Silent Hill

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HarryG
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
http://www.sonypictures.com/movies/silenthill/

Niin. ihmeekseni en löytänyt tästä threadiä.

Huomenna olis tulossa ensi-iltaan.

Itse olen pelannut ykkösen ja kakkosen läpi... Sit jäi pelailut vähemmälle...

Odotan kyllä hyytävän synkkää leffaa...

Millastakohan mättöä on luvassa? Traileri on ainakin aika uskollinen pelin synkälle ja kieroutuneelle maailmalle... Tosin joidenkiin osien toteuttaminen voi olla hieman hankalaa...

Traileri:

http://www.apple.com/trailers/sony_pictures/silenthill/

Traileri ainakin lupaa paljon. Toivottavasti pelien ahdistava tunnelma on saatu vangittua myös filmille. Efektit vaikuttivat aika pelottavilta ja lavasteisiin on näköjään panostettu reilusti. Silent hill - kylämiljoo vaikutti uskottavalta.

Siis trailerin perusteella.

Mie oon tän kattonu ja ainoa hyvä puoli leffassa oli tunnelma...jännitti joo, mutta siihenpä se jäikin...Jos ei oo pelisarjaa pelannut niin melkovarmasti ei tajua leffasta mitään.

Silent hillin ympärille on rakennettu ties mitä. Porukka on pelannut jossain esim. larppeja vanhoissa hylätyissä sairaaloissa kunnon maskeilla...

On siellä saattanut kuset tulla jossain kellarissa yöllä.

:)

Jep. Olihan se ihan siisti. Hieman Hellraiser tuli mieleen joistain kohtauksista.

Tunnistin muutamia kohtauksia suoraan Silent Hill 2:sta.

Totta on, että se muija oli todella ääliö :)

Ja jäin kaipaamaan putkellä päähän-metodia sairaanhoitaja-möllien käsittelyssä.

Kuitenkin parempi mitä odotin...

:3:

Efekteistä ja muutamista tunnelmallisista kohtauksista:
:1:
Gansin ohjaamista muista elokuvista, kuten Susien Klaani ja Crying Freeman tykkään kovasti, mutta tässä oli menty metsään. Kaksi tuntia kun katselin ja kuuntelin, kun se nainen juoksee ja huutaa tytärtään niin hieman lakoi puutua...

Ja jäin kaipaamaan putkellä päähän-metodia sairaanhoitaja-möllien käsittelyssä.
:3:
Tuota venttasin itsekin, kunnon takakenolla karmee lämäri suoraan kuulaan. Pelissä pieksettiin kaikkea liikkuvaa, jopa viattomia, mutta leffassa akka juoksi hysteerisenä ilman agrea.

Tuota venttasin itsekin, kunnon takakenolla karmee lämäri suoraan kuulaan. Pelissä pieksettiin kaikkea liikkuvaa, jopa viattomia, mutta leffassa akka juoksi hysteerisenä ilman agrea.

Mutta onneks sain ees pientä tyydytystä, kun se kolmiopää sen helvetinmoisen bladen kaa nylki sen akan ja heitti sen verisen nahan siihen kirkon oveen! :D

Se oli Gorea se.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kuinkas moni teistä on pelannut niitä pelejä?
Itse olen kakkosen ja kolmosen pelannut läpi, ja nyt olis tuo Da Room menossa.. Perskele kun on jännä tunnelma, aika hyvin nuo takakajarit saa luotua sitä tilantuntua. Se äänimaailma, se synkkyys ja kakofonia, ah... Ne pirun piskit hyökkii jostain niin yllättäen, heikko sydämeni meinaa välillä jättää iskuja väliin. Ja kun ne leijuvat pirulaiset eivät kuole, aina vaan uudestaan tulee jostain!
Putkella päähän, perkele. Ja pullolla :D
Ajattelin katsoa leffan tällä viikolla, toivottavasti siitä löytyy edes jotain mikä miellyttäisi. Yleensä ärsyttää tuollainen "ämmä-kiljuu-tytärtään-2-tuntia-putkeen"-meininki.

Olin tossa iltasella kattomassa. Oli kyllä jumalatonta paskaa.
"Ajan autolla Silent Hilliin. Kolaroin kun pääsen perille. Juoksen kellariin, örkit hyökkäävät. Juoksen pikkutytön perässä seuraavat 1,5h, örkkejä tulee välillä aina arvattavasti. Toimin mahdollisimman TYPERÄSTI JOKA HELVETIN TILANTEESSA."
Siinä alussa kelasin että musiikkien puolesta voisi jopa olla mahdollista että pelien tunnelma oltais saatu mukaan. No turha toivo. Ihan mageita asuja kyllä, tulee tosiaan Hellraiser mieleen. K-15 leima ihmetyttää varsinkin piikkilankaraiskausten jälkeen.

Eilen (ti) kävin iltanäytöksessä Kinopalatsissa kattomassa kun halvalla pääs. Etukäteen odotin pahinta ja toivoin parasta. Paskaa jäi käteen, kolmiopää oli asiallinen, musiikit ajoittain toimivia mutta suurimaks osaks rahastuksen maku jäi. Samaa uskomatonta tunnelmaa ku peleissä ei todellakaan syntyny.

Ja jotku perkeleen teinit takarivillä ei voinu pitää turpaansa kiinni vaan koko ajan piti kommentoida omia mielipiteitä ja jänskiä havantojaan. Mä tarttisin kotiteatterin :D

Peli elokuvana ihan jees mutta peliä tuntemattomille aika paska kokemus. Itelle jäi vähän sellanen tulipahan katottua fiilis.

Ihmettelyn aiheena leffateatterissa oli hillitön mimmien määrä. Siis yksittäisiä ja kaksittaisia gimmoja teatteri täynnä :eek: ? Ennemminkin olis odottanut ruipeloita atk miehiä. Tämä siis J:kylässä, sinne kaikki sinkut.

Ja jotku perkeleen teinit takarivillä ei voinu pitää turpaansa kiinni vaan koko ajan piti kommentoida omia mielipiteitä ja jänskiä havantojaan. Mä tarttisin kotiteatterin :D

Napakka ja voimakas "Turvat kiinni siellä takarivissä" -karjahdus yleensä auttaa tähän, ja häiritsee muita leffan katsojia vähemmän kuin se jatkuva kälinä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom