Silent Hill

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HarryG
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kuinkas moni teistä on pelannut niitä pelejä?

...Ja kun ne leijuvat pirulaiset eivät kuole, aina vaan uudestaan tulee jostain!
Putkella päähän, perkele. Ja pullolla :D

Kaikki niistä peleistä on kyl tullu pelattuu läpi ja ne on kyllä ihan helevetin nerokkaita ja pelottavii ja sairaita, että ei voi olla suosittelematta kaikille joita edes hitusen kiinnostaa...:rock:
Eiks noihin pirulaisiin pitäny käyttää niitä taikapuukkoja ja kynttilöitä ja mitä kaikkii kaulaketjuja niit olikaa...
Mikä muuten porukan mielestä on paras osa noista peleistä? ku tuntuvat kaikki "asiantuntijat" ja kriitikot ylistävän nii perkeleesti tota kakkosta, mutta mun mielesta kolmonen menee selvästi ohi.

Elokuvasta täytyy sanoo, että eihän se mikään sensaatio kyllä ollu, mutta mun mielestä se oli kyllä parempi ku mitä näistä muista kommenteista täällä saa selville...

Elokuva :3:

Pelit :5:

Leffa imi persettä niin sanoakseni. Siis ihan vitun huono. "Mene tonne, kolua, löydä johtolanka tai rösöö, siirry seuraavaan mestaan"-pelimeinigillä mentiin ja tosi köyhällä juonella varustettuna. Se gorefest oli kyllä makee, mutta ko. pätkä oli muuten melkoinen pettymys. Ei mitään tunnelmaa tai mitään, yöh.

Onneks oli helvetin hyvää seuraa.

edit: Kinopalatsissa oli melusia mustia poikia siinä minun vieressä, mutta onnekseni hiljenivät leffan ajaksi kun huomautin sen alkaneen.

Christophe Gans varmisti vuodenvaihteessa, että Silent Hill elokuvalle ollaan tekemässä jatkoa. Roger Avary palaa tekemään käsikirjoituksen saatuaan Driverin valmiiksi.

Yksi hänen tavoitteistaan on korjata ensimmäisen osan kohdalla tekemänsä virheet. Hän ei ole kuitenkaan varma, pystyykö ohjaamaan elokuvan Onimushan elokuvaversion takia. Hän on sopinut tuottajien kanssa, että vaikka hän ei ohjaisi elokuvaa, Silent Hill 2 pysyy visuaalisesti samanlaisena ensimmäisen osan kanssa. Hän ei halua elokuvasta hollywoodmaista. Jos Gans ei ohjaa elokuvaa, hän on suositellut, että elokuvan ohjaisi Eurooppalainen, kenties jopa Ranskalainen ohjaaja. Gans pysyttelee kuitenkin lähellä projektia.

Uwe Boll vaan ohjaamaan ja nautinto on taattu. ;)

Itse pidin leffasta jonkin verran, olihan siinä mukavasti tunnelmaa. Itseänikin kyllä vitutti sen eukon avuttomuus ja jäin kanssa kaipaamaan sitä että joku olis pistäny möröille hanttiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom