Silloin tunsin eläväni - Olen onnellinen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ArtRider
  • Aloitettu Aloitettu
Niin paljon nykyaikana ja tässä hetkessä eläviltä saa kuulla valitusta, vikinää ja vittuuntumista milloin mistäkin asiasta.
Kerätään nyt tähän niitä vastakkaisia asioita - onnen hetkiä.

Omalla kohdallani Onnellisuus on sitä kun rankan työpäivän jälkeen illalla ennen nukahtamista; "palauttavien iltajumppien" jälkeen olen aivan rauhassa selälläni maaten ja rakas vaimoni painautuu hellästi rinnoillaan massiivista olkavarttani vasten; hivellen kädellään rintalihaksiani ja samalla kuiskaten korvaani: "oma ihana muskelimies".

So its goes - (Those three famous words from Slaughterhouse-Five, by Kurt Vonnegut

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Röhnötän kalsareissa sohvalla laatumakkara toisessa ja oluttuoppi toisessa kädessä, hekuman huipennukseksi ikkunoita tärisyttävä pieru.

Silloin kun istuin lentokoneen penkille ja tiesin, ettei takaisinpäin tarvitse tulla ainakaan 6 kuukauteen.

Mä en muista milloin olin onnellinen on mulla ollut hyviä päiviä mutta en muista olleeni erityisen onnellinen pitkään aikaan.

Ehkä jotkut onnelliset hetket olivat lomarahat ja kesäloman alku. Mutta loma loppui jo no rahat ei oo vielä loppunut.

Kyllä se on, kun pitkän päivän jälkeen saa penskan unille, lähtee ite salille ja näin kesällä uimareissu siihen kylkeen, talvella taas avantopulahdus, koska ei sitä niin uinniksikaan kehtaa kutsua :cool: Ja ylipäätään kaikki oma-aika on saanut arvostusta paljon, paljon enemmän kun ei voi vaan mennä enää silloin, kun huvittaa.
Irwin Goodmanin maailma on kaunis sopisi tähän lopuksi hyvin, joten laitetaan. Sitä kun on tämmöinen erakkoluonne muttei voi enää toteuttaa itseään täysin, asioilla on tärkeysjärjestys. Nautitaan kuitenkin niistä pienistä hetkistä sitten senkin edestä :sleep:

Maailma on kaunis ja hyvä elää sille
Jolla on aikaa ja tilaa unelmille
Ja mielen vapaus, ja mielen vapaus
On vapautta kuunnella metsän huminoita
Kun aamuinen aurinko kultaa kallioita
Ja elää elämäänsä, ja elää elämäänsä
On vapautta valvoa kesäisiä öitä ja katsella hiljaisen haavan värinöitä
Ja elää elämäänsä, ja elää elämäänsä
Maailma on kaunis ja hyvä elää sille
Jolla on aikaa ja tilaa unelmille
Ja mielen vapaus, ja mielen vapaus
On vapautta istua iltaa yksinänsä