun aloittamiseen: "Vau, sulla on vähän jännä silmä" on kuultu monta kertaa kassalla.
Olisin ottanut kuvan, mutta joku perkele on varastanut firman digikameran.
Ne siis ei ole piilarit.

Siistiä! :D (Eipä tule tuota sanaa käytettyä kovin usein, mut tähän se jotenkin oli aiheellinen ilmaisu! :D )

edit: Jos joskus jostain syystä päädyttäis napit vastakkain, niin mä varmaan vain tuijottaisin sun silmiä ihan pöhkönä!...Siinä varmaan vierähtäis eräskin piiiitkä sekunti..tai sanotaan munuutti! :D ...

..kuulukohan tää taas niihin threadeihin johon kaikki vaan vastaavat eikä kukaan jaksa lukea mitä muut ovat vastanneet..:confused:

Ehkäpä.... En tiedä. Mutta kyllä mä ainakin olen lukenut kaikki tälläset gallupit ja jok'ikisen vastauksen (myös siis tämän oman aloittamanin,luonnollisesti) :) ...

Originally posted by MissFlightattendant
Ehkä minä nyt sitten olen niin erikoinen tapaus ihmisenä, että olen kaikki vastaukset lukenut.. Kyllä mä veikkaisin, että muutama muukin on vastauksia lukenut...

Way to go! :thumbs: niin sitä pitää

..ja veikkaanpa et moni vaan rustaa vastauksen eikä lue muiden vastauksia..

Noinkin varmaan on osan porukan kohdalla. Mutta se ei oikeastaan mua kamalasti liikuta lukevatko muut kaikki vastaukset vai eivät... Ne lukevat joita kiinnostaa (kai)... Ei ketään pakoteta lukemaan tai vastaamaan. Free land... :eek:

Originally posted by Raveolutioner
Taidan olla ensimmäinen friikki joka ilmottautuu. Vasen silmä vihreänruskea. Oikea puoliksi vihreänruskea ja puoliksi tummanruskea, siis siinä on tosi selvä sävyero.

Toihan on hieno homma! :D Ite oon aina tykänny erivärisistä silmistä. Ala-asteella mun enkun opella oli toinen silmä vihertävä ja toinen ruskea. Se oli tosi kiva tyyppi! :haart:

[ZannaZ] : no täytyy myöntää et tätä topiccia olen lukenut no johtunee siitä ku olen itsekkin ottanut siihen kantaa..joo vapaa maahan tää ainakin vielä on..:) mut ei mitään henk.koht sua vastaan..:haart: se lukekoon ketä kiinnostaa!

..mut ei mitään henk.koht sua vastaan..:haart:

Joo-o, ei mullakaa sua (eikä sen puoleen kyllä ketään pakkislaista) vastaan mitään oo..

:piis: & :haart: vaan

Luin kaikki vastaukset. Ihan vaan siksi koska niitä on vielä tässä vaiheessa niin vähän. sitten jos olisi vaikka pa 5 sivua niin en lukisi BLÄÄH.

Minulla on kummallisen väriset silmät. Enempi kai ne on sinivihreäharmaat kuin ruskean suuntaan. En ole vielä keneltäkään selkeää vastausta saanut silmieni väristä. Sanoisin että metsänväriset. Joo.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom