silkkilakanat?

Ikä
43
Noniin munat.Kertokaas mistä saa tilattua/ostettua (mielellään mustia) silkkilakanoita (tai siis se koko tsydeemi, pussilakanat ja tyynikset). EI siis mitään SATIINIlakanoita, vaan silkkiä. Yritin kuuklettaa mutta en mitäkään tähdellistä löytäny.

Ne on niin mukavat :hyper:

:haart:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oon joskus itse metsästänyt aitoja satiinilakanoita ja sellaisia ei yksivärisenä löytynyt mistään.

Ootko kokeillut Silkkicenteriä?

Hippa sanoi:
Oon joskus itse metsästänyt aitoja satiinilakanoita ja sellaisia ei yksivärisenä löytynyt mistään.

Ootko kokeillut Silkkicenteriä?

Kyllähän noita saa tilaustyönä tilattua noita silkkisiä, ja maksavat helvetisti, muttakun olen 100% varma että jostain saa suoraan hyllystä halvemmalla, koska olen hypistellyt sellaisia käsissäni mutta en kirveelläkään saa päähäni missä tämä tapahtui.

Hmmm.. Tästähän saikin hyvän lahjaidean.

Jakob sanoi:
Lakanoista en tiedä, mutta silkkiboxerit on pahinta mitä ikinä olen jalkaani laittanut. Hyi helvetti.

Lakanoihin en minäkään osaa mitään sanoa.

Mutta Jakobin kanssa samoilla linjoilla, että silkkiboxerit on Nykästen rinnalla hirveintä mitä jalkaansa voi kiskasta.

Kun on kyykkyä tullu tehtyy jo muutaman vuoden ajan --> reidet ja perse hiukan isommat, mitä "normaali" ihmisillä, joille ko. boxerit on suunniteltu niin muistaakseni kolmet tyttöystävältäni saamat silkkiboxerit olen rikkonut istuessani sohvalle. Silkkiboxerithan ei hirveesti jousta ja kun alas istuessaan avaa jalat, niin boxerit repee jalkovälistä.

No eipä tarvinnu niitäkään enää käyttää.
Ja mammakin oppi ettei osta enää sellasia :D

GoA sanoi:
Millaiset nuo on sitten käytössä? Pesu, tuntuma, hikoilu ym. ym.

En tiedä silkkisistä, mutta puuvillaiset mustat lakanat ovat ainakin kutakuinkin perseestä.

Syy: välttämättä sitä ei halua nähdä kaikkea omaa tai vieruskaverin kuolaa ja hilsettä aamusella tyynyliinalla ihan niin selvästi. Tai iltaisen session eritteitä lakanalla (kyllä, lakanoita toki vaihdetaan, mutta ei nyt yöllä sentään). Bonuksena mustat vuodevaatteet myös haalistuvat muutaman pesukerran jälkeen aika reippaasti. Ja ovat niin 80-lukua kuin vain voi olla. Ja kei.

merkkari sanoi:
Noniin munat.Kertokaas mistä saa tilattua/ostettua (mielellään mustia) silkkilakanoita (tai siis se koko tsydeemi, pussilakanat ja tyynikset). EI siis mitään SATIINIlakanoita, vaan silkkiä. Yritin kuuklettaa mutta en mitäkään tähdellistä löytäny.

Ne on niin mukavat :hyper:

:haart:
Osta silkkinen yöasu :lol2: säästät rahaa ja samalta tuntuu iholla

keijo s sanoi:
Osta lateksilakanat ni on helppo siivota tuhnut leikkien jälkeen :evil:
Musta jätesäkki olis halvempi :evil:

Itelläni on mustat satiinilakanat.. en vaan tiedä mistä nuo on peräisin ku exä ne mulle lahjotti. Tosi ihanan näköset, mutta pirun kuuma nukkua varsinkin kesällä...

Meille jos tulee mustat silkkilakanat niin saa kyllä isäntä ettii uuden petikaverin. Tai ei nyt sentään mitään noin rankkaa, hautaan ne vaatekomeron perimmäiseen nurkkaan. Kornia tollaiset.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom