Elikkäs, olen tässä haistellut salihommia suurinpiirtein suoraa uudenvuoden jälkeen ja viimeiset 4kk on ollut tasaista 3x viikossa, jossa aina yksi päivä palautumista (viikonlopussa kaksi). Olen vakiinnuttanut hiljalleen itseni "tylsään" reeniin, josta täytyisi nyt päästä eroon. Eli tähän mennessä olen tehnyt joka salipäivänä samat:
-3 x 15 vatsat
-3 x 15 rinnat
-3 x 15 vinot vatsat (tuo sarjamäärä vasemmalle ja oikealle erikseen)
-3 x 15 ylätalja (niskan taakse)
-3 x 15 alatalja
-3 x 15-20 alaselkä
-3 x 15 ojentajat
-3 x 15 epäkkäät
-3 x 15 yläselkä
Tulosta on tuolla tullut erittäin paljon vyötäröstä ylöspäin, mutta tulevaan ohjelmaan täytyisi saada ehdottomasti myös jalkoja mukaan. Olen ennen reeniä syönyt hyvin ja reenin jälkeen raejuustoa & voileipiä. Palautusjuomiin sun muihin en ole vielä perehtynyt, mutta nyt alkaa kyllä tuntua siltä, että olisi aika. Tuossa ruokavaliossakaan en ole kiinnittänyt pahemmin huomiota, kuin että syön "tarpeeksi" ennen reeniä ja reenin jälkeen. Kannattaisko tuo 3 päivää kylmästi jakaa, että tulisi kerran reenattua "koko kroppa" tuossa viikon aikana, käydä useammin, vaan mitä? 16V/182cm/74kg
-3 x 15 vatsat
-3 x 15 rinnat
-3 x 15 vinot vatsat (tuo sarjamäärä vasemmalle ja oikealle erikseen)
-3 x 15 ylätalja (niskan taakse)
-3 x 15 alatalja
-3 x 15-20 alaselkä
-3 x 15 ojentajat
-3 x 15 epäkkäät
-3 x 15 yläselkä
Tulosta on tuolla tullut erittäin paljon vyötäröstä ylöspäin, mutta tulevaan ohjelmaan täytyisi saada ehdottomasti myös jalkoja mukaan. Olen ennen reeniä syönyt hyvin ja reenin jälkeen raejuustoa & voileipiä. Palautusjuomiin sun muihin en ole vielä perehtynyt, mutta nyt alkaa kyllä tuntua siltä, että olisi aika. Tuossa ruokavaliossakaan en ole kiinnittänyt pahemmin huomiota, kuin että syön "tarpeeksi" ennen reeniä ja reenin jälkeen. Kannattaisko tuo 3 päivää kylmästi jakaa, että tulisi kerran reenattua "koko kroppa" tuossa viikon aikana, käydä useammin, vaan mitä? 16V/182cm/74kg