Silent Hill tyylinen kauhu ja surrealismi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Manala
  • Aloitettu Aloitettu
Back to business, onko kukaan pelannu jo tota Silent Hill 4:sta?
Käyn itse sen huomenna hakemassa ja ajattelin että joku vois valottaa vähän tuota pelin yleistä ilmettä?

Warning: ykskin spoileri ja saatte peräänne raivohullun sonnin :evil:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Manala sanoi:
Back to business, onko kukaan pelannu jo tota Silent Hill 4:sta?
Käyn itse sen huomenna hakemassa ja ajattelin että joku vois valottaa vähän tuota pelin yleistä ilmettä?

Warning: ykskin spoileri ja saatte peräänne raivohullun sonnin :evil:

Hyyyyvin erilainen kuin edelliset. Tarina on tosi kova. Taistelua paljon.

Tunnustaudun RE & SH ja ylipäänsä SH Genren suureksi faniksi. Suosittelen varsinkin SH sarjan ustavia katsolaan leffan Jacob's ladder. Varsinkin Silent Hill 3 on saanut raskaasti vaikutteita kyseisestä leffasta.

Kai Nalo sanoi:
Taitaa olla Giger. :)

Voihan paskanpaska! :curs:
computer%20keyboard.jpg

PS. tiedän sen olevan Giger, lukeehan se siellä gallerian etusivullakin. ;)

Turisas sanoi:
Itseasiassa kyse ei ole kartanosta vaan päähenkilön omasta asunnosta.

Juu, lähinnä tarkoitin sanavalinnallani sitä että kyseessä on pikemminkin "koti" niinkuin vaikka Lara Croftilla, kuin koti niinkuin suomalainen kaksio keittokomerolla. :kippis1:

Forbidden siren. Siinä yksi samantyyppinen peli.
Oon pelannu nelosta ja kyllähän sitä paskaa housuista löyty ku lopetti.

8Balls sanoi:
Tunnustaudun RE & SH ja ylipäänsä SH Genren suureksi faniksi. Suosittelen varsinkin SH sarjan ustavia katsolaan leffan Jacob's ladder. Varsinkin Silent Hill 3 on saanut raskaasti vaikutteita kyseisestä leffasta.

Mitä mitä? Tuon Jackobs ladderin hain koneelle mut en oo kerinny katsomaan :D pitänee vilkasta tänään jos kerkee :kuola:

tämän threadin innoittamana pelasin tuota silent hill 4:sta PC:llä ja en kyllä rehellisesti tiennyt että pitäisikö nyt itkeä vai nauraa. ihan kivan näköinen oli ja tunnelmakin ihan ok mutta voi vittu miten voi joku tössiä tuon liikkumissysteemin noin täydellisesti?!?!?!? Siis ei jumalauta, en oikeasti pystynyt pelaamaan ensimmäistä vihollista pidemmälle kun se kamera ja liikkuminen oli niin käsittämättömän vaikea käyttää. Onko tämä nyt tössitty vain PC:lle vai onko pleikkarin versio yhtä älytön?

8Balls sanoi:

Voi jeesus sentään! Katoin tänään ton Jacobs Ladderin ja ei voi muuta kyllä sanoa, kuin että uskomaton leffa :evil:

mmh. Ei mulla noin hienot pelit toimi. Sillon kun olin teinitirpana Alone in the darkit sai aikaan useita valvottuja (ja kauhuntäytteisiä) öitä

Vron sanoi:
mmh. Ei mulla noin hienot pelit toimi. Sillon kun olin teinitirpana Alone in the darkit sai aikaan useita valvottuja (ja kauhuntäytteisiä) öitä

Joo Alone in the darkit 0wnas! Varsinki ku luki pelatessa samalla läpipääsyohjeita Mikro Bitistä! :D

metalman sanoi:
tämän threadin innoittamana pelasin tuota silent hill 4:sta PC:llä ja en kyllä rehellisesti tiennyt että pitäisikö nyt itkeä vai nauraa. ihan kivan näköinen oli ja tunnelmakin ihan ok mutta voi vittu miten voi joku tössiä tuon liikkumissysteemin noin täydellisesti?!?!?!? Siis ei jumalauta, en oikeasti pystynyt pelaamaan ensimmäistä vihollista pidemmälle kun se kamera ja liikkuminen oli niin käsittämättömän vaikea käyttää. Onko tämä nyt tössitty vain PC:lle vai onko pleikkarin versio yhtä älytön?

SH 4????? Missäs vaiheessa se on jo PC:lle käännetty? Ja jos olet hankkinut laittoman kopion, häpeä, viet leivän suustani.

PS2:lla kontrollit voi Silent Hilleissa muokata joko kamera tai hahmo-relatiivisiksi menusta. Muutenkin pelit on suunniteltu konsolille ei PC:lle. Konversiot menevät yleensä järjestään poskelleen. (On toki poikkeuksiakin).

Tosin melkien kaikissa survival horror-peleissä kontrollit ovat yleensä hieman 'tahmaiset' koska zombeista ei oiken voi tehdä supernopeitakaan. Mutta kyllä SH:t ovat ihan pelattavia kamera-relatiivisilla kontrolleilla.

Longsword sanoi:
SH 4????? Missäs vaiheessa se on jo PC:lle käännetty? Ja jos olet hankkinut laittoman kopion, häpeä, viet leivän suustani.
PS2:lla kontrollit voi Silent Hilleissa muokata joko kamera tai hahmo-relatiivisiksi menusta. Muutenkin pelit on suunniteltu konsolille ei PC:lle. Konversiot menevät yleensä järjestään poskelleen. (On toki poikkeuksiakin).
Tosin melkien kaikissa survival horror-peleissä kontrollit ovat yleensä hieman 'tahmaiset' koska zombeista ei oiken voi tehdä supernopeitakaan. Mutta kyllä SH:t ovat ihan pelattavia kamera-relatiivisilla kontrolleilla.

ihan oikeasti nyt, kokeilkaa tuota SH4 pc-käännöstä ja sanokaa mitä mieltä olette. minä oikeasti jo poistin pelin koska ei sitä jumalauta pystynyt pelaamaan, vaikka muutoin olikin tosi mielenkiintoisen näköinen.

Siis miten niin vien leivän suustasi, oletko ollut konamilla ohjelmoimassa vai?
2004-09-10 PC Game ISOs Silent Hill 4 (c) Konami *DVD* VENGEANCE

metalman sanoi:
ihan oikeasti nyt, kokeilkaa tuota SH4 pc-käännöstä ja sanokaa mitä mieltä olette. minä oikeasti jo poistin pelin koska ei sitä jumalauta pystynyt pelaamaan, vaikka muutoin olikin tosi mielenkiintoisen näköinen.

Siis miten niin vien leivän suustasi, oletko ollut konamilla ohjelmoimassa vai?
2004-09-10 PC Game ISOs Silent Hill 4 (c) Konami *DVD* VENGEANCE

Juu, huomasin itsekin että se on ulkona PC:lle, en sekuntiakaan epäile että se on hirveä kalkkuna -niin ne konversiot melkein aina -konversiota tekevää tiimiä ei todellakaan koskaan nappaa kun ei saa tehdä luovaa duunia vaan ainoastaan korjata bugeja.

Pahoitteluni kommentista, pelialalla tulee aika nopeasti allergiseksi kaikelle piratismille. :)

Olipas :offtopic:

Suositut

Back
Ylös Bottom